Oijustien Neste/ Erottajan Shell, vieläkö

Anonyymi

Muistaako joku vielä Oijustien Nesteen, joka oli nykyisen Lidlin kohdalla ? Itse sain aikoinaan hyvää palvelua ja esim. R. Kantola teki työtään asenteella, jota Lapissa edelleenkin tehdään.
Vieläkö Erottajan Shellin huolto pelaa ? Mieleen jäänyt P. Posion enemmän kuin Humphrey Bogartin tyylinen asianhoito. Vanha kunnon korjaamo kaikkinensa.
On Roissa muitakin hyviä huoltamoita, eikä kaikkia ole edes kokeiltu. Pakko sanoa että yleisarvosana sikäläisistä korjaamopalveluista on kiitettävä 30 vuoden kokemuksella. Voisi tiivistää meille kaikille että palvelemalla omassa toimissaan hyvin, tuemme toisiamme tilanteessa kuin tilanteessa. Näin se menee.

11

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eri mieltä. Huollon puolella surkeaa toimintaa.

    • Anonyymi

      niin romut huolletaan yleensä nyrkkipajoilla ;)

    • Anonyymi

      Tulee mielikuva että kommentoijat kertovat enemmän omasta mielentilastaan kuin itse asiasta. Vähän kuin Venäjän meininkiä. Paskaa puhutaan kun ei muuta osata. Surkeasti menee ja romut lahoaa omalla pihalla. Ei kannattaisi kommentoida jos ei ole asiaa.

      • Anonyymi

        kyllä hullun juttuja täys pösilö


      • Anonyymi

        Ei romuja viä merkkikorjaamoille. Nyrkkipajoista parhaat on teollisuusalueella ja siinä Prismasta vähän matkaa Korkalovaaraan päin. Uusiakin autoja korjaavat hyvin.


    • Anonyymi

      tama jutu on hopotus

    • Anonyymi

      Finnoil oli mahtava. E-öljyjen jatkaja. Kunnon venäjäläistä neuvostoliittolaista punaöljyä. Suoraa toimintaa rähmälläänoloa ryssän mielistelyä. Hyi hlvtti että oli häpeäksi niinkö Elannon osuuskassa, minkä työväensäästöpankki ja Ulf Sundqvistin kopla tyhjensi. Paljon oli punalippukansaa rosvoamassa ja punapääomaa syydettiin maamme yhteiskuntaa horjuttamaan. Ja horjuihan se: Lada 1200L oli Suomen myydyin henkilöauto. Hyi hlvtti.

    • Anonyymi

      Koskiniemi palveli asiakkaita ammattitaidolla ja oli ystävällinen aina.

    • Anonyymi

      mitä dille kyselee hommaa elämä

    • Anonyymi

      Neste ja Noutotukku olivat jokaviikkoisia käymispaikoja. Purettu on molemmat ja parempaa on tullu tilalle. Vesalan kauppa keskustassa oli elämys monelle.

    • Anonyymi

      ei muista ja itttuakos kyselet hommaa elämä luuseri

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2231
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      210
      1923
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe