Naisille kelpaa vain komea mies

Anonyymi

51

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvii linkkiä lukea kun voi muutenkin todeta että joo ei meille rumat kelpaa. Miksi pitäisi? Varsinkaan sisäisesti rumat,kuten kaltaisesi ap,t. Nounou☝

      • Anonyymi

        Ottaisitko itse mielestäsi ruman naisen? Et. Miksi meidän pitäisi ottaa sinut? Ei miksikään. Yksinkertaista.


    • Anonyymi

      Tavisnaiset haluavat niitä samoja mallimiehiä joita missinaiset haluavat.

      • Anonyymi

        Ja rumat miehet haluavat niitä missikaunottaria, ei heille tavisnaiset (saati rumat naiset) kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rumat miehet haluavat niitä missikaunottaria, ei heille tavisnaiset (saati rumat naiset) kelpaa.

        Olis minulle kelvannut tavisnainen, mutta minä en kelvannut tavisnaiselle kun se halusi sen komean minkä kaikki muutkin naiset. Nyt se on vanhapiika. Ja minä olen yhä 78 v sinkku.


    • Anonyymi

      Lopeta tuo uikuttaminen palstalla. Et tahdo rumaa naista,se on tullut selväksi. Kauniimpaakaan et itse rumana saa. Että kypsy siihen. Ole ilman .älä uikuta. Älä ole säälittävä.

      • Anonyymi

        Oliko muuta?


      • Anonyymi

        On yhtäkuin Markkina-arvoteoria.


    • Anonyymi

      Loputon huomio on pilannut nykynaiset. Ovat niin itseään täynnä siitä huomiosta jota miehet ovat netissä ja deittisovelluksissa antaneet. Kuvittelevat, että voivat vaatia ihan mahdottomia ja miesten vaatimukset tottakai unohdetaan, koska mies on seksimielessä tykännyt, jos jokin menee vikaan, niin syy on miehen.

      • Anonyymi

        Me ei olla teidän huomiosta riippuvaisia.meitä ei kiinnosta teidän mielipiteet. Me ei tahdota ruikuttavia säälittäviä ätmejä. Me otetaan irl miehet jotka eteen tulee. Me ei olla tinderissä!


      • Anonyymi

        Itse olet heistä tykkäillyt ja nyt itket täällä heidän saamasta huomiosta. Huhuu,kuka huomioi? Tinderimies on tinderimies ala kastia oleva ätmi.


    • Anonyymi

      Hanki oikea elämä.

    • Anonyymi

      Miksi vittu pitäis ruma ottaa jos komeankin saa? Ottaisitko itse ruman naisen kauniin sijaan? Älä ole kade. Ja jos niin tukehdu kateuteesi. Muuta mahdollisuutta ei ole eikä tule vaikka kuin palstalla uliset.raukkis.

    • Anonyymi

      Minä valitsen kyllä miehen luonteen ja ystävällisyyden perusteella. On ollut kaiken näköistä, mutta ei sillä ulkonäöllä pitkälle pötki, jos luonne on mätä. Itsekin ihan tavis olen ja en kelpaa monelle miehelle. Eikä kaikille tarvitse kelvatakaan. Kun se jokin tulee vastaan, niin se on menoa sitten.
      Oli mies tai nainen, niin itseään täynnä olevat ovat luotaantyöntäviä. Eipä onneksi tarvitse olla sellaisten kanssa tekemisissä.

    • Anonyymi

      Kyllä miehessä ja naisessa pitää olla se jokin...ja arvojen pitää kohdata. Oma mieheni on mielestäni komea, muiden mielestä ehkä ei. Itse kiinnitän ensitapaamisella huomiota ryhtiin, silmiin ja siisteyteen....lisäksi vielä käsiin. Itse en ole kaunis klassinen nainen....löytyy löllöä eikä tää turpavärkkikään mikään missinaamakaan oo.

    • Anonyymi

      Tinderiä ei ole koskaan tarvinnut harkitakkaan .ehkä siellä olevat naiset on egokeskeisiä ja te heidän egoa tykkäyksillänne hivelette toivossa että jospa tärppäis. Nämä ego akat vaan hymähtää että kiitos taas yhden ätmin tykkäyksestä. Olette yököttäviä kaikki tinderitiimi💩

    • Anonyymi

      Kumppanin etsiminen on yksinkertaista. Nainen on se joa valitsee kuten tuossa jutussa ja nainen valitsee komean miehen. Nainen ei halunnut rumaa miestä koska rumaa miestä nainen ei halua panna.

    • Anonyymi

      Etsiikö mies sitten useinkin rumaa naista?

    • Anonyymi

      Eihän siinä mainittu miehen komeudesta mitään. Sanoi vain, että kiinnitti ulkonäköön huomiota. Hänestä juuri siinä miehessä oli ulkonäöllisesti jotakin, mistä hän piti. Ei se tarkoita, että kaikki naiset tykästyisivät sen miehen ulkonäköön. Sitten lopulta ihastui luonteenpiirteisiin ja samankaltaisiin yhteisiin harrastuksiin.

      Voihan sinussakin olla piirteitä mihin joku nainen voi ihastua. Et vain ole missään kohdannut sellaista henkilöä.

      • Anonyymi

        Katsoi ulkonäköä eli komea oli koska pyysi treffeille. Ei nainen olisi rumaa miestä pyytänyt treffeille.


    • Anonyymi

      Ei tietenkään. Miksi pitäisikään,?😛

      • Anonyymi

        Te tinderi ätmit olette ulkokultaisia runkkareita. Oivoi kun se tinderi😄tinderinaiset myös. Itkupotkuaivaritkun ei tinderinaiset huomioi😃haha tinderi. Herätkää pahvit😄


    • Anonyymi

      Minä olenkin liian komea

      • Anonyymi

        Hienoa kiva ja minä kaunis❤


    • Ei ole mitenkään tavatonta, että ulkonäkö vaikuttaa ja miellyttää kun ihmisiin tutustuu ja tykästyy.

    • Anonyymi

      Mutta kun se komeus on jokaisen silmässä erilainen. Monet tykkää sellaisista rumankomeista ja usein se minun mielestä komea, ei toisen mielestä ole minkään näköinen. Näinhän se on aina mennyt. Nykyään on miehiä, jotka tykkää sellaisista nukkenaisista, joissa on enemmän muovia kuin itse ihmistä; tekotukat, tekoripset jne. kun taas toiset miehet tykkää täysin luonnollisista naisista ja kaikkea siltä väliltä.

      Näin se on miesmakujenkin suhteen. Minulla on omasta mielestäni ihana mies, koska hänellä on tietyt piirteet tai ominaisuudet joista miehellä tykkään, toiset eivät näe miestäni samoin kuin minä vaan näkevät kaljuuntuneen, ryppyisen vanhahkon miehen,joka minulla on täydellinen. Ja kemiakin pelaa!

      • Anonyymi

        Kyllähän rumankomeista tykätään. Ongelma on siinä että kukaan ei tykkää tavallisen näköisistä miehistä.


    • Anonyymi

      Taas turhaa yleistystä.

    • Anonyymi

      Naiset haluaa sopivasti renttuja joita saa katsoa alaspäin ja moittia ja motkottaa ja olla itse parempi ihminen

    • Anonyymi

      Eikös se ole hyvä asia että nainen kokee kumppaniehdokkaansa komeana?

      Ei se, että mies on jonkun tietyn naisen mielestä komea suinkaan tarkoita, että kyseinen mies olisi malli.

      Olisi aika surullista jos kumppaniehdokas ei pitäisi toisen ulkonäköä miellyttävänä.

    • Mitähän kaikkia erilaisia defenssejä ihmisillä onkaan, mitkä nousee pintaan huonolla itsetunnolla?
      Tuo ulkonäkö on nykyään ykkönen, sitten tuntuu olevan sosiaalinen asema kakkosena, työ, pituus...

      Joku voisi räjäyttää pankin ja vaikka väittää, että naiset tai miehet valitsevat vain ukkovarvasvaltaisia kumppaneita tms.

      Tylsää nää jankutukset noin muuten..

    • Anonyymi

      Eipä niissä unelmien poikamies ohjelmissakaan naisille hyvin ole käyneet. Ne just komeat miehet on niitä naisia pettäneet. Naiset ei saa rakkautta komeilta miehiltä. Mies löytää helpommin naisen baarista jossa viinaa juodaan. Baarissa mies ja nainen on samanhenkisiä eikä ulkonäöllä ole väliä.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Naiset ja miehet juodaan kauniiksi? Aamulla herätään, ties millasten pyryharakoiden vierestä ja luikitaan äkkiä pakoon.


      • Anonyymi

        Annas kun valistan sua!
        Baarikulttuuri on luisunut mihin on.Muttei siellä kaikki ole suinkaan jatkoja etsimässä tai hakemassa.Mitä samanhenkisten kännäämisiin tulee, sekin on kaukaa haettua että sinne mennään vetämään lärvit olalle.
        Tietäisitpäs vaan, kuinka monet kerrat olen juonut vastapuolen pöydän alle olemalla joku outo tapaus.....cocista juomalla:)


    • Anonyymi

      Voi herra jestas..

      Jännämiesjuttuja pistää tänne siis 78v henkilö? Luulin paljon nuoremmaksi.

      • Anonyymi

        Mistä täällä kenenkään iän näet?! Onko tekstin kyljessä syntymäaika merkittynä?


      • Anonyymi

        Tai sitten odotat jotakuta tiettyä henkilöä jota mielelläsi alat haukkumaan, mutta yllätytkin että viestin laittaja on joku muu.


    • Anonyymi

      Oliko tässäkään mitään uutta auringon alla? Niin kauan kuin on ollut ihmisiä Telluksella, niin näinhän se on mennyt.

    • Voihan ihmisillä olla eri tehtäviä tässä yhteikunnassa. Ite oon huomannu, että kun ei lisääntyminen ja pariutuminen onnistu, niin kannattaa jatkaa seuraavaan vaiheeseen.

      • Anonyymi

        Mikähän se on se seuraava vaihe? Entä jos ei kiinnosta?


    • Anonyymi

      Niin mitä sitten. Ehkä iltalehden toimittaja saa henkistä tyydytystä jo siitä että kirjoittaa tuollaisen uutisen. En tiedä sitten mikä elin on toimittajalla on aivojen tilalla. Huomaa että heillä on jonkinlainen kiire kirjoitella tuollaisia uutisia. Ehkä on vielä aikaa.

    • Anonyymi

      Kaikki miehet on komeita joidenkin naisten mielestä ja kaikki naiset kauniita tai nättejä joidenkin miesten mielestä.

    • Anonyymi

      täytyy varmaan alkaa avautumaan siinä on vain yksi juttu mode poistaa sen kuitenkin

    • Anonyymi

      Onhan se niin että molemmat sukupuolet haluavat sen parhaimman näköisen (oman makunsa mukaan)...sitten kun huomaavat etteivät sitä saa, tyytyvät ns ok valintaan. Elävät yhteiseloa ja silti kyttääväät parempaa/kauniinpaa vaihtoehtoa....pettyäkseen jälleen.
      Tottakai kauniinpi/komeampi vaihtoehto kiinnostaa etenkin seksuaalisesti, mutta parisuhteessa se ei välttämättä sit toimikkaan. Taas toisaalta kumppanin pitäisi edes jollain tasolla olla pantavan näköinen/kykyinen.

      • Anonyymi

        Näin se juurikin on. Ulkonäkö se on mihin ensin kiinnitetään toisessa huomiota ja sitten vasta muuhun. Rumana sitä on huomannut olevan melko näkymätön kaikille.


    • Anonyymi

      Kai täzä nyt jokainen ruma ätmi seurustelis jos ei ulkonäöllä olis naisille väliä. Eipä vaan ätmi pääse treffeille tavis naisten kanssa joten naiset haluaa vain komeita miehiä. Jutun nainenkin on tavis eikä mikään kaunis edes. Silti puhuu ekaksi miehen ulkonäöstä että sitä katsoo ja valitsi miehen sen perusteella.

      • Anonyymi

        Rumille ätmeille ei siis kelpaisi seuraksi ruma ätni?

        Miksi tavisnaisten pitäisi seurustella ruman ätmin kanssa? Eikös sille tavisnaiselle omantasoinen eli tavismies olisi paras?

        Miksi rumalle ätmille ei kelpaa omantasoinen nainen?


    • Anonyymi

      Jep, naisille ei kelpaa kunnollinen ja kiltti mies. Vain tappajaleukaiset, soturikalloiset ja metsästäjänsilmäiset ähkivät alfat kelpuutetaan.

      • Anonyymi

        Totta turiset, ei noi alienia muistuttavat naisvihaajat kiihota.


      • Anonyymi

        Senhän näkee hyvin tuolla kaupungilla kulkiessa, että ne pariskunnat on kaikki pelkkiä Barbeja ja Kenejä. Yhtään tavispariskuntaa ei ole kukaan koskaan ikinä missään nähnyt.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe