Mikä on maanpäällisen elämän tarkoitus?

Anonyymi

Nauttia niin paljon kuin vain mahdollista. Tehdä mitä huvittaa. Olla niinkuin haluaa.
Ikävä kyllä hallituksessa olijat toteuttaa omaa mielihaluaan, vallankahvassa oloa. Ja me muut joudumme silloin ahtaalle, mutta aina voi jotain kivaa tehdä.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isovanhempien aikaan ei ollut tukia, joten tuli sanonta töitä on tehtävä jos elannon haluaa. Mutta kun se ei enää ole niin. Nykyään voi maata kotona kaiket päivät ja nauttia.

• Anonyymi

Sitä varmaankin se elämä on.

• Anonyymi

Tee mitä sielusi haluaisi sinun tekevän.

• Anonyymi

Lakkoilu ja lakkiaiset vissiin.

• Anonyymi

Lapsena luulin että tänne tultiin nauttimaan.tekemään mitä itse tahtoo.iloitsemaan. aika äkkiä lyötiin kapulat rattaisiin. Elämästä iloitsemisesta tuli helvettiä. Selviämistä päivästä toiseen,jatkuvaa itkemistä.kaltoinkohtelua.ihme että vielä elän ja hengitän. Minun housuissani tuskin monikaan. Selvännäkijätkin on sanoneet että ihailevat että vielä seison ja että olen rohkea . Ei tänne tultu iloitsemaan vaan kärsimään. Täällä ei olla taivaassa vaan helvetissä. Jos olen väärässä,todistakaa se minulle. Kiitos.

• Anonyymi

Tulin selviytymään

Oon tehny sen

Kiitos

Saatan vielä saada yllärin

• Anonyymi

Maanpäällisen elämän tarkoitus. Sinulta otetaan luulot pois. Kaikki hyvä ja pyhä,jumalallisuus kyseenalaistetaan. Ulkopuolistetaan . Rahallistetaan. Rajataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanpäällisen elämän tarkoitus. Sinulta otetaan luulot pois. Kaikki hyvä ja pyhä,jumalallisuus kyseenalaistetaan. Ulkopuolistetaan . Rahallistetaan. Rajataan.

Olettepas te nyt kitkeriä ja katkeria. Ja sen johdosta olette luoneet ympärillenne maailman, missä ei ole kuin pahaa?
        Odotatteko valkoista ratsua prinssillä pelastamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olettepas te nyt kitkeriä ja katkeria. Ja sen johdosta olette luoneet ympärillenne maailman, missä ei ole kuin pahaa?
        Odotatteko valkoista ratsua prinssillä pelastamaan?

Näistä lähtökohdistako et itse olisi? Prinssejä ei ole olemassakaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näistä lähtökohdistako et itse olisi? Prinssejä ei ole olemassakaan..

Paha vastaa aina pahalla, hyväkin voi vastata pahalla. Mutta sitten tuolla jossain on yksi hyvä, kenellä on aina mielessä hyvä.
        Kuka sinä haluaisit olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha vastaa aina pahalla, hyväkin voi vastata pahalla. Mutta sitten tuolla jossain on yksi hyvä, kenellä on aina mielessä hyvä.
        Kuka sinä haluaisit olla?

Minä tahtoisin olla hyvä. Olen aina tahtonut. Tätä tahtoa ei ole pahuus pystynyt minulta viemään. Vaikka paljon on muuten vienytkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tahtoisin olla hyvä. Olen aina tahtonut. Tätä tahtoa ei ole pahuus pystynyt minulta viemään. Vaikka paljon on muuten vienytkin.

Pisteet sinulle, pidä tuo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7858
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3782
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1073
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1013
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      790
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe