siis ihan kaikille:o)))) Äläs nyt saa sätkyä.,mä olen vain käymässä:o))))
Harmaan hauskaa perjantaita kaikille..
15
458
Vastaukset
- Otso
myös sinulle!!!!!!Kait täällä kaikki on vähän niinku käymässä? Vai onko joku pysyvästi?
- quistis
tääl kukaan asukkaan?? Hehhee..kuule kohta saa joku taas vääriä käsityksiä:o))))
- Otso
quistis kirjoitti:
tääl kukaan asukkaan?? Hehhee..kuule kohta saa joku taas vääriä käsityksiä:o))))
vai ole huomannut vielä. Täytyy alkaa tarkkailla vaikka joku asuiskin.Niitä käsityksiä kyllä piisaa, milloin oikeita ja milloin vääriä.
- quistis
Otso kirjoitti:
vai ole huomannut vielä. Täytyy alkaa tarkkailla vaikka joku asuiskin.Niitä käsityksiä kyllä piisaa, milloin oikeita ja milloin vääriä.
tarkkaillaan jo..ethän siis tarkkaile minua:o)))
Sä kyl käsität asiat aina oikein...
..näyttäisi paistavan aurinko.. eli aurinkoista perjantaita..
- quistis
säteistä:o))) Mitäs pillimehumies...eiku siis bisse..
quistis kirjoitti:
säteistä:o))) Mitäs pillimehumies...eiku siis bisse..
..olin rilluttelemassa pari päivää.. tänään oon vaan kotona ja juon limua.. harmi ettei tuu mitään hyvää leffaa..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..olin rilluttelemassa pari päivää.. tänään oon vaan kotona ja juon limua.. harmi ettei tuu mitään hyvää leffaa..
pidä lätkästä? Lainaa jokin hyvä dvd.tai katso hyvät unet;o)))
quistis kirjoitti:
pidä lätkästä? Lainaa jokin hyvä dvd.tai katso hyvät unet;o)))
..ole urheilumiehiä ja vielä vähemmän penkkiurheilijoita.. ensin katson unet ja sit mietin eteenpäin..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ole urheilumiehiä ja vielä vähemmän penkkiurheilijoita.. ensin katson unet ja sit mietin eteenpäin..
unet..kannattaa aina katsoa;o)))
- NeitiX
En saa sätkyä..
Mukavat viikonloput.. :)- quistis
tätä matalaa profiilia...ja kiitos samoin:o) (kuiskuttaa hän)
- kippari
ei ole harmaata täällä on aurinkoa,mut hyvää perjantaita sinulle myös:=))
- quistis
kiiitos harmaalta alueelta:o)))
- samperisammakko
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381