Sulle ahdistunut mieli. Buaaahahah. Toivotan paljon painajaisia.
t.justiina
Oli vaan tarkotus saada
7
60
Vastaukset
- Anonyymi
Sinunlaisia on minusta liikaa. Miehetkin on tuntevia.
- Anonyymi
Ei ole sitten kummoinen mies kyseessä, jos juuri tämä selvä minkälie kujeilevan juuson/jonnen ym kirjoittama provo resonoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sitten kummoinen mies kyseessä, jos juuri tämä selvä minkälie kujeilevan juuson/jonnen ym kirjoittama provo resonoi.
Ei ne sanat vaan teot ennen tätä ilmoa olivat pahantahtoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne sanat vaan teot ennen tätä ilmoa olivat pahantahtoisia.
Millaiset teot, voisitko avata tätä? Niin olisi mahdollisuus tarkastella yhteistuumin, että onko todella mahdollista, että sanat ja nämä teot kohtaisivat näiden tekojen ja tämän ilmon, kuten asian ilmaisit kanssa? Liittyykö näihin mainitsemiisi tekoihin omien rajojen asettamista tai muuta vastaavaa vai jotain oikeasti pahaa kuten antennin solmuun laittaminen ym
- Anonyymi
Sut vois laittaa miinakoiraks Luhanskii tai Donetskii!
T. Ylipamauttaja - Anonyymi
Se onkin varmasti helpompaa, saada toiselle se paskafiilis, kuin hyvä fiilis.
- Anonyymi
No miten kävi? Ahdistuiko hän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163295Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3653011Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752838Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362719Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582228- 491849
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141759- 831758
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181749- 571629