Baaripakko?

Miten siis löytää naisia, jos ei kaipaa parisuhdetta? Onko ainoa vaihtoehto mennä baariin? Kun ei millään jaksaisi ryypätä, ja jos taas ei viitsi paljoa dokailla baarit ovat ihan helvetin tylsiä paikkoja.

Onko tosiaan niin, että arkielämässä ei naisten kanssa tapahdu mitään? En minä ainakaan suomalaisten naisten huomaa flirttailevan ollenkaan, kaikki ovat ihan epäseksuaalisia ja työ tai asiat vain mielessä.

9

190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä juu. Voithan karauttaa sinne loppuillasta. Kukaan ei huomaa ettet ole kännissä:)
      Ei arkielämässä helposti tapahdu mitään, jollet tee radikaalia aloitusta itse. Kukaan ei paljon ajattele muuta kuin työasioita, mutta pienikin särö siihen saa ihmiset hämilleen.

t.sxth

• Anonyymi

Eipä naisia ikinä mikään kiinnosta.

• Anonyymi

Jos sinä olet naisten mielestä epäseksuaalinen ja siksi ne ei flirttaile sulle?

• Se nyt riippuu niin minkä ikäpolven naista etsit.
      Teinipilluja saa vaan baarista, tosin ei setämiehet.
      Jos olet setämies ja etsit tätinaista, niin harrastukset on tätinaisille sydänasia.
      Mutta jos olet setämies ja etsit tätinaista, on olemassa markkinarako miehelle, joka ei etsi parisuhdetta. Meinaan me pitkästä liitosta eronneet täti-immeiset. Osalla on läheisyyden ja seksin kaipuu, ilman parisuhteeseen halua. Toisia taas ei voisi seksi vähempää kiinnostaa. Joten siinäkin saat mennä ihan kieli keskellä suuta..

• Anonyymi

Pari takuuvarmaa saa niskaan loukkaamalla vaikka heidän vihansa on lainavihaa sekin.

• Anonyymi

Naisen voi löytää ihan mistä vaan, missä on naisia. Noin yleisesti ottaen ihmiset kuitenkin ovat paljon vastaanottavaisempia vapaa-ajallaan, kuin vaikkapa työtehtävissä. Töissäkin tosin kyllä pareja löytyy varsin usein, jolloin oleellista ovat rennot tilanteet.

Ja juu, olet tehnyt oikean havainnon. suomalaiset keskimäärin eivät ole kovin flirttailevaisia ja avoimia. Sama koskeen niin naisia kuin miehiäkin. Kesäisin suomalaisetkin ovat kuitenkin selvästi rennompaa sakkia kuin talvisin. Kesää kohti onneksi mennään.

• Anonyymi

Tinderistä tietenkin.

• Anonyymi

Naiset on kyllä helvetin tylsiä. Ei ne jaksa tehdä mitään. Älykännykkää ne katselee 8 tuntia päivässä eikä jaksa lähtee miehen kanssa edes pyöräilemään.

• Anonyymi

Itse olen löytänyt miehen aina muualta kuin baarista.

Sinun kannattaa olla etsimättä naista ja heitä kohdatessa tilaisuuden tullen keskittyä muuhun kuin flirttiin, seksiajatuksiin, parisuhdehaaveiluun. Naiset eivät kiinnostu hötkyilevistä miehistä, jotka ajattelevat vain itseään ja etsivät vain pimppaa. Sehän monen miehen nykyongelma onkin, keskittyminen ihmiseen. Huomaa, että naisetkin ovat ihmisiä, he eivät elä miestä varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5067
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      17
      3416
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2720
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1780
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      239
      1275
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1048
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      932
    Aihe