Järki voitti koplauksen

Anonyymi

Olisikin hauska kuulla kumpaa Kempan aluevaaliedustajat äänestivät.
Lohi oli tietysti lesta uskonveljen suosiossa.

22

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kemijärveläiset vaalin ratkaisivat. Jos yksi vielä olisi äänestänyt Lohta, tasapeli olisi ollut fakta.

      Olisiko arpa ratksissut vai miten näitä tasapelejä hoidetaan.

      Nyt ei sitten Maijala pääse pätkäedustajaksi. Lohi ajatteli itseään, kun arveli jäävän seuraavalla kierroksella nippanappa rajalle.

      Jokainen ääni ratkaisee, kuten taas havaittiin.

      • Anonyymi

        Oli siellä myös tyhjää äänestänyt.
        Mitä sellaisella edustajalla tekee.
        Yli nämä viuluviikari on kyllä somessa vinkumassa.
        Nyt on päät puskissa.


      • Anonyymi

        Toivon, että yrittäjä O. Harjula lähtee uudelleen ehdokkaaksi! Perusteena mm. se Suomun hyväksi tehty hyvä kuntalaisaloite.


    • Anonyymi

      Lohi on inhoittava pyrkyri. Täytyi olla medialle päätöksien vuotaja, ei muutoin olisi ollut ruudessa esillä päivittäin. Lestoillekkin kelpaa silloin televisio kun siitä on itselle hyötyä.

      • Anonyymi

        Jokela paras mies alue johtajaksi.
        Nivala paras mies eduskunta vaaleihin.
        Hän tuntee Koilliskairan asiat ja on kokenut politikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokela paras mies alue johtajaksi.
        Nivala paras mies eduskunta vaaleihin.
        Hän tuntee Koilliskairan asiat ja on kokenut politikko

        Eri kaliiperin miehiä, mutta miehiä kumpikin.


      • Anonyymi

        Ei tainnut väykänkään tuki auttaa lohta.
        59 hyvinvointivaltuutettua on äänestänyt.
        Kepu on oppotsiittiossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnut väykänkään tuki auttaa lohta.
        59 hyvinvointivaltuutettua on äänestänyt.
        Kepu on oppotsiittiossa

        Kaikki kepulaiset eivät välttämättä olleet Lohen takana. Vähänkö Eeva- Maijaa harmistuttaa!

        Minä luulen, että valinta oli hyvä. Minun luuloistani huolimatta lopputulos on nähdyn kaltainen.

        Ei muuta kuin Lohi vain tupailtoja ja leirinuotioita virittelemään. 8 lapsen isänä sitä pitää jaksaa vain yrittää taas ensi vuonna..
        Nähdään tupareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kepulaiset eivät välttämättä olleet Lohen takana. Vähänkö Eeva- Maijaa harmistuttaa!

        Minä luulen, että valinta oli hyvä. Minun luuloistani huolimatta lopputulos on nähdyn kaltainen.

        Ei muuta kuin Lohi vain tupailtoja ja leirinuotioita virittelemään. 8 lapsen isänä sitä pitää jaksaa vain yrittää taas ensi vuonna..
        Nähdään tupareissa.

        Miten lie jalasmökkiedustaja Kaisanlhden harmistus?
        Kansanedustajan paikka karkaa pilviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten lie jalasmökkiedustaja Kaisanlhden harmistus?
        Kansanedustajan paikka karkaa pilviin.

        Kemijärven ehdokas seuraavissa eduskuntavaaleissa ei ole Kaisanlahti, vaan Nivala (Massaliikkeen puheenjohtaja ym).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemijärven ehdokas seuraavissa eduskuntavaaleissa ei ole Kaisanlahti, vaan Nivala (Massaliikkeen puheenjohtaja ym).

        Näin on. Ja on sitä muuten seuraavissa ja sitä seuraavissakin vaaleissa ja sitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Ja on sitä muuten seuraavissa ja sitä seuraavissakin vaaleissa ja sitä...

        Nyt meni keskustalla kimurantiksi, kun Lohen pitää yrittää ensi vuonnakin eduskuntaan.

        Kärnällä riittää polte, mutta kannatuksen kanssa voi tulla pientä uupeloa.

        Maijala olisi mieluummin eduskunnassa kuin Sallassa.

        Mitä tekee R. Karppinen? Riittäneekö noste? Nyt ei juuri vihreillä ole nostetta.

        Kuka saa Mustajärven äänet?

        Mitää tekee Paavo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni keskustalla kimurantiksi, kun Lohen pitää yrittää ensi vuonnakin eduskuntaan.

        Kärnällä riittää polte, mutta kannatuksen kanssa voi tulla pientä uupeloa.

        Maijala olisi mieluummin eduskunnassa kuin Sallassa.

        Mitä tekee R. Karppinen? Riittäneekö noste? Nyt ei juuri vihreillä ole nostetta.

        Kuka saa Mustajärven äänet?

        Mitää tekee Paavo?

        Annille äänet kyllä.
        Same eduskuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Ja on sitä muuten seuraavissa ja sitä seuraavissakin vaaleissa ja sitä...

        Itä-Lapista pitää nyt keskittää äänet että saahaan oma kansan-edustaja läpi. Ennen oli vaihtoehto ehdokkaita tunnetut pienpuolueiden edustajat Kaarlo Nurmikumpu kommunisti KTP ja Oili Harjula (Suomu) Muutos 2011 Liberaalit, nyt on Nurmikumpu ollut edesmennyt pitkään jo ja Harjula on muuttanut pois Lapista, siis mikä neuvoksi että tulisi taas oikea värikäs ehdokas ohi suur-puolueiden vallan???


      • Anonyymi

        Ei tämä ole saamelaisten paikkakunta ja täällä etsitään Itä-Lapin ehdokasta kuten oli Mustajärvi itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ole saamelaisten paikkakunta ja täällä etsitään Itä-Lapin ehdokasta kuten oli Mustajärvi itse

        Anni valittiin jo aluevaltuustoon.
        Seuraavaksi eduskuntaportaat.
        Kärnä jäi rannalle ruikuttamaan, kun kaikki ylälapista äänesti Annia.


    • Anonyymi

      Onneksi Lohi hävisi äänestyksen sotejohtajan virkaan. On vaarallinen yhdistelmä lestadiolaisuus/kepulaisuus tätä voisi nimittää jo mafiaksikin. Käytännössä olisi alettu järjestelemään työpaikkoja lestadiolaisille, he kun osaavat olla härskejäkin.

      Minulla ei heidän uskontoa vastaan ole mitään mutta heidän käytöksessään on.

      • Anonyymi

        Kova on kisa jo nyt kulissien takana. Ketkä 7 lappilaista edustajaa ovat ensi vuoden eduskunnassa?

        Ojala, Autto, Kulmuni ovat varmahkoja läpimenijöitä.

        Sitten tuleekin potentiaalimuodossa: Juuso ja Lohi mennevät läpi, mutta varmaa sekään ei ole.

        Vasemmistossa on nyt tilaa topevalle toimijalle. Väyrynen mennee vanhasta muistista vai?

        Muutokset eivät ehkä olekaan niin suuria. Kärnähän ilmoittikin, että hänelle riitti. Välttämättömyydestä voi tehdä hyveen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova on kisa jo nyt kulissien takana. Ketkä 7 lappilaista edustajaa ovat ensi vuoden eduskunnassa?

        Ojala, Autto, Kulmuni ovat varmahkoja läpimenijöitä.

        Sitten tuleekin potentiaalimuodossa: Juuso ja Lohi mennevät läpi, mutta varmaa sekään ei ole.

        Vasemmistossa on nyt tilaa topevalle toimijalle. Väyrynen mennee vanhasta muistista vai?

        Muutokset eivät ehkä olekaan niin suuria. Kärnähän ilmoittikin, että hänelle riitti. Välttämättömyydestä voi tehdä hyveen.

        Kemijärveltä pitää valita KD puolueen ehdokas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemijärveltä pitää valita KD puolueen ehdokas!

        Uskonto ja politiikka on huono yhtälö.


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017415405tm

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe