Vappumarssi

Anonyymi

Vappuna marssitaan aatteen vuoksi tai ainakin huvikseen mutta missä?

27

468

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole ollut aikoihin marssia!
      Ennen oli. Viime vuosina oli kommunistia vielä ehdokkaana Nurmikumpu, mutta ei hän pitänyt vapputilaisuutta eikä ollut siellä vasemmistolaisten pikkuporvareiden juhlissakaan.

• Anonyymi

Marssijoita loppui jalat äläski tyhjänpäiväisen tavan vuoksi

• Anonyymi

Marssikaa baarista baariin ja neidosta toiseen 😝

• Anonyymi

Persut meinas kuokkia demarien vappujuhlaa!

• Anonyymi

Eivät mene joku kertoi ovat kuulemma uutta puoluetta perustamassa. Osa otti nokkiinsa siitä kun johtajat vievät väkisin natoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät mene joku kertoi ovat kuulemma uutta puoluetta perustamassa. Osa otti nokkiinsa siitä kun johtajat vievät väkisin natoon.

Hajoaako ne taas? Kemijärvellä loikkaa aikasemmin monta persuriepua sinisiin, mikä oli tosi heikko puolue!

• Anonyymi

Eikun Kokoomushan siellä oli. Ostat uudet lasit. Silmäasemalle heti mars mars.

• Anonyymi

Vappuna marssiminen on hyvää kuntoilua.

• Anonyymi

Mä mikään persu oo olen vaan yks suomulainen

• Anonyymi

Onko hyvä keli marssia?

• Anonyymi

Helsingissä ajoivat ihmisjoukkoon. Seiska väitti että Persu olis ollut asialla.

• Anonyymi

Hmm

• Anonyymi

Vappua kaikille!

• Anonyymi

IHANAA VAPPUA! IHANAA IHANAA

terveisin "Nekalan Antti" Korsosta terveisiä Lidlin parkkipaikalle enolt ABUAHAHAH

miksei palaluum tttaaja kerro ihanuudest

• Anonyymi

Nega-Antti viettää varmaan vappua sikana, juoppo ketale, hän ei osaa ottaa kohtuudella kuten hänen entiset ystävät, jotka saa ryypyn poikki aina kun haluaa revi siitä Nega!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nega-Antti viettää varmaan vappua sikana, juoppo ketale, hän ei osaa ottaa kohtuudella kuten hänen entiset ystävät, jotka saa ryypyn poikki aina kun haluaa revi siitä Nega!

Missä on persuloisten sitkut
        tolokun missit
        kun ei ruutulla näy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tolokun missit
        kun ei ruutulla näy?

Kauko-Katseen kanssa ne tekee Vuotosta!

PS ja Vuotos on IHANIA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tolokun missit
        kun ei ruutulla näy?

Nurkassa
        häpeänässä.
        Osa
        muuttanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla se on jäänyt Negasta pakkomielle, taitaa luulotauti vieläkin kalvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauko-Katseen kanssa ne tekee Vuotosta!

PS ja Vuotos on IHANIA

Vuotos soutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla se on jäänyt Negasta pakkomielle, taitaa luulotauti vieläkin kalvaa.

Se nimimerkki "Nega" oli surkea tyyppi, muka kauhisteli aina voi voi kun kaikki on negaa, mitä teki itse asuintalossa kävi naapurissa hyi mikä tyyppi oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nimimerkki "Nega" oli surkea tyyppi, muka kauhisteli aina voi voi kun kaikki on negaa, mitä teki itse asuintalossa kävi naapurissa hyi mikä tyyppi oli

Nega on aikoja sitten muuttanut pois eikä ole kenkään harmina. Jos Nega vielä kiertää korvien välissä syyt voi olla syvemmällä, Ihan rippikoulu pohjalta arvoin luulotautia koska se on hyvin yleinen tauti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nega on aikoja sitten muuttanut pois eikä ole kenkään harmina. Jos Nega vielä kiertää korvien välissä syyt voi olla syvemmällä, Ihan rippikoulu pohjalta arvoin luulotautia koska se on hyvin yleinen tauti.

Kylähullu lähti 1.1.2024 "hippulat vinkuen". Yöllä autolla parkkipaikalla, kuin viekas väärintekijä. Miksei tullut hyvästelemään naapureita ryhdikkäästi, kuten oikea mies?

• Anonyymi

Ei duunari ja työtön jaksa enää Vappuna marssia,kaikenlaiset rähinätyypit ne vain polliisien kanssa marssii nykyisin.

• Anonyymi

Vappuna näki paljon muhkeita munkkeja, jotka pomppivat viehkeästi. Illalla pääsi leipomaan, AijaijaijaijaijaijaijaiiiYh 😝

• Anonyymi
        UUSI

Pulskeita tyttömunkkeja punaisella hillolla, aijaih!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2470
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1071
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53