Paljonko se poikkeaa sinkkuudesta?
Yksi vahva indikaatio tästä keski-iästä ja kypsästä parisuhteesta levähtää ikävästi silmille kun kotona on korona. Ollut jo toista viikkoa suhteen toisella osapuolella eikä minulla vieläkään. Olen siis Supermies :)
No, alkuperäiseen kysymykseen:
Sen verranhan se poikkeaa, että silloin kun haluttaa niin toinen on tiellä. Sinkuilla tällaista riesaa ei ole.
-keinovaginamies-
Keski-ikäisten parisuhde
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen keski-ikäinen 46 vuotias. Minulla oli kai korona joulusta helmikuuhun yskä joka kesti 2 kuukautta. Puoliso ei sairastunut mutta olihan se karmeeta kun yskin koko ajan. Ei kyllä seksiä tehnyt mieli eikä koskettu muutenkaan mutta sitä vaan pitää sopeutua.
No sun pitänee mennä pitkään kuumaan suihkuun..
Salakuljetat keinovaginan sinne.. johan homma ratkesi.- Anonyymi
Muori lähti onneksi harrastuksiinsa.
Nyt on kiire, täytyy mennä, moro!
-kvm- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muori lähti onneksi harrastuksiinsa.
Nyt on kiire, täytyy mennä, moro!
-kvm-Moro, sano tamperelainen.
- Anonyymi
Jotenkin vaikea kuvitella itseä samassa asunnossa asumassa jonkun toisen keski-ikäisen kanssa.
Kusipäisyyteni venyisi varmasti avaruudellisiin mittasuhteisiin...- Anonyymi
😁
-kvm-
- Anonyymi
Tulin kylläkin sinkkupalstalle. Onko sinkuilla nykyään puolisot🙄
- Anonyymi
Kyllä. Meillä kaikilla on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1224845Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1854518Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1181956- 4031721
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331482Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann71279Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3781225- 751145
- 741065
- 921008