Harmillista kuulla ,että on lähtenyt pois kunnasta.Paljon sai aikaan asioita kunnassa .KAUON hän jaksoihin puurtaa töitä ja puhdistaa pöydältä lakastuja asioita kuntoon.Kiitos.
Perusturvajohtaja
15
2193
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kunpa hoitajatkin sais kiitosta
Ovat tehnee paljon töitä koronan ja työntekijä pulan vuoksi mutta virkamiehiä kiitellään
Enempi on ongelmia ollut siellä johtopäässä mutta eihän sitä kerrota
Kiitos ja hei- Anonyymi
Ketä hoitajia tarkoitat ? Eihän tämä viesti kohdistu heihin.
- Anonyymi
Perusturva pesee kasvojaan kehumalla itteään,niin läpinäkyvää
- Anonyymi
Kuka oli lakaissut ne pöydältä? 🌹
- Anonyymi
Siivooja?
- Anonyymi
Tervemenoa
- Anonyymi
Hyvä että perusturvalautakunta lakkautetaan. Se ei ole puuttunut lainkaan ongelmiin vaan sallinut vanhuksiin kohdistuneet laiminlyönnit
Virkamiehet ovat saaneet temmeltää miten vaan, ei ole puututtu. Ei ole osaamista eikä älyä- Anonyymi
Kirjallisena pyydät asioihin vastaukset,jos ei tule vastausta on tietyn ajan kuluttua laiminlyönti.Laskutukset on edelleen sekaisin,valvonta sekaisin….työntekijät määrää nyt uusia esimiehiä ,joka johtaa taas lisä selvityksiin…….
- Anonyymi
Lukase ketä siellä on, niin kukaan ei ihmettele enää miten kaikki on päin peetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukase ketä siellä on, niin kukaan ei ihmettele enää miten kaikki on päin peetä
Laskutus ontunut monta vuotta joka asiassa ja ontuu edelleen……sanotaan että tuossapa on vaikka viiden kuukauden laskut jne….
- Anonyymi
Odotatko vuoden vaihteen jälkeen parannusta ,älä unta näe ,kusessa ollaan kaikki !
- Anonyymi
Kirjoitustavasta näkee kuka teki aloituksen, voe voe
- Anonyymi
No eipä ole ensimmäinen joka tämän kyyläjien junttilan taaksensa jättää
- Anonyymi
En ymmärrä, jos virkamies tekee työnsä hyvin, niin miksi kukaan kyyläisi? Eri asia on jos ei tee hommiaan,kaipa sitä on syytä kyylätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, jos virkamies tekee työnsä hyvin, niin miksi kukaan kyyläisi? Eri asia on jos ei tee hommiaan,kaipa sitä on syytä kyylätä
Näin se menee sana epäluottamus on huono ,josta kaikki johtaa aikanaan eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392070
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 66626
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477