Naiselle treffeillä että on niin iso kalu ettei se pysy kalsareitten sisäpuolella?
Voiko sanoa niin
11
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata koska nainen haluaa kuitenkin seksiä.
- Anonyymi
Puhuuks se ku suomimies?
- Anonyymi
Aina kannattaa puhua, jos tiedostaa sillä olevan myönteisiä vaikutuksia. Naiset tykkää hyvistä ajoituksesta. Ajoittamalla oikein, todennäköisesti lykästää.
- Anonyymi
Osta pitempilahkeiset kalsarit niin pääset ongelmasta.
- Anonyymi
Se ei ollut se tarkoitus, vaan halu näyttää kuinka iso se on. Peittelyllä se hyöty katoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ollut se tarkoitus, vaan halu näyttää kuinka iso se on. Peittelyllä se hyöty katoaa.
Ihanko totta! Kukaan ei varmaan tajunnutkaan 😂
- Anonyymi
Voi toki... Jos haluat antaa itsestäsi epätoivoisen kuvan.
- Anonyymi
Nuorena sain paljon seksiä koska koulussa jotkut oli kertoneet että minulla oli iso. samalla luokalla olevat kun liikunta tunnin jälkeen mentiin suihkuun niin näkivät että minulla on iso muna niin juttu levisi ja aloin saamaan nuoria naisia. No aloin siinä aika pian seurustelee samassa koulussa olevan tiinan kanssa. Tiina oli todella ihana ja kiltti nainen. Luokkaretkellä 9 luokalla pantiin ekan kerran tukholmassa silja hotellissa koska siellä saatiin omaa rauhaa. Aikuisena sain myös huomioo naisilta ja en tiedä levittääkö naiset juttuja toisillee siitä kellä on iso muna mutta yökerhoissa kun kävin niin ei tar vinnut kauaa olla yksin siellä.
- Anonyymi
Oma kehu haisee mut onhan se niin että nist haluu isoo.
- Anonyymi
Aina kannattaa olla rehellinen.
Sextreffeillä voit sanoa. Perusdeiteillä et (nainen on menetetty sen jälkeen).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994