Mikä on maanpäällisen elämän tarkoitus?

Anonyymi

Nauttia niin paljon kuin vain mahdollista. Tehdä mitä huvittaa. Olla niinkuin haluaa.
Ikävä kyllä hallituksessa olijat toteuttaa omaa mielihaluaan, vallankahvassa oloa. Ja me muut joudumme silloin ahtaalle, mutta aina voi jotain kivaa tehdä.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isovanhempien aikaan ei ollut tukia, joten tuli sanonta töitä on tehtävä jos elannon haluaa. Mutta kun se ei enää ole niin. Nykyään voi maata kotona kaiket päivät ja nauttia.

• Anonyymi

Sitä varmaankin se elämä on.

• Anonyymi

Tee mitä sielusi haluaisi sinun tekevän.

• Anonyymi

Lakkoilu ja lakkiaiset vissiin.

• Anonyymi

Lapsena luulin että tänne tultiin nauttimaan.tekemään mitä itse tahtoo.iloitsemaan. aika äkkiä lyötiin kapulat rattaisiin. Elämästä iloitsemisesta tuli helvettiä. Selviämistä päivästä toiseen,jatkuvaa itkemistä.kaltoinkohtelua.ihme että vielä elän ja hengitän. Minun housuissani tuskin monikaan. Selvännäkijätkin on sanoneet että ihailevat että vielä seison ja että olen rohkea . Ei tänne tultu iloitsemaan vaan kärsimään. Täällä ei olla taivaassa vaan helvetissä. Jos olen väärässä,todistakaa se minulle. Kiitos.

• Anonyymi

Tulin selviytymään

Oon tehny sen

Kiitos

Saatan vielä saada yllärin

• Anonyymi

Maanpäällisen elämän tarkoitus. Sinulta otetaan luulot pois. Kaikki hyvä ja pyhä,jumalallisuus kyseenalaistetaan. Ulkopuolistetaan . Rahallistetaan. Rajataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanpäällisen elämän tarkoitus. Sinulta otetaan luulot pois. Kaikki hyvä ja pyhä,jumalallisuus kyseenalaistetaan. Ulkopuolistetaan . Rahallistetaan. Rajataan.

Olettepas te nyt kitkeriä ja katkeria. Ja sen johdosta olette luoneet ympärillenne maailman, missä ei ole kuin pahaa?
        Odotatteko valkoista ratsua prinssillä pelastamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olettepas te nyt kitkeriä ja katkeria. Ja sen johdosta olette luoneet ympärillenne maailman, missä ei ole kuin pahaa?
        Odotatteko valkoista ratsua prinssillä pelastamaan?

Näistä lähtökohdistako et itse olisi? Prinssejä ei ole olemassakaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näistä lähtökohdistako et itse olisi? Prinssejä ei ole olemassakaan..

Paha vastaa aina pahalla, hyväkin voi vastata pahalla. Mutta sitten tuolla jossain on yksi hyvä, kenellä on aina mielessä hyvä.
        Kuka sinä haluaisit olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha vastaa aina pahalla, hyväkin voi vastata pahalla. Mutta sitten tuolla jossain on yksi hyvä, kenellä on aina mielessä hyvä.
        Kuka sinä haluaisit olla?

Minä tahtoisin olla hyvä. Olen aina tahtonut. Tätä tahtoa ei ole pahuus pystynyt minulta viemään. Vaikka paljon on muuten vienytkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tahtoisin olla hyvä. Olen aina tahtonut. Tätä tahtoa ei ole pahuus pystynyt minulta viemään. Vaikka paljon on muuten vienytkin.

Pisteet sinulle, pidä tuo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4397
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      111
      4219
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      43
      4120
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      69
      3968
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3394
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      67
      3279
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3261
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1602
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1531
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1150
    Aihe