Tehyn Rytkösen palkka

Anonyymi

Näyttää siltä jotta mitä vähemmän töitä, sitä parempi palkka. Iltapäivälehden mukaan Rytkönen saa/ottaa lähes 15 000€/kk. Sehän on vaan neljä kertaa enemmän kuin edustamansa liiton työntekijän reilusti arvioitu bruttopalkka. Lisineen siis. Tehneeköhän töitä tuon summan edestä? No, liittoon kuuluvat vissiin päättävät. Itse en maksaisi palkastani tehylle pomon huikeata palkkaa. Joka kuulemma iltapäivälehden mukaan noussut 3500€ vuodessa. Ehkäpä Rytkönen ajaa samanmoista korotusta myös liittonsa maksaville jäsenille. Juu, turha toivo. Sorry vaan!
Lapin Ukko

11

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai nii, unohtu mainita eräs asia. Viime kierroksella taisi Rytkönen kirjoittaa sopimuksen heti, kun se pöytään lyötiin. Palkankorotus noin 45€. Eli kettuilua suorastaan. Semmoinen asioiden hoitelija tämä Rytkönen. Lienee sopinut mukavan liiba laaba statuksen kun Tehystä luopuu. Siis jonkin organisation pomon paikka odottanee.
      Lapin Ukko

    • Anonyymi

      Karmean näköinen akka.

    • Anonyymi

      Mielummin maksan ammattiliittojohtajille jotka etuani ajavat kuin kenellekään muulle, kaikkein viimeisimpänä porvarille periksi yhdessäkään palkka-asiassa, enkä sormeakaan nosta sille jos ei palkka ole sopiva.

      • Anonyymi

        Minä kyllästyin elättämään liiton herroja ja liityin yleiseen työttömyyskassaan. Jhl on suuri liitto mutta ryöstää jäseniltään. Pikkujouluihin pitää maksaa pääsylippu ja samaan aikaan sbd puolueelle satojatuhansia antoi avustuksia. Käyttävät meidän rahoja väärin


      • Anonyymi

        Ammattiliiton johtajat ajavat omia etujaan ja se näkyy herrojen palkassa. Ei edes pikkujouluja järjestetä vaan sinnekin on pääsymaksu. Eikö teitä hävetä


    • Anonyymi

      Aika rupupalkka kun miettii, että moni koodarikin tienaa tuon

    • Anonyymi

      Ei ole Millariikka tainnut lenkillä käydä hetkeen? Näyttää aika tarkkaan kahvihuoneen voivottelijan-prototyypiltä. Juttua tulee kuin ketulta paskaa mutta siihen jää.

    • Anonyymi

      Liiton herrat rtöstää jäseniään ylisuurilla palkoillaan. Miks helvetissä pitää ahnehtia noin isoja palkkoja. Yleensä liiton herrat on lihavia lössyköitä. Makeasta elämästä johtuu. Liiton jäsenille kuuluisi enemmän etuja mutta herrat omaan perseeseen vetävät kaiken ylimääräisen

    • Anonyymi

      "Mitä vähemmän töitä, sitä suurempi palkka" Pätee muuten kaikkiin yrittäjiin joilla on työntekijöitä.
      Sitähän se on että pistetään toinen tekemään sulle rahaa, ja maksetaan sille murto-osa siitä mitä se on sulle tuottanut...Ja itse et juuri mitään tee, ellei yritystukien nostelua rinnasteta työnteoksi :D

    • Anonyymi

      Ammattiliiton herrat osaavat helvetin hyvin hoitaa omat palkankorotukset. Eikö teitä hävetä ahneus. Mikään ei riitä teille. 5000 olisi jotenkin sopiva. Neuvotelkaa sellaiset palkat ja lopettakaa ahneus.

    • Anonyymi

      Johtaako Rytkönen edestä ja sanoo itsensä ensimmäisenä irti?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe