Vuosikymmenten ystävyys

Anonyymi

Viimeisen vuoden aikana muutamat ystävyyssuhteet tulleet tiensä päähän. Ensimmäisen kanssa kävi niin että kun uusi mies astui kuvioihin ystävyytemme jäi. Yli 30 vuotta tunsimme. Toinen ei nyt niinkään ystävä mutta lapsensa kummi olen, tunsimme myös sen 30 vuotta, ripariajoilta. Hän myös uuden miehen lumoissa.
Kolmas ystävyys sitä että tulevat tänne esim. nyt vappua viettämään ja käyvät ystävän kotipaikalla. Someen päivittää että ovat täällä jne mutta ei minkäänlaista yhteydenottoa olisiko aikaa nähdä.. Minä kun en enää jaksa olla se joka kyselee ensin että nähdäänkö...Omaan elämään ei enää kuulu alkoholi eikä baarissa käynnit niin huomaan että minut hylätty ehkä senkin takia. Niin ja yksi ystävyys myös niin ja näin. Kehuu tätä ensimmäistä miehen takia minut jättänyttä somessa ja hyvin tietää että meidän kahden välit koetuksella. No ehkä en enää tarvitse näitä ystäviä enää. Minulla ihana mies, 8 vuotta jo. Raitis ja auttavainen rakas.

1

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätä heidät taaksesi. Ota haltun elämä ,älä elä somessa F.B. ei se ole mikään oikea paikka komunikoida. Muokatut kuvat, some päivtykset yliampuvat. Kuka sine oikeasta elämästä kertoo? Jos ystäväs on lihonnut ja laiha kuva,ei halua tavata..sepä se. Moni nainen käytää muokatuja kuvia laihana kaunina some f.b. Kun sit vuosien jälkee jos satumalta näkee ei tunnista some kuva päivitys ja se live ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33