Miten meikataan. Naama näyttää kuivalta.

Anonyymi

Moi!
Mies kysy tänään että mitä muut naiset tekee kun niiden naama ei meikkaamisen jälkeen näytä samalta kuin minun… muiden näyttää usein siltä että se on ruskea ja likainen liiasta meikkivoiteesta, mutta ilmeisesti sekin on parempaa jälkeä kuin tämä minun lopputulokseni.

Käytössäni on pesun jälkeen apteekista ostettu kosteusvoide, Lumene primer, peitepuikko, BB voide, cc puuteri, kajaali, luomivärit, ripsari, puuterimaiset contour & highlight.

Lopputulos on kuiva.

Olen kokeillut eri meikkivoiteita Sokokselta Tokmanniin ja suoramyyntiin (MaryKay, Oriflame, Avon) ja erilaisia kiinnityssuihkeita.

Mikä avuksi? Onko jotain hyviä vinkkejä? Kenen oppiin voisi mennä! Onko jotain meikkaus koulua ihan tavalliseen arkimeikkiin?

8

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pohja voidetta sun pitää käyttää ekana ku kun sulla on, kuiva naama. Kevyt meikki voidetta, peite voidetta, jos haluat varjosta sun naaman, voit vaaarjosta korostus Puijolla tai aurinko puuterilla ennen ku käytin puuteri leukoihin ja otsan.

      • Anonyymi

        Siis puikolla. Käytit


    • Anonyymi

      Ja poski puna. Sun kannatta katsoa miten varmistetaan kun mä en osaa selittää:D

    • Anonyymi

      Siis varjostaminen ohje*

    • Anonyymi

      Mulle auttaa, kun laitan kosteusvoidetta, primeriä ja annan niiden vaikuttaa vähän. Hoidan myös ihoa sopivalla sille tavalla, niin ainakin minulla näyttää hyvältä, vaikka iho olisikin kuiva. Voisit kokeilla erilaisia kosteusvoiteita, joita käyttäisit aina iltaisin ja aamuisin. Meikkivoiteita ei kannata käyttää liian usein, ne kuivattaa ihoa vielä enemmän, nuo cc ja bb voiteet ovat ihan hyviä, peittäviäkin. Jos asiaan ei löydy ratkaisua, kosmetologilla voit käydä.

    • Anonyymi

      Melkoinen määrä tököttejä naamassa aloittajalla. Ei voi näyttää hyvältä! Ellei sitten ole tarkoituskin esittää meikin irvikuvaa tai piiloutua meikin taakse. Paksu pakkeli vanhentaa armottomasti. Et ehkä vielä halua näyttää Lenita Airistolta?

      Tule esiin ja kokeile vaihteeksi luonnollista naamaa. Hyvä kiiltämätön kosteusvoide, ruskea ripsari ja nude huulipuna. Olet luultavasti kauneimmillasi. Ihokin voi paremmin.

    • Anonyymi

      Hyvännäköisen meikin alku ja juuri on hyväkuntoinen iho!
      Siispä kosmetologille hopihopi. Täydellinen kasvohoito ihonpuhdistuksineen (ultraäänipuhdistus on kivuton ja tehokas). Kosmetologi osaa neuvoa myös kotihoidon jatkoon.
      Ihotyypille sopiva puhdistusaine aamuin illoin, meikatessa tehokkaasti meikkiä liuottava putsari ja kosteutusta, kosteutusta! Kuorinta kohtuullisin väliajoin, iho uudistuu ja voiteet imeytyy paremmin.
      Itse olen yli 60 v. mutta iho EI kuivu meikistä mihinkään, kun hoitaa oikein.
      Itse tarvitsen aika vähän voiteita, kun löysin Mario Badescun kasvosuihkeet! Tosi kosteuttavaa ja illalla riittää usein pelkkä suihke. Saa monesta paikasta, esim. Sokos tai Kick’s jnpp. Vastaavia tietysti monella merkillä.
      Meikkitutoriaaleja on youtube pullollaan… ja henkilökohtaisenkin opastuksen varmaan saa kosmetologeilta, jotka tekee meikkejä.
      Ja perusarkimeikkiin riittää hyvä pohja, poskipunaa ja kiiltoa poistamaan keskialueelle vähän puuteria tai meikkipuuteria, luomien pohjustus vaikka valokynällä (tasoittaa värin ja nostaa ilmettä), rajauksen tapaan neutraalia luomiväriä sekä ripsiväri ja kulmat.
      Varjostukset on vanhanaikaisia ja aurinkopuuterit ainakin talvella tunkkaisia. Pelkästään poskipunalla tehdyt korostukset on se viimeisin juttu.

    • Anonyymi

      Mattapinnan tekevä meikkivoide ja puuterihan niitä tuotteita ovat, jotka tekevät kuivan lopputuloksen.

      Jos ihotyyppi on tosi kuiva, voi valita meikkivoiteen sijaan värivoiteen/sävyttävän voiteen, joka sisältää kosteusvoidetta. Se ei tee mattapintaa. Kiiltokohtiin voi sitten siveltimellä sipaista puuteria. Puuterivipalla tulee helpommin kasa jonnekin eli läikkiä.

      Myös se, että kuorii ihonsa, saa aineet levittymään tasaisemmin. Jos on kuivaa ja kuolutta ihosolukkoa jossain kohtaa, siihen ne aineetkin sitten tarttuvat ja kasautuvat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe