Mikä on maanpäällisen elämän tarkoitus?

Anonyymi

Nauttia niin paljon kuin vain mahdollista. Tehdä mitä huvittaa. Olla niinkuin haluaa.
Ikävä kyllä hallituksessa olijat toteuttaa omaa mielihaluaan, vallankahvassa oloa. Ja me muut joudumme silloin ahtaalle, mutta aina voi jotain kivaa tehdä.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isovanhempien aikaan ei ollut tukia, joten tuli sanonta töitä on tehtävä jos elannon haluaa. Mutta kun se ei enää ole niin. Nykyään voi maata kotona kaiket päivät ja nauttia.

• Anonyymi

Sitä varmaankin se elämä on.

• Anonyymi

Tee mitä sielusi haluaisi sinun tekevän.

• Anonyymi

Lakkoilu ja lakkiaiset vissiin.

• Anonyymi

Lapsena luulin että tänne tultiin nauttimaan.tekemään mitä itse tahtoo.iloitsemaan. aika äkkiä lyötiin kapulat rattaisiin. Elämästä iloitsemisesta tuli helvettiä. Selviämistä päivästä toiseen,jatkuvaa itkemistä.kaltoinkohtelua.ihme että vielä elän ja hengitän. Minun housuissani tuskin monikaan. Selvännäkijätkin on sanoneet että ihailevat että vielä seison ja että olen rohkea . Ei tänne tultu iloitsemaan vaan kärsimään. Täällä ei olla taivaassa vaan helvetissä. Jos olen väärässä,todistakaa se minulle. Kiitos.

• Anonyymi

Tulin selviytymään

Oon tehny sen

Kiitos

Saatan vielä saada yllärin

• Anonyymi

Maanpäällisen elämän tarkoitus. Sinulta otetaan luulot pois. Kaikki hyvä ja pyhä,jumalallisuus kyseenalaistetaan. Ulkopuolistetaan . Rahallistetaan. Rajataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanpäällisen elämän tarkoitus. Sinulta otetaan luulot pois. Kaikki hyvä ja pyhä,jumalallisuus kyseenalaistetaan. Ulkopuolistetaan . Rahallistetaan. Rajataan.

Olettepas te nyt kitkeriä ja katkeria. Ja sen johdosta olette luoneet ympärillenne maailman, missä ei ole kuin pahaa?
        Odotatteko valkoista ratsua prinssillä pelastamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olettepas te nyt kitkeriä ja katkeria. Ja sen johdosta olette luoneet ympärillenne maailman, missä ei ole kuin pahaa?
        Odotatteko valkoista ratsua prinssillä pelastamaan?

Näistä lähtökohdistako et itse olisi? Prinssejä ei ole olemassakaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näistä lähtökohdistako et itse olisi? Prinssejä ei ole olemassakaan..

Paha vastaa aina pahalla, hyväkin voi vastata pahalla. Mutta sitten tuolla jossain on yksi hyvä, kenellä on aina mielessä hyvä.
        Kuka sinä haluaisit olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha vastaa aina pahalla, hyväkin voi vastata pahalla. Mutta sitten tuolla jossain on yksi hyvä, kenellä on aina mielessä hyvä.
        Kuka sinä haluaisit olla?

Minä tahtoisin olla hyvä. Olen aina tahtonut. Tätä tahtoa ei ole pahuus pystynyt minulta viemään. Vaikka paljon on muuten vienytkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tahtoisin olla hyvä. Olen aina tahtonut. Tätä tahtoa ei ole pahuus pystynyt minulta viemään. Vaikka paljon on muuten vienytkin.

Pisteet sinulle, pidä tuo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      71
      2752
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      75
      2308
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2168
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      2
      2055
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      5
      1434
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      10
      1429
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      78
      1142
    8. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1037
    9. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1010
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      114
      975
    Aihe