Mikä avuksi, kun työantaja puuttuu minun yksityisasioihin. Työnantajan puuttuminen ei auta tai nopeuta asioiden kuntoon saattamista yhtään. Yksityisasioilla ei ole mitään tekemistä työssäkäynnin kanssa. Minulla on ongelmia tällä hetkellä omassa elämässä,mutta työnantajan ei tule puuttua niihin. Työssäkäynnin hoidan kuten on sovittu. En ole ollut oman elämän ongelmien vuoksi töistä poissa kertaakaan.
Pomo ottaa päähän
Anonyymi
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Miten hän sitten tietää asioistasi. Totta on että pomon ei kuulu sekaantua työntekijän asioihin vapaa ajalla ja jos ongelma ei haittaa työntekoa niin miksi sekaantuu.
- Anonyymi
et ole ollut poissa töistä mutta oletko henkisesti riittävästi mukana töissä. Yksityiselämän ongelmat vaikuttavat aina työsuoristuksiin heikentävästi vaikka omasta mielestänsä työt sujuvat kuten ennenkin, Työnantajalle ei kuulu työntekijän yksityiselämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076