VIIHDELINJATYÖHÖN

ANNI

Haluaisin tehdä kotoa käsin etätyötä, ja koska oman alani töitä ei ole, niin olisin valmis tekemään puhelintyötä. Kokemusta puhelintyöstä on jo kuukausia, mutta ei viihdelinjan muodossa. Olen sanavalmis, mielikuvituksekas, tykkään jutella ja osaan myös kuunnella.

Monet ovat kehuneet ääntäni miellyttäväksi ja seksikkääksi, joten olisikohan siitä hyötyä jossain määrin..?

Onko kenelläkään vihjeitä, miten pääsisin kontaktiin viihdelinjoille, että voisin ilmoittautua heille töihin? Paljonko puhelintytöille maksetaan palkkaa?

Jos työ vaatii, niin puhun tuhmiakin, sillä pääasia on vain, että jotenkin voisin tehdä työtä kotona.

Kiitos kaikille, jotka vastaavat kohteliaasti! =)

24

9371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keltaisessa pörssissä on ainakin ollut osasto työtä tarjotaan siellä viihdelinjoille tai ostaa miesten lehtiä sielläkin ehkä alan ilmoituksia.

• entinen puhelintyttö

Älä vaan mene, ei ole hauskaa työtä! itse kun aloitin, niin ajattelin olevan varmaan ihan kivaa työtä, mutta totuus oli toinen. Fiksuja, ns. normaaleista fantasioista keskustelijoita kyllä löytyi, mutta valtaosa oli niin kuvottavia keskustelijoita, että ei herkkua ollut. Minäkään en pienistä (enkä isoistakaan ;-) ) hätkähdä, mutta fantasiat olivat niin ällöttäviä, että oksat pois. Monesti mietti, että mitäköhän tuohonkin sanoisi, kun itellä oli oksennus just tulossa...
        Palkkaus todella huono, ainakin siinä firmassa jossa itse olin. Suurin osa palkasta taisi jäädä tulemattakin. Palkkaus oli minuuttikorvaus, eli kuinka kauan sait asiakkaan pidettyä linjalla. Firman laskemat minuutit poikkesivat ihmeen paljon omista laskuistani, en edes jaksanut alkaa tappelemaan asiasta, vaan irtisanouduin. Enkä ole katunut...

• Jarille
        entinen puhelintyttö kirjoitti:

Älä vaan mene, ei ole hauskaa työtä! itse kun aloitin, niin ajattelin olevan varmaan ihan kivaa työtä, mutta totuus oli toinen. Fiksuja, ns. normaaleista fantasioista keskustelijoita kyllä löytyi, mutta valtaosa oli niin kuvottavia keskustelijoita, että ei herkkua ollut. Minäkään en pienistä (enkä isoistakaan ;-) ) hätkähdä, mutta fantasiat olivat niin ällöttäviä, että oksat pois. Monesti mietti, että mitäköhän tuohonkin sanoisi, kun itellä oli oksennus just tulossa...
        Palkkaus todella huono, ainakin siinä firmassa jossa itse olin. Suurin osa palkasta taisi jäädä tulemattakin. Palkkaus oli minuuttikorvaus, eli kuinka kauan sait asiakkaan pidettyä linjalla. Firman laskemat minuutit poikkesivat ihmeen paljon omista laskuistani, en edes jaksanut alkaa tappelemaan asiasta, vaan irtisanouduin. Enkä ole katunut...

Mene sinne..siellä kun puhut paskaa..niin rahaa tulee massiin kunnolla...Ei mitään väliä mitä skeidaa hoet..opettele ulkoa kaiken näköisiä fraaseja ja sivityssanoja ja anna palaa..ole herkkä..ja loukkaannu heti jos sua arvostellaan..niin hyvin pärjäät.Tulihan yksi miljönääriksi tuolla tavalla..ja meno jatkuu...ota sinäkin siitä siivusta omasi....

• remmer

Minulla on kohta tarjota sinulle töitä.Olen avaamassa linjaa mikä keskittyy neuvontapalveluihin.Seksi,työ,parisuhde,yksinäisyys ym.Ota yhteyttä numeroon 044-2181401.Toivon,että otat pikaisesti yhteyttä.

• Ahkeruus palkitaan

Olisiko sinulla vielä töitä tarjota?

• taiteilijatar
        Ahkeruus palkitaan kirjoitti:

Olisiko sinulla vielä töitä tarjota?

Tiedän sellaisen luotettavan paikan jossa tienaakin jos jaksaa tehdä,annan mielelläni lisätietoja jos vielä olet kiinnostunut.T:T
        PS.Jätä tänne vaikka meilisi tai jotain

• kiinnostaa paljon''-''
        taiteilijatar kirjoitti:

Tiedän sellaisen luotettavan paikan jossa tienaakin jos jaksaa tehdä,annan mielelläni lisätietoja jos vielä olet kiinnostunut.T:T

Laita txt viesti.0403500930/kiitos paljon. :)

• piipe7

lisätietoa tämänkaltaisista töistä kaivataan, myös chattityö tai neuvontapuhelin..

Kotiäiti kaipaa siis lisätyötä, illat ja päivälläkin aikaa. Kone on ja kirjoittaakin osaan jotain..

yst. mailia [email protected]

• yks pimu
        taiteilijatar kirjoitti:

Kerrotko mullekkin tästä hommasta lisätienestit ei ois pahasta.

• taiteilijatar
        yks pimu kirjoitti:

Kerrotko mullekkin tästä hommasta lisätienestit ei ois pahasta.

Niin kerron tarkemmin työstä,mutta vain jos olet tosissasi kiinnostunut,se on rankkkaa ja tienestit pieniä,ei ole pohjapalkkaa eikä sairaslomia,kaikki mitä ansaitsee tulee tehdystä työstä......eniten tienaa öisin, eli pitää jaksaa valvoa jos todella aikoo ansaita ym....

• ...
        taiteilijatar kirjoitti:

Niin kerron tarkemmin työstä,mutta vain jos olet tosissasi kiinnostunut,se on rankkkaa ja tienestit pieniä,ei ole pohjapalkkaa eikä sairaslomia,kaikki mitä ansaitsee tulee tehdystä työstä......eniten tienaa öisin, eli pitää jaksaa valvoa jos todella aikoo ansaita ym....

kertoisitko minullekkin lisää tästä työstä,vaikka os. [email protected]

• JKK.79
        taiteilijatar kirjoitti:

Olen 79 sanavalmis kivan puhelin äänen omaava mies ja haluaisin viihdelinjalle töihin vain kontakti puuttuu. Kiitos kaikille vastaajille [email protected].

• ninnuliinnniisna
        piipe7 kirjoitti:

lisätietoa tämänkaltaisista töistä kaivataan, myös chattityö tai neuvontapuhelin..

Kotiäiti kaipaa siis lisätyötä, illat ja päivälläkin aikaa. Kone on ja kirjoittaakin osaan jotain..

yst. mailia [email protected]

mailia [email protected]

• kerro kaverista
        ninnuliinnniisna kirjoitti:

mailia [email protected]

Kerrottavaa riittää johdolle, väki vähenee ja palkka nousee itselläsi kunnes joku kertoo sinusta pomollesi. Näin toimii nykypäivän yhtiöt. Karvainen kieli palkitaan aina. Toivottavati ne joiden nuoleskelusta karvat on lähtöisin ovat onnellisia edes hetken elämässään, joka muuten näiltä narsuilta on jäänyt yleensä hankkimatta.

• Työnhakijagtr

Olisko paikkoja enemmän auki, minä tällä hetkellä työkentelen viihdelinjalla mutta etsin jotain muuta...?jos on otatko yhteyttä s- posti: [email protected]

• Hotforyoutoo
        taiteilijatar kirjoitti:

[email protected]

Jos jaksaisit jakaa tietoa kanssani :)

• margaritka90
    • karhukaskas

Löytyykö viihdelinjoilta miehille töitä? :)

• Äijät soittelee

Kyllä miehillekin tuota hommaa löytyy, se varmaan riippuu vaan mihin haluaa mennä.

• lena_87

Olen tässä pitemmän aikaa pohdiskellut tätä työtä... löytyisiköhän töitä neuvontapalveluihin.Seksi,työ,parisuhde,yksinäisyys yms.. kuten tuolla vuoden 2008 viestissä luki? :) Itsekin haluaisin töitä jotka voisi suorittaa kotoa käsin.. Eräs kaverini on myös puhelintyttönä ja saa siitä ihan hyvän palkan ja lomia/vapaitakin on mukavasti =) Olen avoin, mielikuvitusrikas. nuori nainen =) kysymällä selviää lisää mikäli tarve vaatii =)

• Hyvä:)

• Anonyymi

Työ on ihan mukavaa, kun ei ota liian vakavasti sitä :) Olen itse tehnyt opiskelujen rinnalla jo pari vuotta. Täytyy sanoa, että mukavasti kyllä tienaa, jos on hyvä puhumaan.

• Anonyymi

Missä firmassa muka tienaa hyvin? Olen ollut kolmessa alan firmassa töissä ja kaikkiin tuli tosi vähän puheluita.

• Anonyymi

Jos ei puhelussa läähätys kiinnosta, vaan haluat työskennella 100% anonyymina ja kirjoitella vain kotona käsin puhelimeltasi tai tietokoneeltasi, niin tämä työ on juuri sinulle. Kerran viikossa palkan maksu, ja nyt jo parissa päivässä hakemuksen teosta pääsee työn äärelle. Ei työaikoja, määrittele itse, miten paljon haluat ansaita ;)
      Ei muuta kuin tästä hakemuksen tekoon:
      https://asiakas-palvelut.com/ref/FI25678

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      277
      2498
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1344
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1231
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1221
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1175
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      82
      1120
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1022
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      917
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      870
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      787
    Aihe