Naiselle treffeillä että on niin iso kalu ettei se pysy kalsareitten sisäpuolella?
Voiko sanoa niin
11
114
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata koska nainen haluaa kuitenkin seksiä.
- Anonyymi
Puhuuks se ku suomimies?
- Anonyymi
Aina kannattaa puhua, jos tiedostaa sillä olevan myönteisiä vaikutuksia. Naiset tykkää hyvistä ajoituksesta. Ajoittamalla oikein, todennäköisesti lykästää.
- Anonyymi
Osta pitempilahkeiset kalsarit niin pääset ongelmasta.
- Anonyymi
Se ei ollut se tarkoitus, vaan halu näyttää kuinka iso se on. Peittelyllä se hyöty katoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ollut se tarkoitus, vaan halu näyttää kuinka iso se on. Peittelyllä se hyöty katoaa.
Ihanko totta! Kukaan ei varmaan tajunnutkaan 😂
- Anonyymi
Voi toki... Jos haluat antaa itsestäsi epätoivoisen kuvan.
- Anonyymi
Nuorena sain paljon seksiä koska koulussa jotkut oli kertoneet että minulla oli iso. samalla luokalla olevat kun liikunta tunnin jälkeen mentiin suihkuun niin näkivät että minulla on iso muna niin juttu levisi ja aloin saamaan nuoria naisia. No aloin siinä aika pian seurustelee samassa koulussa olevan tiinan kanssa. Tiina oli todella ihana ja kiltti nainen. Luokkaretkellä 9 luokalla pantiin ekan kerran tukholmassa silja hotellissa koska siellä saatiin omaa rauhaa. Aikuisena sain myös huomioo naisilta ja en tiedä levittääkö naiset juttuja toisillee siitä kellä on iso muna mutta yökerhoissa kun kävin niin ei tar vinnut kauaa olla yksin siellä.
- Anonyymi
Oma kehu haisee mut onhan se niin että nist haluu isoo.
- Anonyymi
Aina kannattaa olla rehellinen.
Sextreffeillä voit sanoa. Perusdeiteillä et (nainen on menetetty sen jälkeen).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768