Vappuna marssitaan aatteen vuoksi tai ainakin huvikseen mutta missä?
Vappumarssi
27
468
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ollut aikoihin marssia!
Ennen oli. Viime vuosina oli kommunistia vielä ehdokkaana Nurmikumpu, mutta ei hän pitänyt vapputilaisuutta eikä ollut siellä vasemmistolaisten pikkuporvareiden juhlissakaan. - Anonyymi
Marssijoita loppui jalat äläski tyhjänpäiväisen tavan vuoksi
- Anonyymi
Marssikaa baarista baariin ja neidosta toiseen 😝
- Anonyymi
Persut meinas kuokkia demarien vappujuhlaa!
- Anonyymi
Eivät mene joku kertoi ovat kuulemma uutta puoluetta perustamassa. Osa otti nokkiinsa siitä kun johtajat vievät väkisin natoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät mene joku kertoi ovat kuulemma uutta puoluetta perustamassa. Osa otti nokkiinsa siitä kun johtajat vievät väkisin natoon.
Hajoaako ne taas? Kemijärvellä loikkaa aikasemmin monta persuriepua sinisiin, mikä oli tosi heikko puolue!
- Anonyymi
Eikun Kokoomushan siellä oli. Ostat uudet lasit. Silmäasemalle heti mars mars.
- Anonyymi
Vappuna marssiminen on hyvää kuntoilua.
- Anonyymi
Mä mikään persu oo olen vaan yks suomulainen
- Anonyymi
Onko hyvä keli marssia?
- Anonyymi
Helsingissä ajoivat ihmisjoukkoon. Seiska väitti että Persu olis ollut asialla.
- Anonyymi
https://www.seiska.fi/Rikos/Seiska-paljastaa-Han-on-Espan-turmakuski-valtiovarainministerion-virkamies-huusi-aamenta
Totta näyttäisi olevan.
- Anonyymi
Hmm
- Anonyymi
Vappua kaikille!
- Anonyymi
IHANAA VAPPUA! IHANAA IHANAA
terveisin "Nekalan Antti" Korsosta terveisiä Lidlin parkkipaikalle enolt ABUAHAHAH
miksei palaluum tttaaja kerro ihanuudest- Anonyymi
Nega-Antti viettää varmaan vappua sikana, juoppo ketale, hän ei osaa ottaa kohtuudella kuten hänen entiset ystävät, jotka saa ryypyn poikki aina kun haluaa revi siitä Nega!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nega-Antti viettää varmaan vappua sikana, juoppo ketale, hän ei osaa ottaa kohtuudella kuten hänen entiset ystävät, jotka saa ryypyn poikki aina kun haluaa revi siitä Nega!
Missä on persuloisten sitkut
tolokun missit
kun ei ruutulla näy? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tolokun missit
kun ei ruutulla näy?Kauko-Katseen kanssa ne tekee Vuotosta!
PS ja Vuotos on IHANIA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tolokun missit
kun ei ruutulla näy?Nurkassa
häpeänässä.
Osa
muuttanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla se on jäänyt Negasta pakkomielle, taitaa luulotauti vieläkin kalvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauko-Katseen kanssa ne tekee Vuotosta!
PS ja Vuotos on IHANIAVuotos soutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla se on jäänyt Negasta pakkomielle, taitaa luulotauti vieläkin kalvaa.
Se nimimerkki "Nega" oli surkea tyyppi, muka kauhisteli aina voi voi kun kaikki on negaa, mitä teki itse asuintalossa kävi naapurissa hyi mikä tyyppi oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nimimerkki "Nega" oli surkea tyyppi, muka kauhisteli aina voi voi kun kaikki on negaa, mitä teki itse asuintalossa kävi naapurissa hyi mikä tyyppi oli
Nega on aikoja sitten muuttanut pois eikä ole kenkään harmina. Jos Nega vielä kiertää korvien välissä syyt voi olla syvemmällä, Ihan rippikoulu pohjalta arvoin luulotautia koska se on hyvin yleinen tauti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nega on aikoja sitten muuttanut pois eikä ole kenkään harmina. Jos Nega vielä kiertää korvien välissä syyt voi olla syvemmällä, Ihan rippikoulu pohjalta arvoin luulotautia koska se on hyvin yleinen tauti.
Kylähullu lähti 1.1.2024 "hippulat vinkuen". Yöllä autolla parkkipaikalla, kuin viekas väärintekijä. Miksei tullut hyvästelemään naapureita ryhdikkäästi, kuten oikea mies?
- Anonyymi
Ei duunari ja työtön jaksa enää Vappuna marssia,kaikenlaiset rähinätyypit ne vain polliisien kanssa marssii nykyisin.
- Anonyymi
Vappuna näki paljon muhkeita munkkeja, jotka pomppivat viehkeästi. Illalla pääsi leipomaan, AijaijaijaijaijaijaijaiiiYh 😝
- AnonyymiUUSI
Pulskeita tyttömunkkeja punaisella hillolla, aijaih!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743