Mahdatteko tänään miehet

Anonyymi

Pukeutua seksikkäästi ja lähteä baariin naista iskemään

19

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole vaatteita seksikkääseen pukeutumiseen

      • Anonyymi

        Normaalit tuohivirsut, pussihousut ja viljo-lippis käy hyvi


    • No E. Koti-ilta, kissojen hemmottelupäivä, huomenna aamusta liikkeelle johonkin pöpelikköön, ei tässä ehdi baariin oikein.

      Sitä paitsi ehdin tuossa kerryttää juuri sen verran talvivarantoa, että kasvoin ulos kaikista vähänkään edustavista vaatteistani, mikä aiheutti hillittömän hihityksen muutama viikko sitten kun meinasin kaapia päälle vähän edustavampaa riepua pariin palaveriin. No äkkiä ne kilot lähteekin, eipä siinä, ei tässä nyt puhuta kuin muutamasta kilosta, mutta kun tätä ei ole tapahtunut kuin kerran aiemmin, pääsi tuo perhana yllättämään.

      • Joillain herrasmiehillä karisma sijaitsee vyötäröllä, kohtuudella tietenkin.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Joillain herrasmiehillä karisma sijaitsee vyötäröllä, kohtuudella tietenkin.

        Tämä mun karismani vyötäröllä... Se on vähän kuin pikkumuksun uimarengas, joka puhkesi puoli minuuttia sitten, ei sitä kukaan muu huomaa kuin minä itse ja sekin lähinnä kuin koitan ahtautua tiukempiin (=baari) vaatteisiini 😂

        Olen aina ollut luonnostani hoikka, intissä vedin yhtäkkiä kymmenisen kiloa lisää, kun olisi kuulemma pitänyt laihtua... No viikonloppuvapailla oli sitten vähän tiukkaa lähteä rimpsalle, kun aiemmat siviilivaatteet otti vyötäröltä tiukkaa. Mutta huvitti sekin kyllä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Tämä mun karismani vyötäröllä... Se on vähän kuin pikkumuksun uimarengas, joka puhkesi puoli minuuttia sitten, ei sitä kukaan muu huomaa kuin minä itse ja sekin lähinnä kuin koitan ahtautua tiukempiin (=baari) vaatteisiini 😂

        Olen aina ollut luonnostani hoikka, intissä vedin yhtäkkiä kymmenisen kiloa lisää, kun olisi kuulemma pitänyt laihtua... No viikonloppuvapailla oli sitten vähän tiukkaa lähteä rimpsalle, kun aiemmat siviilivaatteet otti vyötäröltä tiukkaa. Mutta huvitti sekin kyllä 😂

        Tilanne vaikuttaa olevan hallinnassa. Esimerkiksi joissain afrikkalaisissa heimokulttuureissa suuri vatsa on vallan ja varakkuuden merkki kun taas laihuus viestii köyhyydestä. Eli kannattaa globalisoida habituskäsityksensä ja ostaa isompia vaatteita :-)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tämä mun karismani vyötäröllä... Se on vähän kuin pikkumuksun uimarengas, joka puhkesi puoli minuuttia sitten, ei sitä kukaan muu huomaa kuin minä itse ja sekin lähinnä kuin koitan ahtautua tiukempiin (=baari) vaatteisiini 😂

        Olen aina ollut luonnostani hoikka, intissä vedin yhtäkkiä kymmenisen kiloa lisää, kun olisi kuulemma pitänyt laihtua... No viikonloppuvapailla oli sitten vähän tiukkaa lähteä rimpsalle, kun aiemmat siviilivaatteet otti vyötäröltä tiukkaa. Mutta huvitti sekin kyllä 😂

        Välillä vähän lihoo välillä laihtuu. Näitä korinakiloja on monella,jopa minulla. Itsekkin hämmästyin miten on mitat venyneet ja ystävät ihmetteli että ai mistä kohtaa😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Tilanne vaikuttaa olevan hallinnassa. Esimerkiksi joissain afrikkalaisissa heimokulttuureissa suuri vatsa on vallan ja varakkuuden merkki kun taas laihuus viestii köyhyydestä. Eli kannattaa globalisoida habituskäsityksensä ja ostaa isompia vaatteita :-)

        Joo, olen monasti miettinyt, että tällainen kukkakeppi kun matkustaisi Euroopan ulkopuolelle, niin joutuisi heti jonkun mamman ruokittavaksi kun näyttää nälkiintyneeltä.

        Ja eipä tässä mitään Kroisoksia olla, niin sinällään tuo menneen maailman vertaus varakkuuteen kyllä täsmää 😂

        Ja tiedän hyvin, että saan nuo kilot katoamaan kuukaudessa, sen kun pidän arkipaastoa ja painan menemään entiseen tapaan, kesäkuussa ollaan taas tutuissa mitoissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välillä vähän lihoo välillä laihtuu. Näitä korinakiloja on monella,jopa minulla. Itsekkin hämmästyin miten on mitat venyneet ja ystävät ihmetteli että ai mistä kohtaa😄

        No nää koronakilot tuli kyllä marraskuun 2021 jälkeen, mutta yhtä äkkiä ne myös katoaa 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No nää koronakilot tuli kyllä marraskuun 2021 jälkeen, mutta yhtä äkkiä ne myös katoaa 😂

        Älä kadota. Kukkakeppimiehet on vähän ..hmm.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä kadota. Kukkakeppimiehet on vähän ..hmm.

        No tässä iässä, vaikka hoikka olenkin, on jo hieman pehmustetta luiden ympärillä. Ja lisää tulee HETI, jos ei touhua tai liiku 😁


    • Anonyymi

      Ei koska naiseni on kotona.

    • Anonyymi

      No en aio pukeutua seksikkäästi, seksikkäintä olisi keho ilman täysiä vaatteita.
      Odotetaan kesää ja sitä kun vaatteet vähenevät. Ihmisten seksikkyys tulee esille hitaasti lämpötilojen noustessa. Tai no, eihän seksikkyys ole pelkästään vartalosta kiinni...
      Mutta oikeasti nyt ei ole aika iskeä naisia, on muuta harraste toimintaa johon eivät kuulu seksikkäät vaatteet.

      AV

    • Anonyymi

      Totta mooses, kauluspaita, mieluusti napaan asti auki että karvainen rintakehä pääsee oikeuksiinsa, siihen puolen kilon aidot jäljitelmä- kultakäädyt vielä loistamaan niin johan lähtee. Vyö paria pykälää normia kireemmällä että ylikehittyneet vatsalihakset pysyvät kuosissa paremmin ja tietty melkein valkoiset kalsarit verhoamaan intiimialueita. Lisäksi vesiletti kruunaamaan koko komeutta, niin johan luontainen sexappeal pääsee pintaan niin että höyry nousee...

      • Kunnolla hajuvettä rintamuksen rakkauden raanuun vielä niin tytöt kissatappelee adoniksesta verissä päin.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Kunnolla hajuvettä rintamuksen rakkauden raanuun vielä niin tytöt kissatappelee adoniksesta verissä päin.

        On teillä luulot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On teillä luulot

        Olen näitä painonnosto ym.miehiä tapaillut. Ei kiitos. Tahtoo nallekarhumiehen.murr.


    • No jos seksikkäällä baaripukeutumisella tarkoitetaan asukokonaisuutta joka houkuttaa naisia juttelemaan niin sen koostaminen on turhan työlästä tähän aikaan. Ensin pitäisi sytyttää nuotio josta tartuttaa savun tuoksua vaatteisiin ja vielä pakata rinkkakin.

      En tiedä pääsisikö tuolla asukokonaisuudella tänään edes baariin sisälle mutta eniten naisia on tullut juttusille kun illalla portsari päästi meidät sisälle ravintolaan syömään vaelluksen jälkeen. Eipä niillä kenelläkään ollut varmaan parisuhde mielessä puhumattakaan kiinnostusta lihallisen riemun pyörteisiin mutta mukava se oli jutustella eri puolilta kotimaata sinne saapuneiden kanssa.

    • Oliko tää kompakysymys?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe