Kantsiiko teille

Anonyymi

Kertoa miten nainen isketään? Ette kuitenkaan ota vinkistä vaarin.

25

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viinamies on jo kertonut.

    • Anonyymi

      Kerro haluan kuulla sun taktiikkasi.

    • Anonyymi

      Vaarin vinkistä, Piippolan vaarin vinkistä neuvo.

      • Anonyymi

        Mitä se vaari neuvoi?


    • Anonyymi
    • Kantsis...

      Mä käyn kaupasta poppareita ja limua, niin sitten voin lueskella. Nää jutut on kaikista viihdyttävintä, kun joku setämies alkaa kertomaan takuuvarmoja iskuvinkkejä. 😄

      • Anonyymi

        Meinasin kans et haen pakkasesta jäätelötuutin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin kans et haen pakkasesta jäätelötuutin..

        Joo. Estrellan voinmakuiset on parhaita mikropoppareita muuten. 🙃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Estrellan voinmakuiset on parhaita mikropoppareita muuten. 🙃

        Ite ostan vaan joskus halvan euron pussin valmiita. En oo varsinaisesti mikään kulinaristi😆

        Nyt lähtee jo kolmas lidlin vaniljatuutti

        Tässä odotellessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite ostan vaan joskus halvan euron pussin valmiita. En oo varsinaisesti mikään kulinaristi😆

        Nyt lähtee jo kolmas lidlin vaniljatuutti

        Tässä odotellessa.

        Joo. Pitää katsoo onko tullut hyviä niksejä. 😄


    • Anonyymi

      Nainen kannatta pyytää ravintolaan. SItten tilaat cociksen ja kysyt naiselta kai se juo myös cocista. Niin nainen sitten isketään siinä kun juodaan cocista yhdessä.

    • Anonyymi

      Ostakaa kukkia. Olkaa selvinpäin, avatkaa ovia, tervehtikää, puhukaa mielenkiintoisia asioita, kehutkaa naista ja se pukeutumista. näillä vinkeillä ei ainakaan naisia saa.

      • Anonyymi

        Miten nii?

        Kyl mä tykkään oldcschool kohteliaisuudesta.


    • Anonyymi

      Älä kerro, jäät vielä ite ilman, kun kaikki käyttää sun keinoa hyväksi. Kopioitu on aina feikkiä.

    • Anonyymi

      Nainen on helppo iskeä yhdeksi yöksi, viikoksi, kuukaudeksi. Mutta iskeä sama nainen vuosiksi, kymmeniksi, se vaatii taitoa.

    • No tokko kukaan vinkeistä pahastuu, ehkä joku oppiikin jotain.

      Sen olen huomannut vuosien saatossa, että eteenpäin pääsee aika hyvin kun:

      A) Huomaa ja huomioi ko. naisen
      B) On aidosti tai opettelee olemaan aidosti kiinnostunut siitä, mitä ko. nainen sanoo, vaikkei esim. ripsien pidennysten tekniikka muuten pätkääkään kiinnostaisi
      C) Ei yritä korjata, parannella, muuttaa niitä asioita, mistä ko. nainen puhuu ja etenkin marisee, ennen kuin on vain kuunnellut ja kuullut naista, ja vielä sittenkin kysyy voiko tehdä jotain toisen avuksi

      Ja noi toimii aika hyvin sen iskemisen jälkeenkin, jos mielii suhteen jatkuvan.

      nimimerkillä Enpä muistanut noita riittävän usein ;)

    • Anonyymi

      Ei kannata. En tee tiedolla mitään.

    • Toimiiko kutsu syöttämään akvaarion kultakaloja vielä/vieläkään?

      • Anonyymi

        Muhun toimisi:))) Kultakalat on ihania!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muhun toimisi:))) Kultakalat on ihania!

        Mahtavaa, ei se siis olekaan pelkkä myytti. Kultakalojen syöttämisen jälkeen sitten sohvalle romanttisesti yhdessä katsomaan Kala nimeltä Wanda-leffaa 🐟


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Mahtavaa, ei se siis olekaan pelkkä myytti. Kultakalojen syöttämisen jälkeen sitten sohvalle romanttisesti yhdessä katsomaan Kala nimeltä Wanda-leffaa 🐟

        Villi veikka, et nyt on piru merrassa! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Villi veikka, et nyt on piru merrassa! :)

        Melkein liikutun 😭 kun mietin miten romanttista olisi katsoa Wandaa kivan naisen kanssa ja samalla syödä samasta purkista sardiineja kuin Kaunitar ja Kulkuri pitkää spagettia.

        Miten pokaan naisen - hanki merta :-)


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Melkein liikutun 😭 kun mietin miten romanttista olisi katsoa Wandaa kivan naisen kanssa ja samalla syödä samasta purkista sardiineja kuin Kaunitar ja Kulkuri pitkää spagettia.

        Miten pokaan naisen - hanki merta :-)

        Sardiineja? :) Mutta minähän elän melkein meressä. Mutta tuo sinun octopussy.. noh, ei siitä sen enempää :)


    • Anonyymi

      nyrkillä silmään

    • Anonyymi

      Viinaa juomalla naisia saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe