Haluatteko sinkkunaiset tosiaan miehen ja parisuhteen.

Anonyymi

Mitä te sellaisella teette, baareistakin luulisi löytyvän yhden yön seuraa.Mihin siis tarvitsette miestä.Ja lapsentekoikäkin on tietysti jo mennyt.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nimenomaan yhden yön seuralla en tee mitään. En halua edes mitään kevytsuhdetta. En tosin mitenkään ehdottomasti halua parisuhdettakaan. Jos hyvä tarjokas löytyy niin hyvä, jos ei niin hyvä myös sitten, mutta vain parisuhde ja yhteiselo kelpaa minulle.

Lapsia pysytyisin kyllä vielä tekemään, mutta en halua.

• Anonyymi

Kukaan ei oikeasti tarvitse ketään mihinkään. Elämä vaan on paljon mukavampaa viettää sen rakkaan kanssa, jos sellainen onni sattuu potkaisemaan tässä elämässä. Kaikkia se ei tavoita, mikä on valitettavaa. Elämä on.

• Anonyymi

Kyllä jo kaipaa seuralaista ja auttajaa, kun ikä kolkuttelee ovella. Miehellä pitäisi olla kuitenkin jonkin verran varallisuutta, asunto ja auto ja edes suht hyvä terveys.

Olisi niin kiva matkustella yhdessä ja nauttia kultaisista vuosista!

• Anonyymi

Onko sinkkunaisia, joilla on jonkin verran varallisuutta, asunto ja edes suht hyvä terveys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinkkunaisia, joilla on jonkin verran varallisuutta, asunto ja edes suht hyvä terveys?

Olisitko valmis muuttamaan miehen asuntoon, kun asuntoa vaadit?

• Anonyymi

Miehen vastaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen vastaus.

No ei ollut mutta myönnän trollailun😁🤣🤣🤣

Kyllä ajattelin viettäänomat kultaiset vuoteni ihan muulla tavoin kun kädestä kiinnin pitäen..

Vaikka mulkusta sitten mieluummin.

• Anonyymi

Ei tämän naisen himoja missään yhdessä yössä tyydytetä, tulen vaan vihaiseksi niin pienestä määrästä.

Sinäkin aloittaja vielä ehdit kyllä maistamaan kunnon ikälettua, himokasta, karvaista ja suurenmoista naisen kukkaa!!!

Sitten uppoat sinne täysin ja koet lopulta päässeesi oikeaan päämäärääsi.

• Hyvä ja toimiva suhde antaa paljon molemmin puolin. Tottakai suhteessa on myös oman tilan ja yhteisen elämän rajanvetoa, riitoja, pettymyksiä, kiukkua ja muuta pikku juttuja. Silti kuitenkin onnistuessaan suhde antaa paljon enemmän takaisin.

On selvää, että huono parisuhde on jotain mitä ei halua enää. Huonoksi sanoisin suhdetta, jossa ollaan yhdessä vain tavan takia ilman tunteita, ilman läsnäoloa, ilman kosketusta ja hellyyttä, ilman säännöllistä rakastelua, ilman henkistä ja fyysistä yhteyttä kahden ihmisen välillä,

Se päätyykö enää parisuhteeseen riippuu siitä mitä elämä tuo eteen. Sitä ei näe kun elämällä. 😉

• Anonyymi

Ihme höpötystä teillä. Olen ollut monenlaisessa suhteessa ja yksi nainen on tuhkattukin. Voin siis kokemuksen syvällä rinta-äänellä todeta seuraavaa.

Yksin eläminen on helppoa ja yksinkertaista. Mitään kompromisseja ei tarvitse tehdä, vaan saa käyttäytyä ja tehdä ihan mitä lystää. Tietenkin on pysyttävä lain asettamissa rajoissa.

Rehellisesti myönnänkin nyt syyllistyneeni rikokseen. Olin ylittämässä suojatietä, eikä autoja näkynyt missään. Kävelin päin punaisia! Anteeksi, ei tällainen hullu saisi vapaana kulkea.

Ja seksistä vielä. Ei sinkun tarvitse ajatella toista osapuolta. Omin käsin onneen, mikä on mukavampaa kuin keskimääräinen nainti.

>simiti<

• Anonyymi

"Ja lapsentekoikäkin on tietysti jo mennyt."
      Riippuu siitä, minkä luulet olevan lapsentekoikää!
      45 vuoden iässäkin, nainen voi tehdä ensimmäisen lapsensa ja kaikinpuolin terveen lapsen. Muistaakseni Pirkko Mannola- Lindman sai tuon ikäisenä tyttärensä Heidin.

Oikeesti mulla on miehiä elämässäni aivan tarpeeksi, ystävinä sekä sukulaisina. Joten auton renkaiden vaihto kyllä sujuu, sekä saunan lämmitys, ym. pikku palvelukset.
      Mulla on tekemistä muutenkin aivan tarpeeksi, ei yhtään ylimääräistä miestä tähän enää lisää kaivata.
      trollikka

• Anonyymi

Halusin miehen ja kyllä miehestä aina jotain hyötyä on kuten jos pitää remontoida jotain tai paikata pyörän kumi. Ja onhan se juttukaverikin mukava olla. Minä en haluaisi vanheta yksin joten toivon mukaan tuo mieheni pysyy vierellä loppuelämän. Aion ainakin pitää huolta siitä itse enkä aio pihdata.

• Anonyymi

Pitäisi sitten varmaan olla sellainen parisuhdetoimisto, niin kuin on työkkäri. Siellä etsittäisiin sopiva kumppani sitä tarvitsevalle. Rakastua ei tarvitse, niin kuin ei työhönkään jota tekee. Se on vain se välttämätön paha olla olemassa se kumppani.

• Anonyymi

Mukavaa, että väliskin on löytänyt miehen.

• Anonyymi

Se on hyvä, että nainen ymmärtää mitä varten pillu on. Tuolla asenteella pärjää jo pitkälle miehen pitämisessä. Hyvä Sinä!

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Vaihteluahan tuo olisi.
      Arvasta vain tuli elo lasten ja menneisyyden kanssa.

• Anonyymi

Ei tarvita edes sitä yhdenyönseuraa. Pysykää kaukana.kiitos.

• Anonyymi

Kyllä. Haluan miehen, mutta vain sellaisen, jota rakastan palavasti ja intohimoisesti samoin kun hän minua. Siihen ei mikä tahansa turjake kelpaa.

• Anonyymi

Haluaisin yhdessäolokaverin, joka asuisi eri asunnossa. Seksiä saa olla jos tahtoo, mutta minua ei erityisesti tarvitse tyydyttää. Lähellä lämpimästi pidän ja annan. Tyydytykseen ei miestä tarvita. Talouskin on kunnossa, ei tarvitse minua elättää, mutta en minäkään ketään, puoliksi yhteiset kulut. Olin tänään porukkatapaamisessa. Pöydässä olevalla pariskunnalla oli kiire kotiin ´puuhastelemaan´ mitä se sitten tarkoittikin. Meillä kahdella sinkulla ei ollut kiire minnekään. Niin että viikonloppu- , lenkkeily- ja matkakaveri olisi aika nastaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8566
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      171
      2897
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1252
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      938
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      903
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      832
    Aihe