Ei päässyt suomi24 sivuille, virheilmoitus Bad Gateway ilmoitus koko päivän!
Venäläiset tehneet palveluestohyökkäyksen!
Koko päivän suomi24 nurin
19
148
Vastaukset
- Anonyymi
Vitun ryssät
Sotien aikana soitettiin Säkkijärven polkkaa Moskovan Tiltun propagandalähetysten häiritsemiseksi. Toimisko jos palvelunestohyökkäyksiä vastaan soitetaan Cheekiä luuppina?
- Anonyymi
Koskettelin koko päivän naiseni isoja rintoja!
- Anonyymi
On varmasti lehtikuva ruttuinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti lehtikuva ruttuinen.
😉😄😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😉😄😂
Pidä turpas kii
- Anonyymi
Nyt on isketty Suomen herkimpään ja tärkeimpään kohtaan. Tätä ei hyväksytä. Nyt isketään takaisin....
Ei haittaa.
- Anonyymi
Oli se kamalaa digitaliuksesa. Sehän on uusi normaali mielen maailma.
https://youtu.be/E8-ZSVaw_K4 - Anonyymi
Kyllä ne ovat ihan Suomalaiset, jotka laittoivat palstan kiinni. Syytä sananvapautta.
- Anonyymi
Luulin, et mut on blokattu oikeudet sivuille, ku kirjoittanut liian ikäviä mielipiteitä Venäläisistä?
- Anonyymi
Ukrainassa syödään myös kädellä suuhun.
- Anonyymi
Minulla ollut good gateway.
- Anonyymi
Kerrankin ryssistä oli jotain hyötyä.
- Anonyymi
Tokkopa vaan.Uskoin saaneeni bannin ja karaistin itseni ulos koko somesta.
- Anonyymi
Niin oli juu.
- Anonyymi
Huojentavaa että koski muitakin, luulin jo Putinin iskeneen omalle koneelleni.
Tämähän on lähes ainoa valvomaton media Suomessa, missä ryssäntrollit vapaasti saavat esittää FSB:n versioita tapahtumista, eli levittää valeuutisia.
Miksi Venäjä tähän iskisi, vaikka Suomi24:n ylläpito osaamaton onkin?- Anonyymi
Minä se olin kun hakkeroin palstan nurin. Siitä saitte hahahah. Saitte muuta ajateltavaa vähäksi aikaa. Harmittiko kun ei päässyt palstailemaan koko päivään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202473Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381766Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3201405Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai561005- 65979
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.55870- 39854
J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e36783Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh37717Sinulle vain
Kirjoitan sinulle, koska sydämeni on niin täynnä asioita, joita en ole voinut sanoa ääneen. Tämä ei ole kirje, jossa pyy45678