Ajattelin aloittaa käymään salilla, jotta saisin vihdoinkin naista. Mutta kysymys kuuluukin, mikä on minimitaso jonka pitää näkyä ulkoisesti jotta saa oikeuden lähestyä modernia ja nykyaikaista naista? Saako tähän loivennuksia palkkatason avulla?
Parisuhteen saamiseksi ehdotetaan aina salilla käyntiä, mutta sitä ei tarkenneta sen kummemmin.
Salilla käyminen ja naisen saanti
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sain naisen kun kävin salilla 8 vuotta ehdittiin seurustella. Nainen sitten lähti koska kyllästyin treenaamiseen joten naista ei enää kiinnostanut.
Tulin kyllä hyvään kuntoon salilla ja nostin penkistäkin 125 kg. 3 vuotta sitten lopetin ja on pitänyt aloittaa salilla uudestaan mutta ei nyt ole rahaa maksella kuukausimaksuja. - Anonyymi
SAlilla pitää treena.Ei ajatella.Pitää olla muutakin kuin salilla treenattu kroppa-KORVIEN väli-Sekä jalkojen välissä jotain mistä naiset kiinostuu.Pikkunysällä ei oo asiaa.
- Anonyymi
Mua ärsyttää salilla käyvät miehet. Ulkonäkökeskeisiä ja liian tarkkoja rytmeistään. Liian kaavoihin kangistuneita. Aloita mielummin joku extreme-laji. Paljon kiehtovampaa.
- Anonyymi
Salihirmut niin eilispäivän juttu. Ei jaksa kiinnostaa.
- Anonyymi
Ai sun eilispäivän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sun eilispäivän?
Yhteiskunnan eilispäivän. Sali on so last season.
- Anonyymi
Jep, salilla käyminen on vanhusten ja WT porukan puuhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunnan eilispäivän. Sali on so last season.
Joo voit olla oikeassa. Näin koronan ja sodan varjolla just ny onkin perseet levinneet huomattavasti. On ainakin ollut hyvä tekosyy mättää lohturuokaa.
Mut jotkut ne vaan jaksaa treenata.
- Anonyymi
Hörähdys.höhö.
- Anonyymi
Mihin ite kiinnitän huomiota:
Siistit ja kivannäköiset tyylikkäät salivaatteet.
Hoikka ja sopusuhtainen vartalo
Siististi leikatut hiukset joissa kiva malli
Parrattomuus ja viiksettömyys
Hyvä tuoksu, vaatteet hiukset ja muutenkin puhdas
Normaali cool olemus
Lisäpisteitä, jos vaatteet tuoksahtaa huuhteluaineelta. Kalliilta huuhteluaineelta, joltain Omolta kai. Jotkut tuoksuu ihanasti huuhteluaineelta ja se on mulla aika jalat alta vievä.- Anonyymi
Mene hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene hoitoon
Ai no mikäs otti noin pattiin?
- Anonyymi
Salilla ei voi naisille puhua. Salilla ollaan vaan hiljaa ja treenataan.
- Anonyymi
Kyllä todella korkea on kynnys.
- Anonyymi
Taitaa dementia iskeä ennen lihaksia, jos ajattelit saada naisia lihasten avustuksella.
Lihaksiston treenaamiseen kun menee se viisi vuotta, peitä paska kehosi kalliilla trendikkäillä vaatteilla niin saat edes yhden mahdollisuuden...sillä se jää todennäköisesti viimeiseksi sen saman ihmisen kanssa.
AV - Anonyymi
Ei varsinaisesti tuu tsemppiä palstalaisilta nyt sulle🤣🤣🤣
Mut multa saat:
JUST DO IT! - Anonyymi
Et mitenkään. Vai lähestyen keskustelemalla ja herättämällä mielenkiinnon ehkä. Et saa loivennuksia, et etusijaa, et mitään. Tai kenties ehkä jonkun saat, mutta et minua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740