Eihän me tarvitaan Muuta kun että Herra Kastaa kokonaisia kaupunkeja tai koko Suomen maa Hengellä ja

TULELLA . Niin että Puhdistuu kokonaan , niinkuin oikeissa Herätyksissä , jossa Jeesus Kristus meidän Jumala kastaa itse Puhtaaksi kansat !!

Tule Herra !! Kiitos kitos >> Kasta meidät tulella !!!

Luuk. 12:49

Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!

110

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luuk.12:51-56 Luulettoko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei sanon minä teille, vaan eripuraisuutta. Sillä tästedes riitautuu viisi samassa talossa keskenään, kolme joutuu riitaan kahta vastaan ja kaksi kolmea vastaan, isä poikaansa vastaan ja poika isäänsä vastaan, äiti tytärtätänsä vastaan ja tytär äitiänsä vastaan, anoppi miniäänsä vastaan ja miniä anoppia vastaan. Ja hän sanoi myös kansalle: Kun näette pilven nousevan lännestä, sanotte kohta: Tulee sade; ja niin tuleekin. Ja kun näette etelätuulen puhaltavan, sanotte: Tulee helle; ja niin tuleekin. Te ulkokullatut, maan ja taivaan muodon te osaatte arvioida; mutta kuinka ette arvioitse tätä aikaa?

• Anonyymi

Te ulkokullatut juutalaisia fariseuksia tässä kohtaa ....

• Anonyymi

Matt.10:34-38 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppia vastaan; ja ihmisten vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja jokia ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias. Miika.7:6 Sillä poika halveksii isää, tytär nousee äitiänsä vastaan, miniä anoppia vastaan; ihmisen vihamiehiä ovat hänen omat perhekuntalaisensa.

• Anonyymi

Aikoinaan jouduin äidilleni sanomaan, että sinä itse lyöt veristä kiilaa meidän väliin.
        Eli ateismi - Vapaa-ajattelijoiden jäsenkirja- ei tunnusta Jeesusta Herraksi.
        Mutta, kiitän Jumalaa Hänen pitkämielisyydestä. Me emme voi sukuammekaan pelastaa, ainoastaan rakkaudessa, ei tuputtaen, eikä saarnaten kirkastaa Sanaa ja loppu onkin Pyhän Hengen työ.
        Tuosta keskustelusta meni äitini kanssa - kaksikymmentävuotta [Jumalan aika] ja hän äitinäni löysi Jeesuksen sydämensä Herraksi. Nyt hänen verisensä kiila, sen hän heitti pois, ja otti sijaisuhrinveren, sydämen ovenpieleen merkiksi, että kuoleman enkeli meni ohi.
        Se veri taas yhdisti meidät - eläväksi hengelliseksi huoneeksi.

"kortteentien-matti"

• Anonyymi

Habakuk 6 :5-6 ja Hesekiel 16:49

• Anonyymi

Sinulla on kielioppi aivan metsässä. Kertaa kielioppi. Toiseksi on täysin mahdotonta, että uskomaton saa Hengentäyteyden. Kirjoitat jälleen kerran puutaheiniä.

• Anonyymi

Kielioppi on se, mitä henkilö itse puhuu. Jos sitä vahtaa pilkkuja, sekä pisteitä, ei hokaa sanan sisältöä. Ymmärrätkö viittomakieltä - kieliopillasi? Sielläkin on sanallista sisältöä, että viittomakieli puhuu syvemmin jonkin asian, kuin savoo kieliopillisesti haastavat puhuvat.

• Anonyymi

Voisiko Jumala asettaa Pyhän Henkensä saastaiseen astiaan, eli tarkoitan asitaa, joka ei ota vastaan Golgatan sijaisuhria sydämensä ovenvartijaksi.
      Tietysti olisihan se hienoa, koko kansan kääntyminen, mutta vasta Elämänkirja viimeisellä tuomiolla luo Uuden taivaan ja maan. Eli se profatia on tänään luettavissa, eikös vain Savis.

"kortteentien-matti"

• Rakas "kortteentien-matti" se olis Jumalan oman opin vastaista jos Jumala asettuis saastaiseen astiaan.
        2 kor. 6
        11 Suumme on auennut puhumaan teille, korinttolaiset, sydämemme on avartunut.
        12 Ei ole teillä ahdasta meidän sydämessämme, mutta ahdas on teidän oma sydämenne.
        13 Antakaa verta verrasta-puhun kuin lapsilleni-avartukaa tekin.
        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas "kortteentien-matti" se olis Jumalan oman opin vastaista jos Jumala asettuis saastaiseen astiaan.
        2 kor. 6
        11 Suumme on auennut puhumaan teille, korinttolaiset, sydämemme on avartunut.
        12 Ei ole teillä ahdasta meidän sydämessämme, mutta ahdas on teidän oma sydämenne.
        13 Antakaa verta verrasta-puhun kuin lapsilleni-avartukaa tekin.
        14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

Kristus vai beliar valitse.

• Pyhä Henki Jossa Jeesus ON kolkuttaa ja jos joku avaa , niin Hän johdattaa ihminen Ristinkuolemaan , joka ottaa POIS kaikki saastat . Kyllä kuolema tappaa ja vie sinun saasta ja synti kasteen hautaan ja sinne tyhjään tilaan sinussa , kuoleman jälkeen , astuu Jeesus, Pyhän Hengen kautta, sinuun asumaan ja sitten saat olla Kristuksessa.

Rukoiletko päivin ja öin että se tapahtuu sinulle . Herra armahda meitä saadakseen kokea Ristinkuolema !!

• Anonyymi

Pyhä Henki ei koske syntiin. Pyhä Henki tulee vasta synnistä puhdistettuun sieluun.
      Pyhä Henki ei ole mikään siivousfirma.

Raamatun mukaan Jumalan sanaan yhdistetty kasteen vesi pesee synnit pois Kristuksen vovintokuoleman tähden.

4. Moos. 8:7

Heidän puhdistamisekseen sinun on pirskotettava heidän päälleen synneistä puhdistavaa vettä...

• Anonyymi

Room.6:3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?

Kuolema, sovintoveri, verensuoja saadaan Kristittyjen yhdessä kasteessa,
        ei helluntailaisten lahkokasteessa, mikä on pelkkää vettä ja ihmisteko.

• Anonyymi

= helluntailainen oppi.

Raamattu, kristinusko:
        - Pelastus on yksin, alusta asti Jumalan / Kristuksen teko. "Jumala vanhurskauttaa jumalattoman" = on jo (silloin kun me vielä olimme syntisiä) antanut sovitusuhrin sekä Pyhän Hengen voimansa Häneen uskoville. Koko pelastustyö on yksin Jumalan / Kristuksen tekoa. Ihmisellä ei ole pelastuakseen muuta tehtävää kuin sallia pelastaa itsensä.

Ainoastaan tässä kohdin ihmisellä on tuo nk. "vapaa ratkaisuvalta": SALLIIKO hän Jumalan toimia itsessään, vai ei. Muutoin kaikki muu on "sidottu Isän Jumalan / Kristuksen / Pyhän Hengen ratkaisuvallan alle". (Sidottu ratkaisuvalta.)

https://www.luterilainen.net/ratkaisuvalta-vapaa-sidottu/

Helluntaiuskonto (opettaa ihmisellä olevan "vapaan ratkaisuvallan" = pelagiolainen harhaoppi):
        - Ihmisen tulee ensin omilla pyhitysteoillaan tehdä itsensä Jumalalle kelpaavaksi. Sitten vasta, jo ihmishurskaudessaan valmiin tekokristityn Jumala voi pelastaa, vasta tällöin antaa Pyhän Henkensä toimia tässä tekopuhtaassa "astiassa".

Room. 5:8 📖
        Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.

Room. 3: 23-28 📖
        23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
        24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,

25 jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
        26 jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

27 Missä siis on kerskaaminen? Se on suljettu pois. Minkä lain kautta? Tekojenko lain? Ei, vaan uskon lain kautta.
        28 Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.

Room. 4: 1-8 "Jumala itse vanhurskauttaa jumalattoman" 📖
        1 Mitä me siis sanomme esi-isämme Aabrahamin saavuttaneen lihan mukaan?
        2 Sillä jos Aabraham on teoista vanhurskautettu, on hänellä kerskaamista, mutta ei Jumalan edessä.
        3 Sillä mitä Raamattu sanoo? "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi".

4 Mutta töitä tekevälle ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta,
        5 mutta joka ei töitä tee, vaan uskoo häneen, joka vanhurskauttaa jumalattoman, sille luetaan hänen uskonsa vanhurskaudeksi;
        6 niinkuin myös Daavid ylistää autuaaksi sitä ihmistä, jolle Jumala lukee vanhurskauden ilman tekoja:
        7 "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!
        8 Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä!"

"Herra ei lue syntiä". Tämä asian "lukeminen" joksikin on nk. lakitermi, kuten käsite "vanhurskauttaminenkin".

- Kun todistetusti rikollinen / syntinen tuodaan Tuomarin eteen, hänet todetaan syylliseksi kaikkeen syntiin. Hän ei siis itse ole synnitön, eikä vanhurskas, vaan "elinkautisen vankeuden" / kadotustuomion alainen. Jumalan edessä nuo synnit ovat siis kaikki suuria ja vakavia.

Nyt astuu esiin Jeesus Kristus, joka todistaa, että tuo todistetusti rikollinen / syntinen on kuitenkin kaikissa synneissään vakaasti hengessään kääntynyt ja halunnut saada kokea parannuksen. On uskonut Häneen. Nyt Jeesus vetoaa omaan ristintyöhönsä, joka on ollut sovitusuhri tuonkin syntisen puolesta. Uskon kautta tuo syntinen on siis sovitettu, ei omien tekojensa vuoksi (ihminen ei voi tehdä yhtäkään itsensä, Jumalan edessä pelastavaa hurskaudentekoa), vaan uskon kautta Jeesukseen, joka nyt tässä uskossa on lahjoittanut hänelle sovituksen, antanut hänelle lahjaksi oman, Kristuksen lahjavanhurskautensa sekä vieläpä Pyhän Hengen sinetin.

Nyt Viimeisellä tuomiolla on tuomio tämä: todistetusti täysin syntinen on vastaanottanut Kristuksen lahjateot: pelastuksen, vanhurskautuksen sekä Pyhän Hengen. Tekojensa ja Lihan olemuksensa vuoksi tuo syntinen ansaitsisi iankaikkisen tuomion, mutta nyt:

"LUETAAN" hänelle täysi vanhurskaus: YKSIN USKOSTA, YKSIN ARMOSTA, YKSIN KRISTUKSEN TEKOJEN VUOKSI. = "Lunastusmaksu".

Jumala vanhurskauttaa ainoastaan itsessään syntiset ja jumalattomat, armosta, uskon kautta. Kaikki pelastava toiminta on yksistään Kristuksen / Isän / Pyhän Hengen tekoa, meissä.

Job 33:24 📖
        niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun'.

Job 36:18 📖
        Älköön kärsimyksen polte houkutelko sinua pilkkaamaan, älköönkä lunastusmaksun suuruus viekö sinua harhaan.

Kristuksen sovitustyö ja lahjavanhurskautus "peittää" tuon ihmisen oman olemuksen: hän on pelastettu, kuin poikaset kanaemon siipien alla.

1. Tim. 1:15 📖
        Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.
        *

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Room.6:3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?

Et tiedäkään muusta kuin valulukasteesta. Aloitus ei kylläkään koske kastetta. Pappi on aivopessyt sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedäkään muusta kuin valulukasteesta. Aloitus ei kylläkään koske kastetta. Pappi on aivopessyt sinut.

Selvästi et sinäkään tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestat myy verta litrahintaan sitten laittaa saatanalle kastettuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hesekiel 16:49

• Anonyymi

Päätös on Jumalan Itsensä, ei ihmisen.
      Hän toimii omalla tavallaan.

Nuo "herätys"-puheet ovat olleet yksin helluntailaisten bisneshuijareiden puheita. Niin kuin kaikki muutkin heidän oppinsa ja ennustelunsa, tämäkin vuosikymmeniä jatkunut "herätys"-väite on ollut yksin heidän liiketoimintaansa, jolla tienanneet miljardeja markkoja ja euroja.

Helluntailaisuuden kautta ei voi syntyä jumalallista herätystä, sillä he eivät ole Jumalan lapsia, vaan noitia.

Rukous ei saa olla Jumalan oman tahdon vastaista toimintaa.

Matt. 4:7
      Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

Markus 8: 11
      Ja fariseukset lähtivät sinne ja rupesivat väittelemään hänen kanssaan ja vaativat häneltä merkkiä taivaasta, kiusaten häntä.

Raamatun, Jeesuksen ja apostolien mukaan lopun aikoina ihmiset eivät enää tule raamatulliseen herätykseen, vaan luopuvat uskosta, he, jotka koskaan eivät todella uskoneetkaan, vaan etsivät uskonlahkoista ihan muuta: jänniä kokemuksia, hengellistä valtaa, okkultismia. kuten hengellisesti epäraittiita ennusteluja ("profetioita") ja tämän kautta rahaa ja omaisuutta.

Se, joka uskoo, antaa kunnian ja vallan kaikessa (myös Hänen omissa, mahd. "herätyksissään") yksin Jumalalle: Isälle, Pojalle ja Pyhälle Hengelle, eikä kiusaa Herraa vaatimuksilla, ohi Hänen oman, pyhän tahtonsa.

• Anonyymi

Saviksilla ja Jennkilahkoissa on puurot ja vellit sekaisin.

Helluntain aikutkertainen kieli-ihme näkyvinen tulisine kielineen ei ollut mikään kaste, vaan muu Jumalan tekemä ainutkertainen ihme, onka tarkoitus oli vakuuttaa, että Kristinusko kuuluu muillekin kuin Juutalaisille.

Vasta kieli-ihmeen jälkeen tapahtui 3000 ihmisen kaste vedestä ja Hengestä, kuten Jeesus oli sanonut.

Raamatussa ei ole yhtään tapausta, jossa kaste tehtäisiin ilman vettä pelkällä Hengellä käsistä henkeä ihmiseen osoittamalla.

Ei Etiopiaan matkalla ollutta Hoviherraakaan millään pelkällä "Hengellä" kastettu, vaan "vedellä ja Hengellä" kun erämaasta ensin löytyi sitä vettä.

Raamattu sanoo, että Hoviherra jatkoi kasteen jälkeen matkaa ILOITEN.

Ilo on kasteessa saatavan Pyhän uskon Hengen lahjan ominaisuus.
      Usko, toivo, rakkaus, rauha, ilo on kasteessa lahjaksi saatavan Pyhän Hengen pysyviä ominaisuuksia.

• Anonyymi

Sodoman ja Gomorran sodomiamiehet kastettiin tulella ja tulikivellä.

Mistään rakkauden kaksoiskäskyistä ei puhuttu sanallakaan.

Niitä kymmentä synnitöntä ja vanhurskasta ihmistä ei sieltä löynyt,
      vaikka pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansaia.

• Anonyymi

Jumalan kanssa ei voi leikkiä kuurupiiloa. Synnit pitää tuoda päivänvaloon ja tunnustaa.

"Ja hän kastoi hedät Jordan virrassa KUN HE TUNNUSTIVAT SYNTISÄ"

Ap. t. 22:16

Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

Jumalalle kelpaava uskontunnustus on ainoastaan syntisyyden tunnustus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan kanssa ei voi leikkiä kuurupiiloa. Synnit pitää tuoda päivänvaloon ja tunnustaa.

Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

Et ole koskaan huutanut avuksi Jeesuksen nimeä!

• Anonyymi

Satanismin oppeja...
        Että tässä muka sodomiamiehet "kastettiin tulella", mutta Jumalan omia ei.

On logiikka just ku suoraan Käärmeen suusta!

Sodoman ja Gomorran kokema tuho perustui "maallisesti katsoen" ilm. maanjäristykseen, yhdessä jonkinlaisen suolapurkautuman kanssa. Kuollutmeri ja sen ympäristö sijaitsee vahvasti suolaperäisellä maalla. Lootin vaimo, joka ei paennut, vaan jäi hortoilemaan ja tuijottelemaan katoavaa Sodomaa, ilm. sai tällaisen suolaryöpyn päällensä ja kuumuudessa se kovettui hetkessä suolapatsaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satanismin oppeja...

Sodoman ja Gomorran kokema tuho perustui "maallisesti katsoen" ilm. maanjäristykseen, yhdessä jonkinlaisen suolapurkautuman kanssa. Kuollutmeri ja sen ympäristö sijaitsee vahvasti suolaperäisellä maalla. Lootin vaimo, joka ei paennut, vaan jäi hortoilemaan ja tuijottelemaan katoavaa Sodomaa, ilm. sai tällaisen suolaryöpyn päällensä ja kuumuudessa se kovettui hetkessä suolapatsaaksi.

Helvetin tulella enkelit kastoi sodoman miehet ja kaikki muut ihmiset siellä, paitsi Lootin ja tyttäret, koska Loot oli Aabrahamin sukulainen ja eikä suostunut niiden sodoman miesten seksitouhuihin.

• Anonyymi

🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋rakkaus on vain Pojassa Jeesuksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jordan virrassa Johannes kastoi parannukseen juutalaisia jotka tuli tunnusti syntinsä sehän oli vanhaa tooraliittoa 🌈🦄ennen Jeesusta ja kun Jeesus tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satanismin oppeja...

🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋Hesekiel 16:49

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetin tulella enkelit kastoi sodoman miehet ja kaikki muut ihmiset siellä, paitsi Lootin ja tyttäret, koska Loot oli Aabrahamin sukulainen ja eikä suostunut niiden sodoman miesten seksitouhuihin.

Vittu ku kerran lukisit niin tietäisit tänäkin sodomassa syntiä Hesekiel 16:49 . Te ette lue mitään pelkkiä yksiä kohtia.

• Saiko Rakkaat Juutalaiset pisto sydämeen omasta voimasta vai oliko Herätyksen Tuli ja Jumalan Voima tullut pistämään heitä niin että häpesivät tekonsa?

Ap. t. 2:37

Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"

• Rakkaat peljäistyittekö ????????????????

Ja nyt haluatte lähettää minut pois palstasta että saatte Rauhan takaisin teidän valearmollisen syntielämänne ?? Aivan niinkuin tuossa tapahtui >>>

Ap. t. 24:25

Mutta kuin hän puhui vanhurskaudesta ja puhtaasta elämästä ja tulevaisesta tuomiosta, peljästyi Feliks, ja vastasi: mene tällä haavalla matkaas; vaan kuin minä saan tilan, niin minä sinun tyköni kutsutan.

• Anonyymi

Voisimmeko sopia Herran kanssa, että Hän kastaisi Moskovan ensin?

• Anonyymi

No niin, nyt sitten pilkataan Pyhää Henkeä.
        Tämä on suora seuraus synnistä, epäraamatullisesta aloituksesta.

• Anonyymi kirjoitti:

No niin, nyt sitten pilkataan Pyhää Henkeä.
        Tämä on suora seuraus synnistä, epäraamatullisesta aloituksesta.

Se on sinun toivomus rakas uskon trolli.

Suora seuraus on se että saatana hyökkää yhdessä uskonnollisten, ateistien ja satanistien kanssa aloituksia vastaan, jotka ovat Jumalasta. Kyllä saa tehdä aloituksia leskenlehdestä , tai miten tulis tappaa venäläisiä. Ei saatana niihin puuttuu.

• Anonyymi

Jaltalla olisi tarvetta azovan alueella
        A Z O V . Stalin on ollut siellä Jumalan asemassa.

• Anonyymi

>>Eihän me tarvitaan Muuta kun että Herra Kastaa kokonaisia kaupunkeja tai koko Suomen maa Hengellä ja

Savis
      25.04.2022 04:54
      Ilmoita
      TULELLA . Niin että Puhdistuu kokonaan , niinkuin oikeissa Herätyksissä , jossa Jeesus Kristus meidän Jumala kastaa itse Puhtaaksi kansat !!<<

Anteeksi Savis, mutta aloituksesi on epäraamatullinen. Menet "ohi sen, mitä on kirjoitettu.<<

Herra ei heittele Pyhää Henkeään "koirille". Ei kasta PH:n Tulella kokonaisia kaupunkeja. Raamattu ei missään kohdin esitä, että Jumala olisi koskaan näin toiminut.

Aina on olemassa jumalaton maailma vs. uskovat. Ja jumalattomat ovat aina myös voitolla. "Vain harva pelastuu."

Varmasti Herra "voisi" tehdä näin, mutta Hän ei näin tee. On väärin rukoilla Jumalan omaa tahtoa vastaan. Jumala toimii siten kuin Itse tahtoo, emmekä saa edes yrittää painostaa Häntä sellaiseen, mikä on vastoin Hänen omia, pyhiä pelastussuunnitelmiaan.

• No rukoile sitten että pimeys saa lisää valtaa niinkuin tulee esiin sun hyökkäys Oikea Herätystä joka antaa mitä me voimme lukea Pyhässä Raamatussa
        Ap.t 2
        1 Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla.
        2 Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
        3 Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.
        4 Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
        JA KOVASTI NE YRITTI USKONNOTTOMAT PANNA HANTIIN , MUTTA KUN HEILLE TULI HERÄTYS NIIN >>>
        37 Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?
        MUTTA ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ VASTARINTA TAPPELIJASTA !!!!!!!!!!
        ME JOTKA USKOMME JUMALA >> JOKA VOI TEHDÄ MITÄ IKINÄ HÄN HALUA ,, JATKAAMME RUKOILEMINEN JA ODOTAMME VALTAVA HERÄTYS JOSSA ESINTYY SYNNINPISTOJA,, NIIN ETTÄ KOKONAISET KAUPUNKIA PELASTUU.. KOSKA NIIN ON KIRJOITETTU

Joh. 1:50

Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sentähden, että minä sanoin sinulle: 'minä näin sinut viikunapuun alla', sinä uskot. Sinä saat nähdä suurempia, kuin nämä ovat."

Joh. 5:20

Sillä Isä rakastaa Poikaa ja näyttää hänelle kaikki, mitä hän itse tekee; ja hän on näyttävä hänelle suurempia tekoja kuin nämä, niin että te ihmettelette.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

No rukoile sitten että pimeys saa lisää valtaa niinkuin tulee esiin sun hyökkäys Oikea Herätystä joka antaa mitä me voimme lukea Pyhässä Raamatussa
        Ap.t 2
        2 Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
        3 Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.
        4 Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
        JA KOVASTI NE YRITTI USKONNOTTOMAT PANNA HANTIIN , MUTTA KUN HEILLE TULI HERÄTYS NIIN >>>
        37 Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?
        ME JOTKA USKOMME JUMALA >> JOKA VOI TEHDÄ MITÄ IKINÄ HÄN HALUA ,, JATKAAMME RUKOILEMINEN JA ODOTAMME VALTAVA HERÄTYS JOSSA ESINTYY SYNNINPISTOJA,, NIIN ETTÄ KOKONAISET KAUPUNKIA PELASTUU.. KOSKA NIIN ON KIRJOITETTU

Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sentähden, että minä sanoin sinulle: 'minä näin sinut viikunapuun alla', sinä uskot. Sinä saat nähdä suurempia, kuin nämä ovat."

Sillä Isä rakastaa Poikaa ja näyttää hänelle kaikki, mitä hän itse tekee; ja hän on näyttävä hänelle suurempia tekoja kuin nämä, niin että te ihmettelette.

Ketkä saivat Pyhän Hengen kasteen?

Ei koko jumalaton Jerusalemin kaupunki sitä saanut, vaan ainoastaan kaikki Yläsalissa rukoilevat kristityt. Se muu Jerusalem naureskeli ikkunoiden takana: "He ovat täynnä makeaa viiniä!" = "ovat ryyppäämässä". Näin jumalaton maailma ja kaupunki asennoitui tuolloinkin hengellisiin asioihin.

Et tarjoaa Pyhän Hengen vaikuttamaa herätystä, jossa Jeesus Kristus On Herra, vaan Savis-hengentäyteyttä, jossa ihminen on Herra ja käskyttää Jumalaa ja jakelee pyhää lahjaa kuin leikkikaluksi jumalattomille.

Herätys on muuten eri asia kuin uudestisyntymä. Pyhä Henki ei kasta Tulella herätyksessä olevia, vaan ainoastaan uudestisyntyneet Jeesuksen omat, seuraajat.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

No rukoile sitten että pimeys saa lisää valtaa niinkuin tulee esiin sun hyökkäys Oikea Herätystä joka antaa mitä me voimme lukea Pyhässä Raamatussa
        Ap.t 2

Rauhaa veli Savis ! "Ketä profeetoista eivät teidän isänne vainonneet ?
        kysyi Stefanus aikanaan. Aina kun puhutaan että pitäisi tehdä parannusta ja kääntyä koko sydämestään Jeesuksen puoleen ja tehdä täyttä totta elämässään niin vastustus herää.
        Kiitos veli että jaksat herätellä meitä nukkuvia. Rukoilen herätystä itseleni ja koko Suomen kansalle että heräisimme ennen kuin on liian myöhäistä .

Siunausta ja Jeesuksen rakkautta sinulle veljeni ! Toivoo yks advari veli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kysyi Stefanus aikanaan. Aina kun puhutaan että pitäisi tehdä parannusta ja kääntyä koko sydämestään Jeesuksen puoleen ja tehdä täyttä totta elämässään niin vastustus herää.
        Kiitos veli että jaksat herätellä meitä nukkuvia. Rukoilen herätystä itseleni ja koko Suomen kansalle että heräisimme ennen kuin on liian myöhäistä .

Savikselle löytyi "veli" advareista.

Kuka täällä on "vastustanut parannuksen tekemistä ja kääntymystä Jeesuksen puoleen"?

Annoit väärän todistuksen Savikselle vastanneista kristityistä. Käänsit koko asian päinvastoin.

Sinulla varmasti on lukutaito, joten tiesit, mitä teit.

Teillä ilm. sapattikäskyn pitäminen peittää näiden muiden käskyjen, kuten 8./9. käskyn rikkomukset?

Missä kohdin teidän uskonnossanne muuten Jeesus astuu kuvaan? Sillä tehän pelastutte vain viettämällä sapattia. Tämä sapatin pitäminen on teille korkein pelastuksen ehto, ei esim. usko Jeesukseen (tämä on näillä foorumeilla tullut täysin selväksi).

Pidätte Kristuksen ylösnousemuspäivää jopa peräti "pedon merkkinä"! Te juhlitte päivää, jolloin Jumala "lepäsi", eli ei tehnyt työtä, toiminut. Samaten se on päivä, jolloin Kristus oli kuollut ja Tuonelassa. Tämä on noitien ja satanistien juhlapäivä. Ja tietenkin juutalaisten. Näin myös noita / okkultisti E. Whiten epäraamatullisia oppeja seuraavien adventistien.

Kristityillä onkin nk. Pedosta ja tämän olemuksesta, kuin Kristuksestakin päinvastainen näkemys kuin teillä, noitakavereillanne ja kabbalisti-juutalaisilla.

Pikemminkin on niin, että juurikin Savis hyökkää näillä foorumeilla jatkuvasti muiden uskoa vastaan, vääristellen mm. luterilaisen kirkon oppia sekä näiden kristittyjen uskonkäsityksiä, antaen jatkuvasti väärää todistusta myös uskonpuhdistaja M. Lutherista. Vaikka hän onkin ollut fyysisesti kuolleena jo n. 500 vuotta, on hänelläkin oikeutensa. Hän elää Taivasten Valtakunnassa.

Jumalan 10 käskyähän ovat ikuiset, eivätkä anna lupaa valehdella elävistä (mukaan lukien mm. presidentti Putin) kuin myöskään kuolleista.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Jumalalle siitä Rakas Veli !!

Siis armosta me voimme rukoilla ja taistella kestävinä... Siis ei omiin Voimiin vaan Hengellä Jumalaan !!

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka täällä on "vastustanut parannuksen tekemistä ja kääntymystä Jeesuksen puoleen"?

Annoit väärän todistuksen Savikselle vastanneista kristityistä. Käänsit koko asian päinvastoin.

Teillä ilm. sapattikäskyn pitäminen peittää näiden muiden käskyjen, kuten 8./9. käskyn rikkomukset?

Missä kohdin teidän uskonnossanne muuten Jeesus astuu kuvaan? Sillä tehän pelastutte vain viettämällä sapattia. Tämä sapatin pitäminen on teille korkein pelastuksen ehto, ei esim. usko Jeesukseen (tämä on näillä foorumeilla tullut täysin selväksi).

Pidätte Kristuksen ylösnousemuspäivää jopa peräti "pedon merkkinä"! Te juhlitte päivää, jolloin Jumala "lepäsi", eli ei tehnyt työtä, toiminut. Samaten se on päivä, jolloin Kristus oli kuollut ja Tuonelassa. Tämä on noitien ja satanistien juhlapäivä. Ja tietenkin juutalaisten. Näin myös noita / okkultisti E. Whiten epäraamatullisia oppeja seuraavien adventistien.

Kristityillä onkin nk. Pedosta ja tämän olemuksesta, kuin Kristuksestakin päinvastainen näkemys kuin teillä, noitakavereillanne ja kabbalisti-juutalaisilla.

Pikemminkin on niin, että juurikin Savis hyökkää näillä foorumeilla jatkuvasti muiden uskoa vastaan, vääristellen mm. luterilaisen kirkon oppia sekä näiden kristittyjen uskonkäsityksiä, antaen jatkuvasti väärää todistusta myös uskonpuhdistaja M. Lutherista. Vaikka hän onkin ollut fyysisesti kuolleena jo n. 500 vuotta, on hänelläkin oikeutensa. Hän elää Taivasten Valtakunnassa.

Jumalan 10 käskyähän ovat ikuiset, eivätkä anna lupaa valehdella elävistä (mukaan lukien mm. presidentti Putin) kuin myöskään kuolleista.

Saathan sä olla sitä mieltä Rakas !!!

Me muut Rukoillaan synnintuntoa kansalle ja Oikea Herätystä !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhaa veli ! Oletko koskaan käynyt advareitten jumalan palveluksessa ?

kysynpävaan.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rukoilet "synnintuntoa kansalle" ja kun luterilainen uskova kertoo elävänsä jatkuvassa synnintunnossa, pilkkaat ja nimität sitä jumalattomuudeksi, sillä sinun mukaasi uskova ei voi olla syntinen.

Synnintuntoa voi kokea ainoastaan syntinen.

Luterilaisuus korostaa nimenomaan jatkuvaa synnintunnossa elämistä, mutta tätä vastaan sinä olet vuosia hyökännyt, vääristellyt, väittäen tätä harhaopiksi.

Synnittömäksi itseään luuleva ei voi tuntea synnintuntoa. Vain syntinen voi. Ja Jeesus on, ihan omien sanojensakin mukaan, ainoastaan syntisten Vapahtaja, ei synnittömien.

Ja entä sitten? Miten nyt pitäisi toimia? Mitä opettaa Savis?

Alkaa omavoimaisilla "parannusteoilla" vanhurskauttamaan itse itseään, ensimmäiseksi: kieltämällä olevansa syntinen, luullen että kieltämällä synnin, saisi aikaan syntien poistumisen ihmislihasta.

Tuollainen ei ole Raamatun UT:n sanoma.

Ihmisen "syntisyys" ja toisaalta "synnissä eläminen" ovat kaksi eri asiaa.
        *"Syntisyys" on langenneen ihmiskunnan ihmislihan olemus. Tästä ei voi kukaan "tehdä parannusta". Uskova kristitty kokee tästä, omista lihan viettelyksustään synnintuntoa, katuu, rukoilee Jumalan armoa, jättää itsensä täysin Jumalan armon ja lahjavanhurskautustyön varaan haluamalla vastaanottaa Jeesuksen Herrakseen ja Vanhurskauttajakseen. Nyt Jeesus Kristus, Pyhän Hengen kautta alkaa puhdistustön tässä katuvassa ja parannusta kaipaavassa syntisessä.

*"Synnissä eläminen" on Jumalan tahdon vastainen, lihallinen, jumalaton elämä. Tämän sieluntilan nk. hengellinen herra ja johdattaja on Saatana.

Uudestisyntymässä ihmisen henki uudestisyntyy, mutta liha säilyy syntisenä. Uskovan elämä on nyt kaikenaikaa hengen ja lihan välistä taistelua, kunnes kuolemassa jokaisen nk. liha kuolee. Henki jää elämään ja tätä henkeä ja sen määränpäätä on tasan kahta eri lajia.

Kristuksessa uudestisyntynyt henki palaa Jumalan tykö Paratiisiin, mutta uudestisyntymätön / jumalaton henki on "jumala-ton" = ilman Jumalaa, eikä palaa Jumalan luo, vaan lähtee henkenä oman herransa tykö Tuonelaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Rukoilet "synnintuntoa kansalle" ja kun luterilainen uskova kertoo elävänsä jatkuvassa synnintunnossa, pilkkaat ja nimität sitä jumalattomuudeksi, sillä sinun mukaasi uskova ei voi olla syntinen.

Luterilaisuus korostaa nimenomaan jatkuvaa synnintunnossa elämistä, mutta tätä vastaan sinä olet vuosia hyökännyt, vääristellyt, väittäen tätä harhaopiksi.

Synnittömäksi itseään luuleva ei voi tuntea synnintuntoa. Vain syntinen voi. Ja Jeesus on, ihan omien sanojensakin mukaan, ainoastaan syntisten Vapahtaja, ei synnittömien.

Alkaa omavoimaisilla "parannusteoilla" vanhurskauttamaan itse itseään, ensimmäiseksi: kieltämällä olevansa syntinen, luullen että kieltämällä synnin, saisi aikaan syntien poistumisen ihmislihasta.

*"Syntisyys" on langenneen ihmiskunnan ihmislihan olemus. Tästä ei voi kukaan "tehdä parannusta". Uskova kristitty kokee tästä, omista lihan viettelyksustään synnintuntoa, katuu, rukoilee Jumalan armoa, jättää itsensä täysin Jumalan armon ja lahjavanhurskautustyön varaan haluamalla vastaanottaa Jeesuksen Herrakseen ja Vanhurskauttajakseen. Nyt Jeesus Kristus, Pyhän Hengen kautta alkaa puhdistustön tässä katuvassa ja parannusta kaipaavassa syntisessä.

*"Synnissä eläminen" on Jumalan tahdon vastainen, lihallinen, jumalaton elämä. Tämän sieluntilan nk. hengellinen herra ja johdattaja on Saatana.

Uudestisyntymässä ihmisen henki uudestisyntyy, mutta liha säilyy syntisenä. Uskovan elämä on nyt kaikenaikaa hengen ja lihan välistä taistelua, kunnes kuolemassa jokaisen nk. liha kuolee. Henki jää elämään ja tätä henkeä ja sen määränpäätä on tasan kahta eri lajia.

Kristuksessa uudestisyntynyt henki palaa Jumalan tykö Paratiisiin, mutta uudestisyntymätön / jumalaton henki on "jumala-ton" = ilman Jumalaa, eikä palaa Jumalan luo, vaan lähtee henkenä oman herransa tykö Tuonelaan.

Siis Eakas Lutherilainen . Ei Jumala ole tullut kiusamaan meitä jatkuvalla synnintunnolla mistä kirjoitat .
        Vaan Herättää synnintunto ihmisissä . Joka alkaa etsiä Synninpoistajan, joka Poistaa synnin tunnon ja ihminen on Vapaa.
        Ei synnintunnon kantava kirkkolainen suuren taakan alla.

Huh mikä oppi teillä on ihan saatanasta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rukoile vaan muslimeille juutalaisille tataareille synagogalla ja jogahinduille albaaneille Lotus Kukka thaimaalaisilla mediointikeskuksiin manalaan menossa. Thaibordellit ja budha.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Lain kautta tulee synnintunto voit mennä siion.fi moskeijaan joikaamaam tai synagogilla mutta jätät kristityt rauhaan. Vainoot kuin Paavali kristittyjä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juutalaiset on vainonnut aina kristittyjä valheillaan.

• >>TULELLA . Niin että Puhdistuu kokonaan , niinkuin oikeissa Herätyksissä , jossa Jeesus Kristus meidän Jumala kastaa itse Puhtaaksi kansat !!>>

Putin voi sen tehdä.

• eN MÄ RAKAS PasiToivonen3 ihan niin tarkoittanut,,

• Anonyymi

Ja vastaukseni tähän Pyhän Hengen pilkkaan poistettiin, mutta itse pilkka jätettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vastaukseni tähän Pyhän Hengen pilkkaan poistettiin, mutta itse pilkka jätettiin.

Se pilkka on juutalaisen tekemä jo 2000 vuotta sitten ikuinen synti.

• Anonyymi

Ap. t. 2:37

Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"

Pisto sydämeen tarkoitti omien ja lapsien syntisyyden tunnustamista.

Edes Pietari ei pystynyt antamaan miesten syntejä anteeksi, vain Jumala yksin voi antaa synnit anteeksi.

37 Kuullessaan tämän kaikki tunsivat piston sydämessään, ja he sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Veljet, mitä meidän pitää tehdä?"
      38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
      39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne, ja myös kaikkia niitä, jotka ovat etäällä -- keitä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
      40 Pietari jatkoi vielä puhettaan. Hän vetosi heihin ja kehotti: "Antakaa pelastaa itsenne, ettette hukkuisi tämän kieroutuneen sukupolven mukana."

Jeesuksen paluuta ja mailmanloppua odotettiin sen sukupolven aikana.

• Anonyymi

Tossa puhutaan juutalaisista jotka sai piston.

• Anonyymi

Pyhä Henki näyttää aina ensin todeksi SYNNIN.

Helluntailaisissa on valheen henki, joka puhuu pelkästä rakkaudesta ja kieltää koko perisynnin seuraukset ja monta muuta keskeistä Raamatun totuutta.

• Aivan näin Rakas >> Pyhä Henki näyttää aina ensin todeksi SYNNIN.
        <<

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Aivan näin Rakas >> Pyhä Henki näyttää aina ensin todeksi SYNNIN.
        <<

Ja kun Pyhä Henki tuon jollekin näyttää, sinä kiellät sen ja alat nimitellä tuota syntistä! Nimität synnintuntoa "valheopiksi"!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kun Pyhä Henki tuon jollekin näyttää, sinä kiellät sen ja alat nimitellä tuota syntistä! Nimität synnintuntoa "valheopiksi"!

Eihän rakas mikään synnintunto joka vie ihminen Golgatalle ja Verilähteen joka Puhdistaa ihminen aivan Putipuhdas ole mikään valeoppia !!

Mutta oppi synnintunnosta, joka ei saa muutos ihmisessä, että alkaa vaella kuin Kristus vaelsi , on valeoppi..

• Anonyymi

Jeesus valtuutti lähimmät apostolinsa antamaan hänen puolestaan syntejä anteeksi sen ajan kun hän oli itse estyneenä kuoleman takia niin tekemään.

Lahkolaiset anastavat sen vallan ja kuittaavat vaikka murhamiehen synnit selvitetyksi pelkällä käden nostolla.

• Anonyymi

Vain Jeesuksella ja Jumalalla on valta antaa synnit anteeksi.

Mark. 2:7

"Kuinka tämä näin puhuu? Hän pilkkaa Jumalaa. Kuka voi antaa syntejä anteeksi paitsi Jumala yksin?"

Ananiaksellakaan ei ollut valtaa antaa murhamiehen syntejä anteeksi.
        Apuun piti pyytää Jumala sitä varten.

• Anonyymi

Jeesuksen valtuutus antaa syntejä anteeksi koski vain lähimpiä apostoleita määrajan.

22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
        23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt.

"Helluntaina edes Pietarilla ollut enää valtaa antaa ihmisten syntejä anteeksi.

Koska Jeesus itse oli palannut takaisin maan päälle antamaan syntejä anteeksi kasteessa.

38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teitä ja teidän lapsia tämä koskee.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen valtuutus antaa syntejä anteeksi koski vain lähimpiä apostoleita määrajan.

22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
        23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt.

"Helluntaina edes Pietarilla ollut enää valtaa antaa ihmisten syntejä anteeksi.

Koska Jeesus itse oli palannut takaisin maan päälle antamaan syntejä anteeksi kasteessa.

38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teitä ja teidän lapsia tämä koskee.

Rakkaat !!!
        Yli 2000 v Ristinkuolemassa sitten , kuitattiin kaikki synnit ja annettiin anteeksi.

Nyt meille kuuluu jotka halutaan Pelastua USKOA sen Jeesuksen Uskolla..

Siis anokaa niin annetaan ja kolkuttakaa niin avataan. Olkaa kestäviä niin helpottaa teidän syylisyys. Senjälkeen tulis vielä saada Ristinkuoleman kautta POIS synnit niinkuin Hän on luvannut ottaa jos ihminen halua hakea sen tapahtuman itselle Rukouksissa. Siis seuratkaa Jeesusta Kuoleman kautta Elämään..

• Anonyymi

Ajatus että Herra vain tuosta noin kastaisi Pyhällä Hengellä kokonaisen kaupungin on aika outo.

• Niinpä !! Ymmärrän hyvin Rakas tämän.

Nettiaika on saanut aikaan , että kaikki yliluonnollista Herran työtä on outoa , kun ei tunneta Herätyshistoria. Ja miten vois. Kun ei kukaan enää lukee Herätys kirjoja ja katsoo Herran Kirkkauutta ja Kunnia ,,, mitä Hän on saanut aikaan !!

• Anonyymi

ALOITTAJALLA on puurot ja vellit sekaisin.

Aloittaja ei käsitä Herra Jumalan ilmoittamasta Pelastusopista yhtään mitään, koska kirjoittaa aloituksessa seuraavaa :
      >>Eihän me tarvitaan Muuta kun että Herra Kastaa kokonaisia kaupunkeja tai koko Suomen maa Hengellä ja>>

• Anonyymi

jatkan vielä..

aloittaja julistaa loitsuja jotka ovat Herraa vastaan, aloittaja ei ole muuta kuin omavaltainen kakara epäkunnioittava Herraa kohtaa...hän on kauhistus Herralle!!!

Tuosta Saviksesta loitsujen julistajasta Herra ilmoittaa:
        5 Moos. 18

"10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
        11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
        12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.
        13 Ole siis nuhteeton Herran, sinun Jumalasi, edessä."

• Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä..

aloittaja julistaa loitsuja jotka ovat Herraa vastaan, aloittaja ei ole muuta kuin omavaltainen kakara epäkunnioittava Herraa kohtaa...hän on kauhistus Herralle!!!

Tuosta Saviksesta loitsujen julistajasta Herra ilmoittaa:
        5 Moos. 18

"10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
        11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
        12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.
        13 Ole siis nuhteeton Herran, sinun Jumalasi, edessä."

Vai loitsuja Rakas ?? Missä löydät semmoisia mun tekstissä...

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Vai loitsuja Rakas ?? Missä löydät semmoisia mun tekstissä...

onpas Sulla lukemasi tekstin ymmärrys nolla.

eipä Sinulla ole pyhää henkeä joka näyttäisi syntisi.

sinä olet jumalaton pakana.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja et sitten pystynyt sanomaan loitsuista mun aloituksesta mitään . Tätä minä arvasin.

Sinun mielestä varmaan tämä on loitsu >>

Luuk. 12:49

Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!

• Anonyymi

Ei uskoa oteta vastaan uskolla, ne on turhia hokemia, jotka ei perustu Raamattuun.

Raamatun mukaan ensin Jumala pesee ihmisen sielun puhtaaksi kaikesta synnistä kasteessa Kristuksen sovintoveren tähden ja sitten antaa lahjaksi puhtaaseen ja tyhjään sieluun omaa uskon Henkeään lahjaksi.

Synnin sekaan ei tule Jumalan Pyhä uskon Henki ei tule painimaan villitsevien lahkohenkien kanssa.
      Eihän Pyhä Henki muuten Pyhä olisikaan.
      Ensin syntien tunnustaminen ja sitten kaste syntien anteeksisaamiseksi ja vasta sitten sisälle voi tulla Pyhä uskon Henki.

Agressiivisella käännyttämisellä aikaansaatu päänusko ei ketään pelasta yhtään mistään.

Usko on Henki. Hengen ominaisuus meissä.

2. Kor. 4:13

Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun.

• Aivan näin Rakas ! Ja Kaikki alkaa kun Herätys tulee ja ihminen saa synninhät ä/SYNNINTUNTO tai pistos sydämessä..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Aivan näin Rakas ! Ja Kaikki alkaa kun Herätys tulee ja ihminen saa synninhät ä/SYNNINTUNTO tai pistos sydämessä..

Ei mitään herätystä ole tulossa. Raamattu lupaa väkevää eksytystä. Löytäneekö Jeesus ollenkaan uskoa tullessaan takaisin maan päälle.

Raamatussa mainitaan herätys-sana vain silloin kun perisynnin eli ikisynnin vallassa oleva ihminen herätetään elämään Kristittyjen yhdessä kasteessa. Uudestisyntymisen pesossa eli kasteessa ihminen herätetään yhdessä Kristuksen kanssa. Kasteessa ihminen saa elämän hengen lahjan.

Room. 5:12

Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 1. Moos. 3:6,19; Ps. 51:7]

1. Kor. 12:13

Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään herätystä ole tulossa. Raamattu lupaa väkevää eksytystä. Löytäneekö Jeesus ollenkaan uskoa tullessaan takaisin maan päälle.

Raamatussa mainitaan herätys-sana vain silloin kun perisynnin eli ikisynnin vallassa oleva ihminen herätetään elämään Kristittyjen yhdessä kasteessa. Uudestisyntymisen pesossa eli kasteessa ihminen herätetään yhdessä Kristuksen kanssa. Kasteessa ihminen saa elämän hengen lahjan.

Room. 5:12

Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 1. Moos. 3:6,19; Ps. 51:7]

1. Kor. 12:13

Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

Perisynnissä ihminen kuoli ikisynnin uneen ja hengellinen yhteys Jumalaan kaksesi.

Kristittyjen yhdessä kasteessa Jumala pesee syntisyyden pois eli eroittavan seinän ihmisen ja Jumalan välillä pois Kristuksen sovintoveren tähden ja herättää kasteessa ihmisen ikuiseen elämään kasteessa antamalla ihmiselle uskon Hengen lahjan ja liittämällä ihmisen puhtaan sielun ikuisesti elävään Kristuksen ruuumiiseen.

Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perisynnissä ihminen kuoli ikisynnin uneen ja hengellinen yhteys Jumalaan kaksesi.

Kristittyjen yhdessä kasteessa Jumala pesee syntisyyden pois eli eroittavan seinän ihmisen ja Jumalan välillä pois Kristuksen sovintoveren tähden ja herättää kasteessa ihmisen ikuiseen elämään kasteessa antamalla ihmiselle uskon Hengen lahjan ja liittämällä ihmisen puhtaan sielun ikuisesti elävään Kristuksen ruuumiiseen.

Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.

Harhaoppiset näkee hurmostilassa niitä valkeaan kaapuun pukeutuneita "jeesuksia" siellä saalemihuoneiden penkeillä, mutta ei siellä mitään Jeesusta ole.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Aivan näin Rakas ! Ja Kaikki alkaa kun Herätys tulee ja ihminen saa synninhät ä/SYNNINTUNTO tai pistos sydämessä..

lopeta tuo loitsujen ja valheittesi hokemisesi :
        1.>>Aivan näin Rakas !>>
        2. >>että Herra Kastaa kokonaisia kaupunkeja tai koko Suomen maa Hengellä ja>>

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1.>>Aivan näin Rakas !>>

jatkan vielä Saviksen loitsujen julistajan juttujen selvittelyä.

Loitsut ovat lausuttujen, kuiskattujen, ajateltujen tai laulettujen sanojen ketjuja, joilla on tarkoitus vaikuttaa tapahtumien kulkuun tai aikaansaada jotain tapahtumaan yliluonnollisesti.

Loitsut luetaan muistista tai loitsukirjoista, ja tätä kutsutaan loihtimiseksi, loitsuamiseksi tai manaamiseksi. Myös kiroaminen on loihtimista. Kiroamisella pyritään toisen vahingoittamiseen elämässä tai jopa elämän jälkeen.

Loitsut ovat perinteisesti liittyneet moniin uskontoihin, esimerkiksi Euroopan vanhoihin uskontoihin. Kristinuskon levittyä Eurooppaan ei-kristillisistä loitsuista tuli noituuden eräs merkki. Kuitenkin myös kristinuskoon on kuulunut pakanallisia loitsuja muistuttavia toimituksia, kuten pahojen henkien ulos manaaminen.

Manaaminen on jonkun pahan loihtimista pois. Esimerkiksi paha henki, joka oli tunkeutunut ihmiseen, saatettiin uskomuksen mukaan manata pois.

Sinä Savis et ole todellakaan Jumaln Sana, joka saa aikaan yliluonnosia asioita.

Sinä olet tavallinen pakana, henkeä ei sinulla ole etkä ole vanhurskas, jolla on yhteys Herraan hengessä.

Te S24-palstalaiset varokaa noita harhaoppisia, älkää antako noille mitään vaikuttamismahdollisuutta Teidän palstalaisten uskonkäsitykseenne
        ja pelastuskäsitykseenne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä Saviksen loitsujen julistajan juttujen selvittelyä.

Loitsut ovat lausuttujen, kuiskattujen, ajateltujen tai laulettujen sanojen ketjuja, joilla on tarkoitus vaikuttaa tapahtumien kulkuun tai aikaansaada jotain tapahtumaan yliluonnollisesti.

Loitsut luetaan muistista tai loitsukirjoista, ja tätä kutsutaan loihtimiseksi, loitsuamiseksi tai manaamiseksi. Myös kiroaminen on loihtimista. Kiroamisella pyritään toisen vahingoittamiseen elämässä tai jopa elämän jälkeen.

Loitsut ovat perinteisesti liittyneet moniin uskontoihin, esimerkiksi Euroopan vanhoihin uskontoihin. Kristinuskon levittyä Eurooppaan ei-kristillisistä loitsuista tuli noituuden eräs merkki. Kuitenkin myös kristinuskoon on kuulunut pakanallisia loitsuja muistuttavia toimituksia, kuten pahojen henkien ulos manaaminen.

Manaaminen on jonkun pahan loihtimista pois. Esimerkiksi paha henki, joka oli tunkeutunut ihmiseen, saatettiin uskomuksen mukaan manata pois.

Sinä Savis et ole todellakaan Jumaln Sana, joka saa aikaan yliluonnosia asioita.

Sinä olet tavallinen pakana, henkeä ei sinulla ole etkä ole vanhurskas, jolla on yhteys Herraan hengessä.

Te S24-palstalaiset varokaa noita harhaoppisia, älkää antako noille mitään vaikuttamismahdollisuutta Teidän palstalaisten uskonkäsitykseenne

jatkan vielä..

huomasin että on Saviksen loitsuja lisää , seuraava:

>>Kaikki alkaa kun Herätys tulee>>

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä..

huomasin että on Saviksen loitsuja lisää , seuraava:

>>Kaikki alkaa kun Herätys tulee>>

jatkan vielää..

löytyi lisää loitsuhja:

>>ihminen saa synninhät ä/SYNNINTUNTO tai pistos sydämessä..>>

• Anonyymi kirjoitti:

1.>>Aivan näin Rakas !>>

No saathan sä Rakas olla sitä mieltä. Ottaako se kovin kun sanon ettei saa olla syntinen???

• Niin se vaan tapahtuu Rakkaat, että ensin Pyhä Henki näyttää miten syntinen ihminen on, ja senjälkeen saa ihminen synninpistos sydämeen ja alkaa kysellä mitä voi tehdä että pelastuu ..

• Anonyymi

tässä on asia, josta tulisi Saviksen kyetä sanomaan ja vastaamaan loitsuunsa, mutta eipä tuo pakana kykenemihinkään asiallisen vastausta antamaan, kuin manipuloimaan Teitä S24-lukijat ja muuntamalla kommentoitavana olevan asian toiseksi kuten huomaatte >> ensin Pyhä Henki näyttää miten syntinen ihminen on, ja senjälkeen saa ihminen synninpistos sydämeen ja alkaa kysellä mitä voi tehdä että pelastuu ..>>

enää ei Savis kirjoita Herätyksestä mitään, joten tuo jatkokommentointi on Teidän S24-kusetusyristys tai on Saviksen itsekusetusta eli alkanut uskomaan omiin loitsuihinsa.

Sinulla ei ole pyhää henkeä, koska lukemasi tekstin ymmärrys on nolla.

• Anonyymi kirjoitti:

tässä on asia, josta tulisi Saviksen kyetä sanomaan ja vastaamaan loitsuunsa, mutta eipä tuo pakana kykenemihinkään asiallisen vastausta antamaan, kuin manipuloimaan Teitä S24-lukijat ja muuntamalla kommentoitavana olevan asian toiseksi kuten huomaatte >> ensin Pyhä Henki näyttää miten syntinen ihminen on, ja senjälkeen saa ihminen synninpistos sydämeen ja alkaa kysellä mitä voi tehdä että pelastuu ..>>

enää ei Savis kirjoita Herätyksestä mitään, joten tuo jatkokommentointi on Teidän S24-kusetusyristys tai on Saviksen itsekusetusta eli alkanut uskomaan omiin loitsuihinsa.

Sinulla ei ole pyhää henkeä, koska lukemasi tekstin ymmärrys on nolla.

Mistä noitaseuroista näin pääsiäisnoita aikana, olet tullut Suomi 24 härnämään uskovia. Minuun se ei oikein Rakas tepsii. Mutta olethan sä ihan varteenottava, kun ajatellaan että voisit vielä pelastua.

• Anonyymi

Savis on oikeassa. Pyhä Henki näyttää aina ensin SYNNIN. sitten pelastuksen tien, miten synti pestään pois.

Helluntailaisten hihhulihenki ei ole mitään Pyhä Henki, vaan villitsevä hurmoshenki, joka pistää päät sekaisin ja viskaa ihmisen selälleen sinne, missä se käärmekin liikkuu, maan tomussa ja lattialla.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Mistä noitaseuroista näin pääsiäisnoita aikana, olet tullut Suomi 24 härnämään uskovia. Minuun se ei oikein Rakas tepsii. Mutta olethan sä ihan varteenottava, kun ajatellaan että voisit vielä pelastua.

Savikselta taas on Pääisiäisloitsuja päässyt julki..tänään ei totuuden ihmisillä ole enää Pääsiäinen >>Mistä noitaseuroista näin pääsiäisnoita aikana, olet tullut>>

Valheen ja loitsujen isältä Perkeleeltä tulee valheensanomaa pääkoppaanne ja sieltä valheen hengessä S24-palstan lukijoille.

Sinulla ei ole pyhää henkeä, koska kommentointisi on kelvotonta ja lukemasi tekstin ymmärrys on nolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Savis on oikeassa. Pyhä Henki näyttää aina ensin SYNNIN. sitten pelastuksen tien, miten synti pestään pois.

Helluntailaisten hihhulihenki ei ole mitään Pyhä Henki, vaan villitsevä hurmoshenki, joka pistää päät sekaisin ja viskaa ihmisen selälleen sinne, missä se käärmekin liikkuu, maan tomussa ja lattialla.

Aivan näin Rakas !! Oikea Herätyksessä näyttää aina Pyhä Henki Jeesus Ristiinaulittu ja sieltä Kuolemasta saadaan Hänen Veri avuksi joka Puhdistaa meitä aivan putipuhtaita !!

Hyvä että varoitat kaikkia Uuskarismaattisesta Hengistä, joka tekee ihminen aivan mielisairaan näköinen, kun se viskoo ja kaataa, niinkuin edellinen rakas kirjoittaja, hyvin kuvasi !!!!!

/</

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Aivan näin Rakas !! Oikea Herätyksessä näyttää aina Pyhä Henki Jeesus Ristiinaulittu ja sieltä Kuolemasta saadaan Hänen Veri avuksi joka Puhdistaa meitä aivan putipuhtaita !!

Hyvä että varoitat kaikkia Uuskarismaattisesta Hengistä, joka tekee ihminen aivan mielisairaan näköinen, kun se viskoo ja kaataa, niinkuin edellinen rakas kirjoittaja, hyvin kuvasi !!!!!

/</

Savikselta taas on loitsuja päässyt julki..>>Aivan näin Rakas !! Oikea Herätyksessä näyttää aina Pyhä Henki Jeesus Ristiinaulittu ja sieltä Kuolemasta saadaan Hänen Veri avuksi joka Puhdistaa meitä aivan putipuhtaita !!>>

Valheen ja loitsujen isältä Perkeleeltä tulee valheensanomaa pääkoppaanne ja sieltä valheen hengessä S24-palstan lukijoille.

Sinulla ei ole pyhää henkeä, koska Jumala on sinut kelvottoman hylännyt, on kommentointisi kelvotonta ja lukemasi tekstin ymmärrys on nolla.

Sinua on kohdannut Jumalan viha kuten Jesaja ilmoittaa, et tule pelastumaan:
        Jes. 47
        10 Sinä luotit pahuuteesi, sinä sanoit: "Ei kukaan minua näe". Sinun viisautesi ja tietosi, ne sinut eksyttivät, ja niin sinä sanoit sydämessäsi: "Minä, eikä ketään muuta!"
        11 Sentähden kohtaa sinua onnettomuus, jota et osaa manata pois; sinut yllättää tuho, josta et lunnailla pääse, äkkiä kohtaa sinua perikato, aavistamattasi.
        12 Astu esiin loitsuinesi ja paljoine velhouksinesi, joilla olet vaivannut itseäsi nuoruudestasi asti: ehkä hyvinkin saat avun, ehkä herätät pelkoa.
        13 Sinä olet väsyttänyt itsesi paljolla neuvottelullasi. Astukoot esiin ja auttakoot sinua taivaan mittaajat, tähtien tähystäjät, jotka kuu kuulta ilmoittavat, mitä sinulle tapahtuva on.
        14 Katso, he ovat kuin kuivat korret: tuli polttaa heidät; he eivät pelasta henkeään liekin vallasta. Se ei ole hiillos heidän lämmitelläkseen eikä valkea, jonka ääressä istutaan.
        15 Tämän saat sinä niistä, joista olet vaivaa nähnyt: ne, joiden kanssa olet kauppaa käynyt hamasta nuoruudestasi asti, harhailevat kukin haarallensa, ei kukaan sinua pelasta.

• Anonyymi

Moskeijalta ollut avointen ovien päivät taas ?

• Anonyymi

Helvetin tule 🌋🌋🌋🌋🌋😈😈😈🌋🌋😈🌋😈🌋

• Helvetin tulesta voi pelastua kun ottaa vastaan Jeesusta , joka on Syntenpoistaja ja Vapauttaja. Tehkä parannusta synneistä rakkaat ja pelastautukaa helvetin tulesta !!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Helvetin tulesta voi pelastua kun ottaa vastaan Jeesusta , joka on Syntenpoistaja ja Vapauttaja. Tehkä parannusta synneistä rakkaat ja pelastautukaa helvetin tulesta !!!!!!!!!!!!!!!!

varokaa Saviksen loitsuja.

• Anonyymi kirjoitti:

varokaa Saviksen loitsuja.

Mistä noitien seuruesta olet kotoisin kun et muista tiedä kun loitsuminen.? Meille se on saarnamista.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Mistä noitien seuruesta olet kotoisin kun et muista tiedä kun loitsuminen.? Meille se on saarnamista.

Jumalan käskyjen mukaan olet loitsujen julistaja, jumalaton pakana.

• Anonyymi kirjoitti:

Jumalan käskyjen mukaan olet loitsujen julistaja, jumalaton pakana.

Siis sanoo täys pakana joka ei ymmärrä uskonasioista yhtään mitään ja kirjoittaa toisessa ketjussa näin >>
        Pyytäminen itselle rukoilussa on loitsun lausumista ja siten mustaa magiaa👹👹👹👹

Ota Jeesus vastaan Rakas , niin helpottuu sun elämä. Älä anna saatana hujjaa sinua. Et ole ikuisesti menetetty saatanalle , vaikka olet tehnyt hänen kanssa veriliitto.. Saatana vain huijaa sinua , niinkuin hän on yrittänyt monia huijata ja valehdella ,, ennenkuin ne ovat sanonut irti hänestä Jeesuksen Nimessä ja Veressä !!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Siis sanoo täys pakana joka ei ymmärrä uskonasioista yhtään mitään ja kirjoittaa toisessa ketjussa näin >>
        Pyytäminen itselle rukoilussa on loitsun lausumista ja siten mustaa magiaa👹👹👹👹

Ota Jeesus vastaan Rakas , niin helpottuu sun elämä. Älä anna saatana hujjaa sinua. Et ole ikuisesti menetetty saatanalle , vaikka olet tehnyt hänen kanssa veriliitto.. Saatana vain huijaa sinua , niinkuin hän on yrittänyt monia huijata ja valehdella ,, ennenkuin ne ovat sanonut irti hänestä Jeesuksen Nimessä ja Veressä !!!

sinä täällä huijaat eli loitsuilet >>Saatana vain huijaa sinua ,>>

toimiiko Sun loitsut??

haluaisin kokeilla vähän näitä loitsuja kun en ole ennen oikein uskonut niihin eli jos tietää loitsuja ja että ne toimivat niin voisiko neuvoa minua kun haluaisin kovasti kokeilla.. kiitos hirveästi vastaa mulle.

• Anonyymi kirjoitti:

sinä täällä huijaat eli loitsuilet >>Saatana vain huijaa sinua ,>>

toimiiko Sun loitsut??

haluaisin kokeilla vähän näitä loitsuja kun en ole ennen oikein uskonut niihin eli jos tietää loitsuja ja että ne toimivat niin voisiko neuvoa minua kun haluaisin kovasti kokeilla.. kiitos hirveästi vastaa mulle.

Rukous toimii Aina Rakas !! Mutta loitsujat saat hakea noitaseuruesta josta sinä näköjään tulet ja josta tiedät niin paljon.
        Mutta suosittelen että käännyt Jeesuksen puoleen . Hän voi auttaa sinua.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rukous toimii Aina Rakas !! Mutta loitsujat saat hakea noitaseuruesta josta sinä näköjään tulet ja josta tiedät niin paljon.

taas tuli julki loitsu >>Rukous toimii Aina Rakas !!>>

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

>>Rukous toimii Aina Rakas !! >>

Savis on loitsuaja ja on alkanut loitsut, joita olemme odottaneet pitkään.

Viime vuosikymmeninä kadoksissa ollut loitsuperinne on Suomessa jälleen elpynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime vuosikymmeninä kadoksissa ollut loitsuperinne on Suomessa jälleen elpynyt.

Helluntailaisten sisäpiirin kotikokouksissa se loitsuminen ja henkien manaaminen ja mantraaminen vasta alkaa, kun niitä henkiä koitetaan saada tulemaan paikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä...

Jumala on tuota Savista vastaan: Jumala ei hyväksy tuota Saviksen tietämistä ja loitsuamista tällä palstalla, seuraavassa Saviksen tietämisestä ja loitsuista näyttöjä:

1.>>Aivan näin Rakas !>>
        3. >>Mistä noitaseuroista näin pääsiäisnoita aikana, olet tullut>>
        4. >>Kaikki alkaa kun Herätys tulee>>
        5. >>>Rukous toimii Aina Rakas !! >>

Jumalan käskyt ovat tietäjä-Savista vastaan:
        3. Moos. 19:31
        Älkää kääntykö vainaja-ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

3. Moos. 20:6
        Ja jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa.

3. Moos. 20:27
        Jos jossakin miehessä tai naisessa on vainaja-tai tietäjähenki, niin heidät rangaistakoon kuolemalla; heidät kivitettäköön, he ovat verivelan alaiset."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä...

Jumala on tuota Savista vastaan: Jumala ei hyväksy tuota Saviksen tietämistä ja loitsuamista tällä palstalla, seuraavassa Saviksen tietämisestä ja loitsuista näyttöjä:

1.>>Aivan näin Rakas !>>

Älkää kääntykö vainaja-ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

Ja jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa.

Jos jossakin miehessä tai naisessa on vainaja-tai tietäjähenki, niin heidät rangaistakoon kuolemalla; heidät kivitettäköön, he ovat verivelan alaiset."

Niilokin kävi Kathryn Kullmanin haudalta niitä henkiä ja voiteluita hakemassa.

Koki Espanjassa 61-vuotiaana pahan äkkikuoleman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niilokin kävi Kathryn Kullmanin haudalta niitä henkiä ja voiteluita hakemassa.

Koki Espanjassa 61-vuotiaana pahan äkkikuoleman.

Raamatussa paha äkkikuolema liitetään niihin miehiin, jotka puhuivat väärin
        luvattuun maahan pääsemisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä...

1.>>Aivan näin Rakas !>>

jatkan vielä..

TÄMÄKIN TIETÄJÄ-SAVIKSEN LOITSU VIELÄ LÖYTYI:
        >>> Jeesus Kristus meidän Jumala kastaa itse Puhtaaksi kansat >>>

• Anonyymi

Raamatun Jumala Itse on sanonut kastavansa Pyhällä Hengellä ainoastaan uudestisyntyneet kristityt.

Hän ei tee tätä kokonaisille jumalattomille kaupungeille, viskellen näille, uudestisyntymättömille armolahjojaan, jonka kautta sitten tulisi "herätys", vaikka adventistit ja Savis näin vastoin Raamatun sanaa ja Pyhää Henkeä pilkaten väittäisivätkin.

Ensin on
      a) Jumalan kutsu. Hän kutsuu kenet kutsuu, paaduttaa kenet paaduttaa.
      b) Ihmisten mielissä syntyy nk. hengellinen herätys = pohdinta näissä asioissa, suostuako kutsuun, vai ei. Herätys ei vielä ole uudestisyntymä.
      c) Jotkut herätyksessä olevat vastaanottavat Jumalan kutsun, jotkut eivät.
      d) Nyt Jumala uudestisynnyttää kenet uudestisynnyttää, Pyhän Henkensä kautta. Jeesus tulee nk. asumaan tähän kristittyyn. Pyhä Henki alkaa vaikuttaa tässä uudestisyntyneessä, mutta hänellä ei vielä välttämättä ole Pyhän Hengen täyttä, ei edes puolikastakaan voimaa. Tämäkään ei vielä ole varsinaista "Tulella kastamista".
      e) Jumalan jakaa armolahjojaan kenelle jakaa, tämä ei kuitenkaan ole mikään hengellinen ansiomerkki.

Nyt on nimenomaan kysymys näiden (Savis ja advarit) väitteistä ja epäraamatullisista rukouksista koskien Pyhän Hengen kastetta, jota kuvataan UT:ssa myös nimellä "Tulella kastaminen".

Myös jotkut luterilaiset kiihkoilijat väittävät jokaisessa kastetussa, jopa vielä ilman uskoa, vaikuttavan tämän Pyhän Hengen voiman ja kieltävät ehdottomasti, että Jumala saisi enää enempää jakaa voimaansa! Tämä ei ole muuten luterilaisen opin mukaista, luterilaisuus EI opeta noin. Tuo on joidenkin pappien väännöstä luterilaisesta opista ja uskosta. M. Luther ei opettanut erityisesti tästä Pyhän Hengen kasteesta, mutta oppi sinänsä sisälsi ja sisältää kaiken tämän ed. mainitun.

"Yksin uskosta, yksin armosta, yksin Kristuksen tekojen kautta".

Yksin uskosta = ilman uskoa ei voi pelastua. Kaste yksin ei siis pelasta, vaan kaste usko. Näin raamatullisesti opettaa tuo Saviksenkin vihan kohde, "Luther".

Helluntailaiset yleisesti valehtelevat luterilaisen OPIN väittävän että ilman uskoa, vain kastettuna voisi pelastua. Näin ei mikään kristillinen kirkko ole koskaan opettanut, jopa Katolinen kirkko opettaa pelastuksen saatavan ainoastaan uskon kautta Jeesukseen. Se, mitä jotkut luterilaiset itse opettavat tai luulevat näiden tekojensa kautta saavutettavan, ei kuitenkaan ole luterilaisen kirkon OPPI, kuten etenkin Savis on jo vuosia näillä foorumeilla väittänyt.

"Hoono soomenkieli" ei ole selitys, sillä nämä asiat on voinut löytää ja tutkia myös på svenska. Saviksen väitteet "luterilaisesta valheopista" siis perustuvat hänen omaan valheeseensa, sillä jos hän väittää tuntevansa luterilaisen teologian, silloin hänen täytyy tietää myös, että se, mitä hän väittää luterilaisen kirkon OPIKSI, ei sitä ole. Myöskään nuo monet väännökset muka "Lutherin harhoina" ovat valetta.

Ne ovat helluntailaisten jo yli 100 vuotta vanhoja valheita siitä mitä Luther muka on opettanut, mutta mitä tämä itse ei koskaan ole sanonut ja opettanut. 100 vuotta väärää todistusta (Jumalan 9. käsky) henkilöstä, uskonpuhdistajasta, jolla oli sisua nousta vastustamaan Katolisen kirkon monia, vääriä opinkappaleita, mutta jotka monessa kohdin ovatkin samat, yhdessä anabaptistien opetusten kanssa!

Anabaptismi / helluntailaisuus on opillisesti melko lähellä katolilaisuutta, mutta myös näin ollen täysin päinvastainen kuin luterilaista vanhurskauttamisoppia tunnustava.

Monet luterilaiset (kuten myös esim. helluntailaisetkin) eivät itse elä opin ja opetuksensa mukaisesti. He itse rikkovat oman kirkkokuntansa oppia. Mutta OPPI itse pysyy aina samana.

Helluntailaiset itse sen sijaan pitävät omaa upotuskastettaan pelastuksen tuovana, ilman sitä ei heidän mukaansa voi kukaan pelastua. Heillä ei Kristuksen teot ole se pelastuksen keskus, vaan oma teko: upotuskaste.

Yksin armosta = pelastus tulee yksin armosta, ilman lain tekoja.

Yksin Kristuksen tekojen kautta = Ainoastaan Kristuksen teot vaikuttavat pelastuksen. Ihmisen omat teot eivät tätä vaikuta. Ainoa minkä Jumalan kutsussa ja herätyksessä oleva, vielä pakana, voi tehdä, on olla tekemättä mitään. Ainoastaan sallia Kristuksen tulla Herrakseen ja Pelastajakseen ja sallia Kristuksen Itse tehdä kaiken. Tämä edellyttää ihmislihan täyttä passiivisuutta. Kaikki omat teot perustuvat epäuskoon = omavanhurskas ei luota Jeesukseen ja pyrkii omilla teoillaan "auttamaan" Häntä, Jumalan Poikaa, Messiasta!

Aidosti uskovan on luotettava Jeesukseen ja hylättävä syntinä ja jumalattomuutena kaikki Hänet kieltävät, omat, luulo- Lain ja -vanhurskauden tekonsa.

• Anonyymi

Tuossa ilmeni palstan toinen tietäjä ja loutsuaja, uskomatonta eämävalhetta on taas julkituotu.

Yksin Kristuksen ansio- oppi on Herran käskyjä vastaan. Katso ed. kommenttini Jumalan käskyt tietäjistä.

Varokaa tuota tietäjää.

• Anonyymi

Eihän Paavalillekaan mitään olisi syntien pesusta kasteessa puhuttu, jos hän olisi ollut uudestisyntynyt kristitty sitä ennen kastetta. Paavalikin meni kasteen portin kautta Jumalan valtakunnan puolelle.

Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.'

Helluntailaiset yrittävät mennä synneissään tavaaseen hyppäämällä sinne takapuoli edellä Parhamin mallin mukaan omilla uskonratkaisuillaan.

Joh. 10:1

"Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo."

• Anonyymi

noh, noh, sinäkin olet tietäjö ja loitsuaja.

onpa teitä paljon joukossa liikkeellä.

• Anonyymi

Eihän me tarvitaan Muuta kun että Herra Kastaa kokonaisia kaupunkeja tai koko Suomen maa Hengellä ja..

Mutta,kun tie taivaaseen käy Kristuksen kautta,joka uskoo hänee se pelastuu!
      Ei kaste pelasta vaan usko omassa sydämessä,ei amerikkalainen lahko,ei mikään VAAN KRISTUS ON TIE ELÄMÄÄN !

• Kristuksessa On Tie jonka kautta me päästään Rakkaat Elämään. Hänessä kuollaan ja noustaan ylös , Elämään, Pyhän Hengen kautta ! Pyhä Henki vie meidät Kristukseen, jossa Löydetään Pyhä Veri . Antaudu Syomään Ehtollisleipä ja juo Pyhä Veri ja saat vapautua.

• OOIKEIN ON JUMALA PUHUNUT OIIKEIN OSA TEISTÄ RAKKAAT. >>
      Ap.t. 28
      25 Ja kun he olivat keskenään erimielisiä, erosivat he toisistaan, Paavalin sanoessa ainoastaan nämä sanat: "Oikein on Pyhä Henki puhunut profeetta Esaiaan kautta teidän isillenne,
      26 sanoen: 'Mene tämän kansan luo ja sano: Kuulemalla kuulkaa älkääkä ymmärtäkö, näkemällä nähkää älkääkä käsittäkö.
      27 Sillä paatunut on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, että he eivät näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivät ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi.'
      28 Olkoon siis teille tiettävä, että tämä Jumalan pelastussanoma on lähetetty pakanoille; ja he kuulevat sen."

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      28
      4553
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      71
      3174
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3101
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      308
      2557
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2212
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2161
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1361
    8. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      12
      1326
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      45
      1265
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1177
    Aihe