Miehen kannattaa pettää

Anonyymi

Miehen kannattaa pettää parisuhteessa, siitä hyötyy mies itse sekä nainen. Naiset rakastavat panomiehiä ja ilmeisesti naisille on luontaista olla haaremeissa. Pettäminen ei ole koskaan se syy miksi nainen jättää miehen. Toki sitä naiset käyttävät yleensä tekosyynä, koska se on heidän mielestä moraalisesti oikein. Nainen on halunnut jättää miehen, mutta pettäminen oikeuttaa naiselle jättämisen. Ei ole yhtään syytä olla lojaali, jos olet mies. Myös naisesi arvostaa sinua enemmän, kun panet muita pilluja.

31

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todellakin on merkittävä syy miksi jättää mies/nainen, pettäminen. Riippuen monestakin asiasta en ole niin anteeksi antamaton enää mitä olin nuorena.

      Mutta kyllä pettäminen katkaisee tai murtaa jonkinlaisen me sinetin. Joku taika toisesta katoaa petollisuuden myötä.

      • Anonyymi

        Joo en itsekkään ymmärrä pettämistä eli jos seksiä tekee mieli niin kyllä naisen kanssa juttelee siitä ja itselle tulee mieleen jos pettäis niin m7ksi nainen teroittaa puukkoa kirvestä tai on hankkinut haulikon ja lataa kaksi piippuista mut miten pettää jos hengailee vain naisensa kanssa ei mies muita kaipaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo en itsekkään ymmärrä pettämistä eli jos seksiä tekee mieli niin kyllä naisen kanssa juttelee siitä ja itselle tulee mieleen jos pettäis niin m7ksi nainen teroittaa puukkoa kirvestä tai on hankkinut haulikon ja lataa kaksi piippuista mut miten pettää jos hengailee vain naisensa kanssa ei mies muita kaipaa

        Pettäminen on nimensä mukaan luottamuksen rikkomista. Suhteet joissa saa loikata välillä sivuun ja haukata tuoreempaa heinää aidan toiselta puolelta henkisesti on asetelma toinen, ei se ole pettämistä enää silloin. Eikä sen pitäisi enää niin loukatakkaan, kun asia on toivottavasti loppuun asti harkittu ennen kun sovittu.

        Mutta itse taas en pelkää kostoa. Se mitä itse pelkään pettämisessä on se kaikki mielipaha ja tuska minkä aiheuttaisin teollani toiselle. Omantunnontuskat toisen satuttamisesta olemalla epäluotettava ja itse tekokin on rakkauden vastainen teko. Se on hirveempää kun se, että ottaa vastuun touhustaan ja häipyy kuviosta.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Pettäminen on nimensä mukaan luottamuksen rikkomista. Suhteet joissa saa loikata välillä sivuun ja haukata tuoreempaa heinää aidan toiselta puolelta henkisesti on asetelma toinen, ei se ole pettämistä enää silloin. Eikä sen pitäisi enää niin loukatakkaan, kun asia on toivottavasti loppuun asti harkittu ennen kun sovittu.

        Mutta itse taas en pelkää kostoa. Se mitä itse pelkään pettämisessä on se kaikki mielipaha ja tuska minkä aiheuttaisin teollani toiselle. Omantunnontuskat toisen satuttamisesta olemalla epäluotettava ja itse tekokin on rakkauden vastainen teko. Se on hirveempää kun se, että ottaa vastuun touhustaan ja häipyy kuviosta.

        Siis jos pettäisin, ymmärtäisin täysin toisen katkeruuden minua kohtaan.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Pettäminen on nimensä mukaan luottamuksen rikkomista. Suhteet joissa saa loikata välillä sivuun ja haukata tuoreempaa heinää aidan toiselta puolelta henkisesti on asetelma toinen, ei se ole pettämistä enää silloin. Eikä sen pitäisi enää niin loukatakkaan, kun asia on toivottavasti loppuun asti harkittu ennen kun sovittu.

        Mutta itse taas en pelkää kostoa. Se mitä itse pelkään pettämisessä on se kaikki mielipaha ja tuska minkä aiheuttaisin teollani toiselle. Omantunnontuskat toisen satuttamisesta olemalla epäluotettava ja itse tekokin on rakkauden vastainen teko. Se on hirveempää kun se, että ottaa vastuun touhustaan ja häipyy kuviosta.

        No joo ymmärrän ei pahemmin voisi satuttaa toista eli jos niin paljon tekis pimppiä mieli niin olis juteltava naiseni kanssa tai olis pakko vetää käteen mut kyllä sen jälkeen olis pakko puhua naisenu kanssa miksi ei halua minua niin itse en ymmärrä pettämistä en minäkään petä eli jos pettämisestä johtuu ettei naiseni halua minua niin kamaluuksia ja karmeita tapahtuu kirves laulaa tai jokin muu mut kuolemaa tulloo joko he kaks tai minä mut joku lähtee se on vissiin ja varma se ja sama koskee minua jos petän mut luonteeni ei ole pettäjän luonne enkä halua olla sellainen mies muuta tyhmää voin tehdä ja virheitä mut en koskaan petä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo ymmärrän ei pahemmin voisi satuttaa toista eli jos niin paljon tekis pimppiä mieli niin olis juteltava naiseni kanssa tai olis pakko vetää käteen mut kyllä sen jälkeen olis pakko puhua naisenu kanssa miksi ei halua minua niin itse en ymmärrä pettämistä en minäkään petä eli jos pettämisestä johtuu ettei naiseni halua minua niin kamaluuksia ja karmeita tapahtuu kirves laulaa tai jokin muu mut kuolemaa tulloo joko he kaks tai minä mut joku lähtee se on vissiin ja varma se ja sama koskee minua jos petän mut luonteeni ei ole pettäjän luonne enkä halua olla sellainen mies muuta tyhmää voin tehdä ja virheitä mut en koskaan petä

        No ei aina vaan halutkaan kohtaa ja on monia syitä mitkä saa halut tauolle. Ne voi olla psyykkisiä ja/tai fyysisiä rasitteita, jotka vie halut. Hädin tuskin jaksaa mitään tärkempääkään.

        Minusta rakkaus on rakkautta vasta, kun se pysyy vaikeinakin aikoina ja kantaa niiden yli, kuten vaikka seksittömyys. Toki kunkin pitää pohtia oma sietokykynsä ja rajansa.

        Mulle taas kun seksi ei oo mikään pakollinen asia, eikä niin huvitakkaan jos itsellä tai kumppanilla on murheita, niin en pidä syynä erota tai oikeesti edes pettää.

        Puhua pitää kyllä avoimesti, että rakastan sua vaikka mulla nyt on vaikeeta, koitathan jaksaa tässä tilanteessa.

        Pahinta on jos kumpikaan ei saa suutaan auki tai suostu kuuntelemaan.


      • Anonyymi

        Niin katoaa. Pettämisen jälkeen siihen toiseen ei koskaan enää luota ihan täysin ja alkaa elää omaakin elämäänsä koko ajan ”jalka oven raossa” miettien kaikkia tulevaisuuteen liittyviä asioita jopa niitä taloudellisia, siitä näkökulmasta että entäs jos ero tuleekin, kannattaako tähän suhteeseen enää laittaa penniäkään kiinni. Ennen oli paljonkin suunnitelmia ja haaveita, nyt ei enää mitään. Tiedän tämän siksi, koska elän nyt parhaillaan itse tuota kyseistä elämää miehen jäätyä pettämisestä kiinni. Ei ole paluuta entiseen ja vaikka en asioista enää puhukaan, niin koskaan en voi unohtaa sitä petosta.


    • Anonyymi

      Joopa joo. Sitten voi itkeäruikuttaa elatusmaksuista ja nyyh sitä nyyhtätä. Voivoi kun niin hyvä mies olin ja akka pahus pahaainen jätti. Mutta Jos olisin paha ollut niin akka olis pitänyt. Hyvä suomi mies ,järjenjättiläinen👍

    • Anonyymi

      Naiset ei jätä komeaa pettäjä miestä. Naiset aina hyväksyy pettämisen koska mies on komea.

      • Anonyymi

        Niin tehdään. Komeus se on mikä vetää,et sille pärjää ätminkäinen. Sori🤷‍♀️ei pahalla.mutta opetit meille faktat.kiitos siitä. Nyt tiedämme totuuden ja osaamme jatkossa valita viisaasti.🙏


      • Eiköhän liene niin, että naiset ihastuu helpommin komeaan mieheen, kun mielestään epäkomeaan. Mutta rakkaus sitten kyllä vaatii mieheltä jo muutakin hyviä ominaisuuksia, kun ulkonäkö.

        Ja ulkonäkökään ei naista pidättele, jos mies osoittautuu paskaksi, joka vaan loukkaa ja satuttaa.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Eiköhän liene niin, että naiset ihastuu helpommin komeaan mieheen, kun mielestään epäkomeaan. Mutta rakkaus sitten kyllä vaatii mieheltä jo muutakin hyviä ominaisuuksia, kun ulkonäkö.

        Ja ulkonäkökään ei naista pidättele, jos mies osoittautuu paskaksi, joka vaan loukkaa ja satuttaa.

        Eli köyhä duunari niin nainen ei ihastu vaik mies rakastaa ja kunnioittaa naista mut rikas ja varakas mies niin nainen ihastuu ja antaa pimppii vaik rikas ja varakas pilkkaa ja ivaa naista ja rikas ja varakas mies sanoo panon jälkeen hän haluaa tappaa sinut niin nainen rakastui tulisesti mut ei rakastuis jos mies olis köyhä duunari eli rikas ja varakas mies on aito rakkaus se on raha joka puhuu rakkautta ja kaikki on hyvin kunnes nainen näkee vieläkin varakkaamman miehen eli se rikkaampi mies on rakkaampi mies eli naisen rakkaus on ostettavissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli köyhä duunari niin nainen ei ihastu vaik mies rakastaa ja kunnioittaa naista mut rikas ja varakas mies niin nainen ihastuu ja antaa pimppii vaik rikas ja varakas pilkkaa ja ivaa naista ja rikas ja varakas mies sanoo panon jälkeen hän haluaa tappaa sinut niin nainen rakastui tulisesti mut ei rakastuis jos mies olis köyhä duunari eli rikas ja varakas mies on aito rakkaus se on raha joka puhuu rakkautta ja kaikki on hyvin kunnes nainen näkee vieläkin varakkaamman miehen eli se rikkaampi mies on rakkaampi mies eli naisen rakkaus on ostettavissa

        Ihmiset on yksilöitä ja yksilöt rakastuu myös yksilöllisistä syistään ja tarpeistaan. Mutta jos karkeita yleistyksiä halutaan tehdä niin on ihmisiä joille raja on kaikki kaikessa. Ja on ihmisiä joille raha ei merkkaa mitään muuta kuin se on keksitty välttämättömäksi elääkseen.

        Itse kuulun jälkimmäisiin. Raha ja materia helpottaa elämää, muttei tee onnellisemmaksi eikä autuaammaksi vaikka sitä olis miten vitusti tahansa.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ihmiset on yksilöitä ja yksilöt rakastuu myös yksilöllisistä syistään ja tarpeistaan. Mutta jos karkeita yleistyksiä halutaan tehdä niin on ihmisiä joille raja on kaikki kaikessa. Ja on ihmisiä joille raha ei merkkaa mitään muuta kuin se on keksitty välttämättömäksi elääkseen.

        Itse kuulun jälkimmäisiin. Raha ja materia helpottaa elämää, muttei tee onnellisemmaksi eikä autuaammaksi vaikka sitä olis miten vitusti tahansa.

        Itse viihtysin paremmin jurtassa, kun kartanossa.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ihmiset on yksilöitä ja yksilöt rakastuu myös yksilöllisistä syistään ja tarpeistaan. Mutta jos karkeita yleistyksiä halutaan tehdä niin on ihmisiä joille raja on kaikki kaikessa. Ja on ihmisiä joille raha ei merkkaa mitään muuta kuin se on keksitty välttämättömäksi elääkseen.

        Itse kuulun jälkimmäisiin. Raha ja materia helpottaa elämää, muttei tee onnellisemmaksi eikä autuaammaksi vaikka sitä olis miten vitusti tahansa.

        Raja eli raha...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli köyhä duunari niin nainen ei ihastu vaik mies rakastaa ja kunnioittaa naista mut rikas ja varakas mies niin nainen ihastuu ja antaa pimppii vaik rikas ja varakas pilkkaa ja ivaa naista ja rikas ja varakas mies sanoo panon jälkeen hän haluaa tappaa sinut niin nainen rakastui tulisesti mut ei rakastuis jos mies olis köyhä duunari eli rikas ja varakas mies on aito rakkaus se on raha joka puhuu rakkautta ja kaikki on hyvin kunnes nainen näkee vieläkin varakkaamman miehen eli se rikkaampi mies on rakkaampi mies eli naisen rakkaus on ostettavissa

        Ei pidä sekoittaa rahan perässä juoksevien, eli ”maksullisten naisten” motiiveja rakkaudeksi. Itse en koskaan elämäni aikana ole rakastunut rahaan, vaan aitoon suomalaiseen mieheen ja kyllä sitä karismaa löytyy ihan tavallisista duunareistakin.


    • Anonyymi

      Kerro jatkossakin viisaita totuuksiasi,odotamme innolla. Olet niin pro ope!

    • Anonyymi

      Kun nainen haluaa eron, niin se tulee miehille usein yllätyksenä. Tämän takia kannattaa olla varapilluja.

      • Anonyymi

        Sekin. Ilman muuta varapilluja. Miksi noin hyvästä miehestä kukaan eroa haluaisi.🤗


      • Varapäre on tuttu ja välillä tarpeellinen päreiden palamisen varalta, mutta varapillu uudempi artefakti. Missä niitä kannattaa säilyttää?


      • Anonyymi

        Mitä sekoilet? Mitä varapilluja? Varasuunnitelmia. Toi on henkistä pettämistä ja seläntakana pelaamista. Ei ihme että suhteet ei onnistu. Ihme touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sekoilet? Mitä varapilluja? Varasuunnitelmia. Toi on henkistä pettämistä ja seläntakana pelaamista. Ei ihme että suhteet ei onnistu. Ihme touhua.

        Ei mulla ole ketään varalla, ei ole ketään muuta näkynyt.


    • Tuo "aukoton" logiikkasi, itseään toteuttavan kehäpäätelmän kuningas, että kannattaa pettää (ja pitää varapilluja), kun nainen jättää kuitenkin, on ihan huippu. Kiitos ja onnea valitsemallasi tiellä.

    • Anonyymi

      Pano ei ole suhteen väärti.
      Kannattaa aina erota jos haluaa jotain toista ihmistä, se osoittaa myös kunnioitusta vastapuolelle, joka olisi joskus ollut sinulle tärkeä. Tärkeämpi mitä ne omat halut.

      AV

    • Anonyymi

      No mikäs siinä. Tee sinä noin.

    • Anonyymi

      Niinpä, se on varmin tapa pysyä poikamiehenä! Yksikään järkevä nainen ei parisuhdetta solmi. Kaltaisiasi irtonumeroita saatat saada ja rahallahan on kautta aikojen saanut ostaa "ammattilaisilta" apua. On siinä sein säästöpuoli olemassa, ett asua voit vaikka minkälaisessa rotanloukossa, kukaan ei taatusti vaadi asumisen suhteen minkäänlaista tasoa sulta. Ruuankin voit halutessasi dyykata tai ostaa eineksiä. Nautinnollista loppuelämää sulle ja tietsikallesi.
      Ps. Muista maksaa sähkölaskusi, tai onnesi saa kovan kolahduksen!
      trollikka

    • Anonyymi

      En kyllä voi kyllä allekirjoittaa tuota. Moni nainen voi jättää kyllä sillä syyllä, ettei mies rakasta häntä riittävästi. Senkin takana voi olla monia eri syitä.

    • Anonyymi

      Olipa oksettava kommentti!

    • Anonyymi

      Mitä nainen tekee miehellä joka ajattelee vain alapäällään ja pettää perhettään? Ei niin yhtään mitään, täysin arvoton ja joutaa roskakoppaan.

      • Anonyymi

        Ei kerrassaan mitään.

        Aloittaja tuskin puhuu omasta kokemuksestaan, haluaa vain trollailla.


    • Anonyymi

      Naisia ei haittaa jos mies pettää. Varsinkin jos mies on komea niin alempitasoista naista ei pettäminen haittaa. Nainen pitää kiinni komeasta top 10 miehestä kynsin hampain joten se hyväksyy pettämisen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe