On kyllä tuppukylä tää kemi nykyään ei ensimmäistäkään huoltoasemaa jossa sais esim rengaspaineet tarkistaa, saatika jos tarvis sulakkeen tai paikatarenkaan. Noh kohta loppuu kioskitkin.
Huoltamopalvelut
12
2070
Vastaukset
- Anonyymi
Älä osta autoa,jatka pyöräilyä.
- Anonyymi
Autoissa on nykyään oma rengaspaineen valvonta niin eihän niitä itse pidä mennä tarkastamaan. Kyseiset laitteet onhuoltamoilta kerätty museoon jo vuosia sitten.
- Anonyymi
Ethän ole ajoneuvoasentaja, ainakaan työllistetty semmonen?
- Anonyymi
Jaa jaa että regaspainevahti ,niin ei voi lisätä ilmaa just just, hyvä ku kerroit. Onhan niissä polttoainemittariki ja itte voi tankata.
- Anonyymi
Renkaanpaine tarkastuksesta oli aloittaja kyselly.
"On kyllä tuppukylä tää kemi nykyään ei ensimmäistäkään huoltoasemaa jossa sais esim rengaspaineet tarkistaa," - Anonyymi
Eihän aloituksessa puhuttu sanallakaan ilmanpaineen lisäämisestä vaan tarkastamisesta. Autoissa on oma kompressori jolla tämän operaation voi varsin helposti suorittaa vaikka koti pihassa.
- Anonyymi
jaa ei kai kaikissa h-autoissa oo kompuraa,,,,
- Anonyymi
en oo mitannu vuosiin muiden laitteilla, autossa mukana pumpattava ilmalaite mittarilla. Renkaan rikkoutuessa on vararengas (kesällä talvi, talvella kesä). Rengasliikkeitä on, onko sitten järkevää paikata rengas kun saman renkaan saa uutena usein joitain kymppejä maksaa enempi (soittelee ensin missä on sitä samaa ja hintaa laitettuna). Sulakkeita saa autotarvikeliikkeistä.
Huomasin tuossa jokupäivä sitten, Rovaniemellä päin pensiinin hinta oli monellaki asemalla 0,10 euroa litralta halvempi kuin Kemissä.- Anonyymi
Haaparannalla bensa on tosi halpaa,halvempaa kuin rovaniemellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaparannalla bensa on tosi halpaa,halvempaa kuin rovaniemellä.
Ja renkaan ilmanpaine ilmaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja renkaan ilmanpaine ilmaista
Itse kullekin renkaan ilmanpaine ilmaista. Aina ja aina on tulevan
- Anonyymi
Paineilman teko on kallein energiamuoto.ilmaista vain asiakkaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4255673Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1901974Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671874- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28951
- 76848
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724