Perunadietillä ei laihdu

Anonyymi

eli nyt on viikko syöty pelkkää perunaa ei mitään muuta ,juomana vettä ja kahvia. Tulos on se että pelkän perunan syömisellä EI LAIHDU todellakaan!!! Päinvastoin tuli 1kg painoa lisää! Eli jos laihdutat älä kokeile!!!! Muuten kyllä täyttää hyvin vatsan tällai kun köyhällä ei ole rahaa ostaa muuta ruokaa.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laihtuuhan sillä.Olet vain syönyt liikaa.Laihduttaja saa syödä vain 1500 kaloria ja laihdutustuloksen näkee vasta kuukauden kuluttua.EI VIIKON

      • Anonyymi

        Eikä ole muutenkaan mitään järkeä syödä niin yksipuolisesti.Vähempikalorisia vihanneksia ja juureksia on kymmeniä muitakin.
        Perunassa ON suurimmat kalorit ja sitä pitää siksi syödä juureksista vähiten.


      • Anonyymi

        no en ole kyllä liikaa syönyt,mulla on puntari, kilon päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no en ole kyllä liikaa syönyt,mulla on puntari, kilon päivässä.

        Kilossa perunaa on vain 700 kaloria.Sillä laihtuu ilman liikuntaakin ,koska jo kaloreilla 1500 laihtuu erittäin hyvin.
        Aamiainen 1,00 157,10 16,80 700
        Peruna
        1 000 g
        1,00 157,10 16,80 Kalorit 700


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no en ole kyllä liikaa syönyt,mulla on puntari, kilon päivässä.

        Keitä se kg ja anna jäähtyä vaikka seuraavaan päivään.
        Siitä tulee hyvää tärkkelystä eikä lihota.
        Minä saan sokerihumalan liiasta perunasta. Se on kuin karkkia söisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä se kg ja anna jäähtyä vaikka seuraavaan päivään.
        Siitä tulee hyvää tärkkelystä eikä lihota.
        Minä saan sokerihumalan liiasta perunasta. Se on kuin karkkia söisi.

        niin olen tehnytkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilossa perunaa on vain 700 kaloria.Sillä laihtuu ilman liikuntaakin ,koska jo kaloreilla 1500 laihtuu erittäin hyvin.
        Aamiainen 1,00 157,10 16,80 700
        Peruna
        1 000 g
        1,00 157,10 16,80 Kalorit 700

        1500 kalorilla laihtuu ilman liikuntaa 300g viikossa JA 700 kalorin päiviä EI kannata käyttää ollenkaan.


    • Anonyymi

      Tuo naurattaa, avaus oli ihan kauheaa höpöä.

      • Anonyymi

        Kuulehan höpöttäjä! Jos asuisin vaikka yksiössä, niin kauralla saisin elää ja ilman kahvia!
        Kaikki on kallistunut ja köyhä eläkeläinen ei saa kuin ale-laatikoista ruokaa.
        Minulla on vähän varaa tekniikkaan, koska asun omassa mökissä.
        Ei ne tölkkikeräykset enää kaikille riitä. Onneksi on varastossa vanhaa vaatetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan höpöttäjä! Jos asuisin vaikka yksiössä, niin kauralla saisin elää ja ilman kahvia!
        Kaikki on kallistunut ja köyhä eläkeläinen ei saa kuin ale-laatikoista ruokaa.
        Minulla on vähän varaa tekniikkaan, koska asun omassa mökissä.
        Ei ne tölkkikeräykset enää kaikille riitä. Onneksi on varastossa vanhaa vaatetta.

        Sun rahavarasi eivät ole kiinnostavat tai sairautesi. Perunasta kuitenkin valehtelet, sillä kahvilla, vedellä ja perunalla on terveen ihmisen mahdonta lihoa.

        Ps. Mistä saat rahat kahviin? Se on noin 8 - 12 €/kg - köyhät eivät juo kahvia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun rahavarasi eivät ole kiinnostavat tai sairautesi. Perunasta kuitenkin valehtelet, sillä kahvilla, vedellä ja perunalla on terveen ihmisen mahdonta lihoa.

        Ps. Mistä saat rahat kahviin? Se on noin 8 - 12 €/kg - köyhät eivät juo kahvia!

        Kirjoitin, että saan olla ILMAN KAHVIA. SIIS OLEN OLLUT ILMAN KAHVIA!
        Idiootti ei osaa lukea, vaan pistää omia sanojaan.
        EN OLE PUHUNUT SAIRAUKSISTA!OLEN TERVE.
        KAURA ON HALVEMPAA KUIN PERUNA JA SIITÄ SAA VAIHTELUA, KUN ON MATTI KUKKAROSSA. SIKSI MAINITSIN KAURAN.
        OSTA LASIT, ETTÄ NÄET, MITÄ TOISET KIRJOITTAVAT.
        ÄLYÄ ET VOI ENÄÄ SAADA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin, että saan olla ILMAN KAHVIA. SIIS OLEN OLLUT ILMAN KAHVIA!
        Idiootti ei osaa lukea, vaan pistää omia sanojaan.
        EN OLE PUHUNUT SAIRAUKSISTA!OLEN TERVE.
        KAURA ON HALVEMPAA KUIN PERUNA JA SIITÄ SAA VAIHTELUA, KUN ON MATTI KUKKAROSSA. SIKSI MAINITSIN KAURAN.
        OSTA LASIT, ETTÄ NÄET, MITÄ TOISET KIRJOITTAVAT.
        ÄLYÄ ET VOI ENÄÄ SAADA.

        Nyt naurattaa ihan koko ajan. Sinähän kerrot avauksessa tällä tavalla: "eli nyt on viikko syöty pelkkää perunaa ei mitään muuta ,juomana vettä ja kahvia."

        Olet siis syönyt perunaa, juomana vettä ja kahvia. Olet siis juonut kahvia ja ollut ilman kahvia - totta kai, näin se menee. Ja perunalla olet lihonut. Hienoa, ettei köyhän tarvitse olla laiha ja nälissään.

        Taidat pahasti yliarvostaa oman itsesi ja varsinkin omat kirjoitustaitosi ja älysi. 😜

        ÄLÄKÄ HUUVA SIINÄ! Ensi kerralla nuku humalasi pois; kumma että rahat riittävät viinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt naurattaa ihan koko ajan. Sinähän kerrot avauksessa tällä tavalla: "eli nyt on viikko syöty pelkkää perunaa ei mitään muuta ,juomana vettä ja kahvia."

        Olet siis syönyt perunaa, juomana vettä ja kahvia. Olet siis juonut kahvia ja ollut ilman kahvia - totta kai, näin se menee. Ja perunalla olet lihonut. Hienoa, ettei köyhän tarvitse olla laiha ja nälissään.

        Taidat pahasti yliarvostaa oman itsesi ja varsinkin omat kirjoitustaitosi ja älysi. 😜

        ÄLÄKÄ HUUVA SIINÄ! Ensi kerralla nuku humalasi pois; kumma että rahat riittävät viinaan.

        Minä en ole aloittaja! Luuletko aloittajan olevan ainoa täällä?
        Olet hölmömpi kuin ajattelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole aloittaja! Luuletko aloittajan olevan ainoa täällä?
        Olet hölmömpi kuin ajattelin.

        Ja sinä olet sairas, vaikka muuta väität. Nyt naurattaa köyhien jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet sairas, vaikka muuta väität. Nyt naurattaa köyhien jutut.

        Pyydän anteeksi edellistä kommenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun rahavarasi eivät ole kiinnostavat tai sairautesi. Perunasta kuitenkin valehtelet, sillä kahvilla, vedellä ja perunalla on terveen ihmisen mahdonta lihoa.

        Ps. Mistä saat rahat kahviin? Se on noin 8 - 12 €/kg - köyhät eivät juo kahvia!

        minä olen ketjun aloittaja. en ole saanutkaan rahaa kahviin,kuten olen maininnut ei ole rahaa!!! minulla nyt vaan sattuu olemaan ennestään kahvia kotona. en ole niitäkään ostanut. oloen antanut ilmaispalstoilla tavaraa pois ja jotkut ovat tuoneet kahvia,vaikka en ole pyytänyt.
        ps. tosiaankin en ole ainoa joka täällä aloittamaani ketjuun kirjoittaa.
        enkä valehtele perunasta,miksi muuten olisin koko ketjun aloittanut tai tuon toisen ketjun?
        en ole aiemmin mitään kirjoitellut suomi24 palstoille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olen ketjun aloittaja. en ole saanutkaan rahaa kahviin,kuten olen maininnut ei ole rahaa!!! minulla nyt vaan sattuu olemaan ennestään kahvia kotona. en ole niitäkään ostanut. oloen antanut ilmaispalstoilla tavaraa pois ja jotkut ovat tuoneet kahvia,vaikka en ole pyytänyt.
        ps. tosiaankin en ole ainoa joka täällä aloittamaani ketjuun kirjoittaa.
        enkä valehtele perunasta,miksi muuten olisin koko ketjun aloittanut tai tuon toisen ketjun?
        en ole aiemmin mitään kirjoitellut suomi24 palstoille!

        Tänne poikkesin minäkin purkamaan pahaa tuultani. 😆
        Välistä täällä on neuvoja hyviin sivuihin. Kokemuksia, joista hyötyä.
        Suomi24:on myös köyhien keskustelupalsta. Olen saanut sieltä neuvoja.
        Olosuhteet vaihtelevat, joten on vaikeaa kannustaa tuntematonta.

        Jotain kuitenkin haluaisin rohkaista. Yritä pitää mielesi myönteisessä toiminnassa.
        Vaikka energiaa olisi vähän, niin tulisi pitää keho pienessä liikkeessä.
        Kävelyt kauneimmissa paikoissa ja kevyt voimistelu virkistää mieltä.
        Kirjasto on hyvä paikka uppoutua kiinnostavaan ilmaiseksi.

        Olen ollut usein tiukoissa materiaalisissa olosuhteissa, mutta kun harjoittaa itsensä kehitystä jollain tavalla, niin henkiset rikkaudet kasvavat Sitä saa iloa.
        Mutta vaikeinta oli olla työssä ilman ruokaa.
        Toivottavasti sinulla ei ole tenavia vastuullasi.

        Tilasi ei kestä loputtomasti, joten pidä lippu korkealla ja käytä aika hyväksesi. 💙😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne poikkesin minäkin purkamaan pahaa tuultani. 😆
        Välistä täällä on neuvoja hyviin sivuihin. Kokemuksia, joista hyötyä.
        Suomi24:on myös köyhien keskustelupalsta. Olen saanut sieltä neuvoja.
        Olosuhteet vaihtelevat, joten on vaikeaa kannustaa tuntematonta.

        Jotain kuitenkin haluaisin rohkaista. Yritä pitää mielesi myönteisessä toiminnassa.
        Vaikka energiaa olisi vähän, niin tulisi pitää keho pienessä liikkeessä.
        Kävelyt kauneimmissa paikoissa ja kevyt voimistelu virkistää mieltä.
        Kirjasto on hyvä paikka uppoutua kiinnostavaan ilmaiseksi.

        Olen ollut usein tiukoissa materiaalisissa olosuhteissa, mutta kun harjoittaa itsensä kehitystä jollain tavalla, niin henkiset rikkaudet kasvavat Sitä saa iloa.
        Mutta vaikeinta oli olla työssä ilman ruokaa.
        Toivottavasti sinulla ei ole tenavia vastuullasi.

        Tilasi ei kestä loputtomasti, joten pidä lippu korkealla ja käytä aika hyväksesi. 💙😃

        > Toivottavasti sinulla ei ole tenavia vastuullasi.

        Kiitos. Toivottavasti ei myöskään sinulla ole ketään vastuullasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt naurattaa ihan koko ajan. Sinähän kerrot avauksessa tällä tavalla: "eli nyt on viikko syöty pelkkää perunaa ei mitään muuta ,juomana vettä ja kahvia."

        Olet siis syönyt perunaa, juomana vettä ja kahvia. Olet siis juonut kahvia ja ollut ilman kahvia - totta kai, näin se menee. Ja perunalla olet lihonut. Hienoa, ettei köyhän tarvitse olla laiha ja nälissään.

        Taidat pahasti yliarvostaa oman itsesi ja varsinkin omat kirjoitustaitosi ja älysi. 😜

        ÄLÄKÄ HUUVA SIINÄ! Ensi kerralla nuku humalasi pois; kumma että rahat riittävät viinaan.

        En huutanut, vaan kirjoitin isolla, että näkisit.
        Minäkin arvaan usein sanoja ja siten se menee pieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Toivottavasti sinulla ei ole tenavia vastuullasi.

        Kiitos. Toivottavasti ei myöskään sinulla ole ketään vastuullasi.

        Meny tänään: 1dl nescafe cayannepippurilla terästettynä ja sokerimuruilla makeutettu. 100g rahkaa psylliuminsiemeniä, että Masu luulee saavansa jotain😆

        Eiliset väljähtäneet mustat teelehdet kuivatuin nokkoslehdin. Rautaa mummolle.

        4 kaalin lehteä suikaleiksi, pieniä perunoita, 1pieni sipuli keitetty suolavedessä.
        Kuivattu paistinpannulla rapeiksi. (en kerro pikku voisilmästä mitään). 😅
        Loppu siitä 100g rahkasta jälkiruokana.

        Loppu nokkosteestä illan kuluessa Ranskan vaaleja töllöttäessä.
        He juovat Champanjaa Eiffelin juurella, paskiaiset! ❣️ 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En huutanut, vaan kirjoitin isolla, että näkisit.
        Minäkin arvaan usein sanoja ja siten se menee pieleen.

        Toivottavasti sinulla ei ole ollut lapsia vastuullasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sinulla ei ole ollut lapsia vastuullasi.

        Olen ollut hyvin rakastettu lasten keskuudessa ja
        Kunnioitettu heidän isiensä keskuudessa. 😄
        Se alkoi omassa lastenkamarissa sisarusten😍 keskuudessa. ❣️


    • Anonyymi

      "enkä valehtele perunasta,miksi muuten olisin koko ketjun aloittanut tai tuon toisen ketjun?"

      Hyvä, tykkäsin tuosta.

      Minulla oli sama tilanne, että söin vain perunaa ja join kahvia ja vettä. Lihoin koko ajan. Jätin perunan ja pois ja lihoin kilon viikossa.

      Ellette usko, niin voin valehdella lisää.

      • Anonyymi

        Joudun Kain valehtelijoiden listalle, kun minä otin pakasteesta kanalientä kuumeessa ollessani ja lisäsin siihen 1 sipulin ja 1dl villiriisiä ja tein sopan.
        Minä lihoin vuorokaudessa 1kg ja maha oli kuin tynnyri.
        Se oli koko päivän ateria.


    • Anonyymi

      "Ensi kerralla nuku humalasi pois; kumma että rahat riittävät viinaan."

      Viina on viimeinen asia, mistä tällä foorumilla luovutaan!

      Jos saisi valita, ykköstuote on aina perunaviina. Se ei lihota eikä laihduta, vaan pitää kaikki asiat - myös talousasiat - tasapainossa. Ei onnistu muualla kuin Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe