Paljonko se poikkeaa sinkkuudesta?
Yksi vahva indikaatio tästä keski-iästä ja kypsästä parisuhteesta levähtää ikävästi silmille kun kotona on korona. Ollut jo toista viikkoa suhteen toisella osapuolella eikä minulla vieläkään. Olen siis Supermies :)
No, alkuperäiseen kysymykseen:
Sen verranhan se poikkeaa, että silloin kun haluttaa niin toinen on tiellä. Sinkuilla tällaista riesaa ei ole.
-keinovaginamies-
Keski-ikäisten parisuhde
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen keski-ikäinen 46 vuotias. Minulla oli kai korona joulusta helmikuuhun yskä joka kesti 2 kuukautta. Puoliso ei sairastunut mutta olihan se karmeeta kun yskin koko ajan. Ei kyllä seksiä tehnyt mieli eikä koskettu muutenkaan mutta sitä vaan pitää sopeutua.
No sun pitänee mennä pitkään kuumaan suihkuun..
Salakuljetat keinovaginan sinne.. johan homma ratkesi.- Anonyymi
Muori lähti onneksi harrastuksiinsa.
Nyt on kiire, täytyy mennä, moro!
-kvm- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muori lähti onneksi harrastuksiinsa.
Nyt on kiire, täytyy mennä, moro!
-kvm-Moro, sano tamperelainen.
- Anonyymi
Jotenkin vaikea kuvitella itseä samassa asunnossa asumassa jonkun toisen keski-ikäisen kanssa.
Kusipäisyyteni venyisi varmasti avaruudellisiin mittasuhteisiin...- Anonyymi
😁
-kvm-
- Anonyymi
Tulin kylläkin sinkkupalstalle. Onko sinkuilla nykyään puolisot🙄
- Anonyymi
Kyllä. Meillä kaikilla on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735646
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2855372Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964075- 522870
- 222507
- 1192050
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472010Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721271
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1551123