Perussuomalaisten mielestä hyvinvointiyhteiskunta ei tarkoita vain korkeita veroja vaan sitä, että suomalaiset itse hyötyvät korkeista veroista.
Viimeistään nyt pitää ymmärtää, että jatkossakaan ei ole varaa sen paremmin hoitajien palkankorotuksiin kuin lasten koulukirjoihin, mikäli tätä peliä ei puhalleta poikki. Perussuomalaisten mielestä hyvinvointiyhteiskunta ei tarkoita vain korkeita veroja vaan sitä, että suomalaiset itse hyötyvät korkeista veroista.”
https://www.suomenuutiset.fi/purra-suomalaisten-on-itse-hyotyttava-maksamistaan-korkeista-veroista-taman-sanominen-ei-ole-populistista-eika-radikaalia/
eikö näin rovaniemi?
hoitajien palkankorotuksiin kuin lasten koulukirjoihin ei varaa?
13
92
Vastaukset
- Anonyymi
rahat kyllä riittää jos menot ovat pienemmät kuin tulot noin helppoa se on mut jos pitää esittää ulospäin ei rahat muuten riitä näin se vaan on.
onneksi itse on elänyt tähän asti maltilla niin pystynyt hommaamaan eläkepäiville lisä eläkettä, 4 asunto-osakkeella ei ole yhtään velkaa.- Anonyymi
Perussuomalaisten mielestä hyvinvointiyhteiskunta ei tarkoita vain korkeita veroja vaan sitä, että suomalaiset itse hyötyvät korkeista veroista.”
ITSE - Anonyymi
ymmärsitkö aloitusta ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ymmärsitkö aloitusta ollenkaan?
tottakai jokainen ymmärtää mut kiusa se on pienikin kiusa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaisten mielestä hyvinvointiyhteiskunta ei tarkoita vain korkeita veroja vaan sitä, että suomalaiset itse hyötyvät korkeista veroista.”
ITSEPersuilla ei kyllä ole ratkaisua mihinkään. Tuovat epäkohtia, mutta realistisia ratkaisuja ongelmiin ei heiltä löydy. Tämäkään nyt esiin nostettu, ei ole maahanmuutto ongelma.
- Anonyymi
Asiahan on niin, että suurin osa persuista ei maksa veroja, koska sosiaalituista niitä ei juuri mene. Taas FakeNews.
- Anonyymi
Kuinkas somalit ja kurdit ym islam kansa?
Huumeillako tulot?
Googlaa ruotsi mellakat.
Suomi jo samassa jamassa?
Jaffaa
- Anonyymi
Ei riitä raha suoritusportaan palkkoihin, mutta kylläpä riittää sote-pomon palkkaan ja rutkasti. Kyllä senkin kumileimasimen palkaksi riittää 5000 € eikä yhtään enempää!
- Anonyymi
keskustan ja Sipilän politiikka on vaikuttavaa
- Anonyymi
rahahan ei lopu ikinä se on faktaa mut setelit saattavat loppua, no mistäs se " kasvu" tulee tähän on helppo vastaus RAHA.
rahan määrää lisäämällä. - Anonyymi
Hyvinvointialueen johtaja valittiin ja hyvä liksa taattu.
Nyt sitten tulee hakuun paljon ökypalkkaisia virkoja: Päällikkötason ylimmän johdon virkoja, elikkä toimialajohtajat, kuinkahan monta ja palkka tietysti päällikkötasoa. Siihen kyllä raha riittää, kun hyväveljet valitsee keskuudestaan johtoporrasta!
Sitten vielä melkoinen nippu vastuuyksikön alemmantason johtajien virat, montakohan. Ei ilmoitettu sen tarkemmin päivän lehtijutussa.
Herrahissi nousee ja rahaa palaa. - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f3cc941-bc38-458a-9a04-fe1569dd726e
musta mies nauttii suomessa olosta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931