Mikä kestää? Miksei mitään saada aikaiseksi? Kepuko siellä vastustelee kun menettää pakolaispissnekset?!?
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-uudesta-valmiuslaista-puuttuu-yha-mahdollisuus-sulkea-itaraja-siirtolaisilta/#e3f9d184
Hallituksen saamattomuus
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Söökää munakas kakskas
- Anonyymi
Pitkästä aikaa minullakin on aikaa kertoa maailman tärkeimmästä asiasta, siis itsestäni!
Olen ollut kamalan kiireinen viime aikoina. Kun kädellinen on tienaamassa rahaa minun ruokaani ja lelujani varten, olen minä pitänyt asuntoa pystyssä. Se vasta on rankkaa hommaa! Ne talouspaperitollot, joita tollo kädellinen jättää lojumaan yöpöydälle aina kun se niistää sitä typerää vaaleanpunaista nenäänsä, ne ovat todellinen maanvaiva! Melkein joka päivä joudun hakemaan yhden ilkkuvan paperitollon siitä yöpöydältä ja TAPPAMAAN sen. Silppuan sen suikaleiksi, grrr, ja jätän jäännökset matolle varoitukseksi muille paperitolloille. Joskus huulirasvapötkylät saavat saman käsittelyn. Iloisista huudoista päätellen kädellinen on todella tyytyväinen työni tuloksiin. - Anonyymi
Uusi sote toimii,harmi kun en ottanut kuvaa.
Tänäiltana,noin klo,19,35 tuli ambulanssi vilkut ja sireeniit päällä ,Kallaanvaarasta päin ja kurvasi TB-parkkipaikalle huoltoasemalle.
Siellä oli toinen ambulanssi odottamassa ja "henkitoreissaan" oleva potilas vedettiin paareilla asfaltille (ilma -1 aste) ja hinattiin siihen toiseen ambulanssiin.
Oliko tämä sitä ensihoitoa? Jos joku olisi minulle kertonut tämän asian,en olisi uskonut,mutta kun omin silmin näin.
Tämä tapahtui Kemijärvellä :27.04.2022. Klo:19,35 TB-venäläisellä huoltoaseman parkkipaikalla Pajulantie 1.- Anonyymi
Kiitos vihreät ja demarit.
Herää kysymys: Mikä o tärkeysjärjestys tässä asiassa.
Potilas,vai raha ja kenen kuljetus aluetta . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vihreät ja demarit.
Herää kysymys: Mikä o tärkeysjärjestys tässä asiassa.
Potilas,vai raha ja kenen kuljetus aluetta .Honkakangas on ihmispolon turvallisin paikka elää ja olla.
Vanhalla liikaa liikennettä ja kaivurit naapurissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061