siis ihan kaikille:o)))) Äläs nyt saa sätkyä.,mä olen vain käymässä:o))))
Harmaan hauskaa perjantaita kaikille..
15
436
Vastaukset
- Otso
myös sinulle!!!!!!Kait täällä kaikki on vähän niinku käymässä? Vai onko joku pysyvästi?
- quistis
tääl kukaan asukkaan?? Hehhee..kuule kohta saa joku taas vääriä käsityksiä:o))))
- Otso
quistis kirjoitti:
tääl kukaan asukkaan?? Hehhee..kuule kohta saa joku taas vääriä käsityksiä:o))))
vai ole huomannut vielä. Täytyy alkaa tarkkailla vaikka joku asuiskin.Niitä käsityksiä kyllä piisaa, milloin oikeita ja milloin vääriä.
- quistis
Otso kirjoitti:
vai ole huomannut vielä. Täytyy alkaa tarkkailla vaikka joku asuiskin.Niitä käsityksiä kyllä piisaa, milloin oikeita ja milloin vääriä.
tarkkaillaan jo..ethän siis tarkkaile minua:o)))
Sä kyl käsität asiat aina oikein...
..näyttäisi paistavan aurinko.. eli aurinkoista perjantaita..
- quistis
säteistä:o))) Mitäs pillimehumies...eiku siis bisse..
quistis kirjoitti:
säteistä:o))) Mitäs pillimehumies...eiku siis bisse..
..olin rilluttelemassa pari päivää.. tänään oon vaan kotona ja juon limua.. harmi ettei tuu mitään hyvää leffaa..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..olin rilluttelemassa pari päivää.. tänään oon vaan kotona ja juon limua.. harmi ettei tuu mitään hyvää leffaa..
pidä lätkästä? Lainaa jokin hyvä dvd.tai katso hyvät unet;o)))
quistis kirjoitti:
pidä lätkästä? Lainaa jokin hyvä dvd.tai katso hyvät unet;o)))
..ole urheilumiehiä ja vielä vähemmän penkkiurheilijoita.. ensin katson unet ja sit mietin eteenpäin..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ole urheilumiehiä ja vielä vähemmän penkkiurheilijoita.. ensin katson unet ja sit mietin eteenpäin..
unet..kannattaa aina katsoa;o)))
- NeitiX
En saa sätkyä..
Mukavat viikonloput.. :)- quistis
tätä matalaa profiilia...ja kiitos samoin:o) (kuiskuttaa hän)
- kippari
ei ole harmaata täällä on aurinkoa,mut hyvää perjantaita sinulle myös:=))
- quistis
kiiitos harmaalta alueelta:o)))
- samperisammakko
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664107Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423215
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522226- 482065
- 471778
- 361730
- 301576