Minä elän vaan yksin varsin vaatimatonta elämää. Vaikka olisi kyllä varaa elää leveämminkin mutta en halua. Olisi kyllä naisia ollut jotka haluasi seurustella kanssani mutta kerroin että ei minua oikeastaan kiinnosta seurustelu. Suhde tuo kuitenkin liikaa ongelmia enkä varsinkaan halua ongelmia kuten typeriä riitoja elämääni. Naiset valittaa lähes kaikesta miehelle kuitenkin kuten ruuasta. Syön yksinkertaisesti. Lautasella voi olla perunaa ja kalaa eikä mitään muuta.
Minä en halua ketään naista
21
311
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, kivat sulle... Ja me teimme tällä tiedolla mitä?
- Anonyymi
Pystyn samaistumaan sinun päätelmiin. 🤭 Et ole yksin ajatustesi kanssa.
- Anonyymi
Sellaista sitten. Eikö ole seksuaalisia haluja ollenkaan?
- Anonyymi
Tarpeet saa hoidettua monella tapaa, ilman riitelyä ja pahaa mieltä. Tämä sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarpeet saa hoidettua monella tapaa, ilman riitelyä ja pahaa mieltä. Tämä sivusta.
Ilman naista eli aina omaa kivaa harrastamassa.
- Anonyymi
Maksullisia naisia asuu joka kylässä niin kyllä mies seksiä saa varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksullisia naisia asuu joka kylässä niin kyllä mies seksiä saa varmasti.
Mutta siitähän voi syntyä riitaa ja pahaa mieltä.
- Anonyymi
Lähdetkö siikoja ongimaan ja bensaakin menee vain 2 litraa viikossa?
- Anonyymi
Naiset syntymästään lähtien aivan lataamokypsiä kaheleita!
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä tuo aloitus. Onnellisen ihmisen järjellinen tulos. Kokemusta on monella muullakin huomaan ja niin on minullakin.
Pisteet sinne jonnekin. - Anonyymi
Elämä ilman riitelyä on luksusta. Monesti oon nähnyt miten pariskunnat riitelee. Itsekkään en halua sellaista elämää. Ja sit lopulta nainenkin kyllästyy mieheen eli jättää niin ei se ole sen arvoista seurustella muutamia vuosia ja sitten tulee jätetyksi. Yksin eläessä ei kukaan jätä eikä tule sydänsuruja.
- Anonyymi
Saat olla yksin. En häiritse. Hyvää jatkoa.
No ihan kiva välihuomautus, ettei kaikki miehet ole sentään vailla naista elämään, että se olisi hyvä.
Mutta ei kaikkien naistenkaan kanssa tule riitaa, eikä kaikki naiset halua mitään erikoista elämäänsä. Aika moni minun tuntema nsinen elää aika tavallista elämää, eikä siihen kuulu kuin välttämättömin
Ja he ovat siitä ylpeitä, että tulevat toimeen itse.- Anonyymi
Juurikin näin. Ei nainen tarvitse toisen kautta draamaa. Kunhan elää.
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Ei nainen tarvitse toisen kautta draamaa. Kunhan elää.
No sanalla sanoen, moni mies draamailee varsinkin vanhempana, kun ei osaa käsitellä tunteitaan, vaan korkeintaan koettaa lakaista niitä maton alle. Ja kun ne ei pysy pois, vika on muiden.
Jokin asia hoituu naisilla paremmin, että samaa ei käy...
Toivottavasti tämä asia hoituu tulevilla miessukupolvilla paremmin.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No sanalla sanoen, moni mies draamailee varsinkin vanhempana, kun ei osaa käsitellä tunteitaan, vaan korkeintaan koettaa lakaista niitä maton alle. Ja kun ne ei pysy pois, vika on muiden.
Jokin asia hoituu naisilla paremmin, että samaa ei käy...
Toivottavasti tämä asia hoituu tulevilla miessukupolvilla paremmin.Mukavaa olis jos osattais elää riitelemättä toista arvostaen, jokainen.
- Anonyymi
Ei naiset ole niin ihania kun luulette. Joskus on vaan parempi elää yksin.
- Anonyymi
Ensivaikutelma voi olla koukuttava, mut pettymykseen luultavimmin päättyy.
- Anonyymi
No miten ois joku joka ei tee numeroa itestään, niin voisitte oikein kilvoitella kumpi tyytyy vähempään, opuksi vaikka kastematoja popsisitta
- Anonyymi
Ei naisella mitään tee. Aina on parempi elää ilman naista.
Hyvä mies ei koskaan riitele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684421Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983956- 513479
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222713Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252552Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562403- 432267
- 391897
- 471888
- 301636