Mahdatteko tänään miehet

Anonyymi

Pukeutua seksikkäästi ja lähteä baariin naista iskemään

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole vaatteita seksikkääseen pukeutumiseen

      • Anonyymi

        Normaalit tuohivirsut, pussihousut ja viljo-lippis käy hyvi


    • No E. Koti-ilta, kissojen hemmottelupäivä, huomenna aamusta liikkeelle johonkin pöpelikköön, ei tässä ehdi baariin oikein.

      Sitä paitsi ehdin tuossa kerryttää juuri sen verran talvivarantoa, että kasvoin ulos kaikista vähänkään edustavista vaatteistani, mikä aiheutti hillittömän hihityksen muutama viikko sitten kun meinasin kaapia päälle vähän edustavampaa riepua pariin palaveriin. No äkkiä ne kilot lähteekin, eipä siinä, ei tässä nyt puhuta kuin muutamasta kilosta, mutta kun tätä ei ole tapahtunut kuin kerran aiemmin, pääsi tuo perhana yllättämään.

      • Joillain herrasmiehillä karisma sijaitsee vyötäröllä, kohtuudella tietenkin.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Joillain herrasmiehillä karisma sijaitsee vyötäröllä, kohtuudella tietenkin.

        Tämä mun karismani vyötäröllä... Se on vähän kuin pikkumuksun uimarengas, joka puhkesi puoli minuuttia sitten, ei sitä kukaan muu huomaa kuin minä itse ja sekin lähinnä kuin koitan ahtautua tiukempiin (=baari) vaatteisiini 😂

        Olen aina ollut luonnostani hoikka, intissä vedin yhtäkkiä kymmenisen kiloa lisää, kun olisi kuulemma pitänyt laihtua... No viikonloppuvapailla oli sitten vähän tiukkaa lähteä rimpsalle, kun aiemmat siviilivaatteet otti vyötäröltä tiukkaa. Mutta huvitti sekin kyllä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Tämä mun karismani vyötäröllä... Se on vähän kuin pikkumuksun uimarengas, joka puhkesi puoli minuuttia sitten, ei sitä kukaan muu huomaa kuin minä itse ja sekin lähinnä kuin koitan ahtautua tiukempiin (=baari) vaatteisiini 😂

        Olen aina ollut luonnostani hoikka, intissä vedin yhtäkkiä kymmenisen kiloa lisää, kun olisi kuulemma pitänyt laihtua... No viikonloppuvapailla oli sitten vähän tiukkaa lähteä rimpsalle, kun aiemmat siviilivaatteet otti vyötäröltä tiukkaa. Mutta huvitti sekin kyllä 😂

        Tilanne vaikuttaa olevan hallinnassa. Esimerkiksi joissain afrikkalaisissa heimokulttuureissa suuri vatsa on vallan ja varakkuuden merkki kun taas laihuus viestii köyhyydestä. Eli kannattaa globalisoida habituskäsityksensä ja ostaa isompia vaatteita :-)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tämä mun karismani vyötäröllä... Se on vähän kuin pikkumuksun uimarengas, joka puhkesi puoli minuuttia sitten, ei sitä kukaan muu huomaa kuin minä itse ja sekin lähinnä kuin koitan ahtautua tiukempiin (=baari) vaatteisiini 😂

        Olen aina ollut luonnostani hoikka, intissä vedin yhtäkkiä kymmenisen kiloa lisää, kun olisi kuulemma pitänyt laihtua... No viikonloppuvapailla oli sitten vähän tiukkaa lähteä rimpsalle, kun aiemmat siviilivaatteet otti vyötäröltä tiukkaa. Mutta huvitti sekin kyllä 😂

        Välillä vähän lihoo välillä laihtuu. Näitä korinakiloja on monella,jopa minulla. Itsekkin hämmästyin miten on mitat venyneet ja ystävät ihmetteli että ai mistä kohtaa😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Tilanne vaikuttaa olevan hallinnassa. Esimerkiksi joissain afrikkalaisissa heimokulttuureissa suuri vatsa on vallan ja varakkuuden merkki kun taas laihuus viestii köyhyydestä. Eli kannattaa globalisoida habituskäsityksensä ja ostaa isompia vaatteita :-)

        Joo, olen monasti miettinyt, että tällainen kukkakeppi kun matkustaisi Euroopan ulkopuolelle, niin joutuisi heti jonkun mamman ruokittavaksi kun näyttää nälkiintyneeltä.

        Ja eipä tässä mitään Kroisoksia olla, niin sinällään tuo menneen maailman vertaus varakkuuteen kyllä täsmää 😂

        Ja tiedän hyvin, että saan nuo kilot katoamaan kuukaudessa, sen kun pidän arkipaastoa ja painan menemään entiseen tapaan, kesäkuussa ollaan taas tutuissa mitoissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välillä vähän lihoo välillä laihtuu. Näitä korinakiloja on monella,jopa minulla. Itsekkin hämmästyin miten on mitat venyneet ja ystävät ihmetteli että ai mistä kohtaa😄

        No nää koronakilot tuli kyllä marraskuun 2021 jälkeen, mutta yhtä äkkiä ne myös katoaa 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No nää koronakilot tuli kyllä marraskuun 2021 jälkeen, mutta yhtä äkkiä ne myös katoaa 😂

        Älä kadota. Kukkakeppimiehet on vähän ..hmm.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä kadota. Kukkakeppimiehet on vähän ..hmm.

        No tässä iässä, vaikka hoikka olenkin, on jo hieman pehmustetta luiden ympärillä. Ja lisää tulee HETI, jos ei touhua tai liiku 😁


    • Anonyymi

      Ei koska naiseni on kotona.

    • Anonyymi

      No en aio pukeutua seksikkäästi, seksikkäintä olisi keho ilman täysiä vaatteita.
      Odotetaan kesää ja sitä kun vaatteet vähenevät. Ihmisten seksikkyys tulee esille hitaasti lämpötilojen noustessa. Tai no, eihän seksikkyys ole pelkästään vartalosta kiinni...
      Mutta oikeasti nyt ei ole aika iskeä naisia, on muuta harraste toimintaa johon eivät kuulu seksikkäät vaatteet.

      AV

    • Anonyymi

      Totta mooses, kauluspaita, mieluusti napaan asti auki että karvainen rintakehä pääsee oikeuksiinsa, siihen puolen kilon aidot jäljitelmä- kultakäädyt vielä loistamaan niin johan lähtee. Vyö paria pykälää normia kireemmällä että ylikehittyneet vatsalihakset pysyvät kuosissa paremmin ja tietty melkein valkoiset kalsarit verhoamaan intiimialueita. Lisäksi vesiletti kruunaamaan koko komeutta, niin johan luontainen sexappeal pääsee pintaan niin että höyry nousee...

      • Kunnolla hajuvettä rintamuksen rakkauden raanuun vielä niin tytöt kissatappelee adoniksesta verissä päin.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Kunnolla hajuvettä rintamuksen rakkauden raanuun vielä niin tytöt kissatappelee adoniksesta verissä päin.

        On teillä luulot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On teillä luulot

        Olen näitä painonnosto ym.miehiä tapaillut. Ei kiitos. Tahtoo nallekarhumiehen.murr.


    • No jos seksikkäällä baaripukeutumisella tarkoitetaan asukokonaisuutta joka houkuttaa naisia juttelemaan niin sen koostaminen on turhan työlästä tähän aikaan. Ensin pitäisi sytyttää nuotio josta tartuttaa savun tuoksua vaatteisiin ja vielä pakata rinkkakin.

      En tiedä pääsisikö tuolla asukokonaisuudella tänään edes baariin sisälle mutta eniten naisia on tullut juttusille kun illalla portsari päästi meidät sisälle ravintolaan syömään vaelluksen jälkeen. Eipä niillä kenelläkään ollut varmaan parisuhde mielessä puhumattakaan kiinnostusta lihallisen riemun pyörteisiin mutta mukava se oli jutustella eri puolilta kotimaata sinne saapuneiden kanssa.

    • Oliko tää kompakysymys?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      220
      1883
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe