Ja sitten söis nakkeja kaikissa eri muodoissa. Olis nakkeja sinapilla, nakkeja ranskalaisilla, sipulinakkeja, kaikkiin tuo perunasalaatti.
Miten voi nakkeja tehdä?
Tekisköhän vapuksi järkyttävän kulhon itsetehtyä perunasalaattia?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Uuninakit on yksi vaihtoehto.
- Anonyymi
Miten tehdään perunasalaatti jos ei tykkää majoneesin raaka keltuaisesta eikä öljyistä.
- Anonyymi
Jogurtista tulee raikas ja hyvä, googlaa.
- Anonyymi
Kermaviili, ripaus sokeria sekä suolaa (ruokalusikallinen kurkkusalaattia purkista) sekoita ainekset; lisää keitettyjen ja kuutioitujen perunoiden päälle, sekoita salaatti.
Tuore ruohosipuli pienenä silppuna, tai silputtua tilliä... voi halutessaan lisätä perunasalaattiin.
Jos et tiedä mistä pidät, ota vain pieni annos johon yrttejä lisäät, siten tiedät mikä on sinun makuusi sopivaa.
Hauskaa Vappua!
- Anonyymi
Nakeista tulee aina paha olo
- Anonyymi
kyllä Vappuna pitää syödä nakkeja. Ja nimenomaan nauravia nakkeja.
Hauskaa Vappua ! - Anonyymi
Syöt vegaanina nakkeja ja perunasalaattia vappuna. Hyvää on niin
- Anonyymi
Tiedätkö nauravat nakit?
- Anonyymi
Päistä auki olevat?
- Anonyymi
Mietin nakkeja ja cajun perunoita. Mutta ei, cajun perunat käy kokolihan kanssa, muttei nakkien.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662