Useat meistä syyllistyvät viettään liika aikaa syömisen kanssa ja syö siksi kokoajan liikaa ja lihoo kuten minä 35iisi kiloa vaikka olen laiha koska pyöräilen ja lämmitän monot sähkölämmittimellä joka aamu.Hitaasti syöminen tekee sen että syö liikaa eikä se tee hyvää ruuan sulatukselle.Yksi syy liikasyömieen hotkimiseen ovat liian pitkät ruoka- ja kahvitauot työpäivän aikana vaikken minä töissä olekkaan vaan vanhuuseläkkeellä jos ei sitä työksi lasketa että esittelen pananiani nuorille naisille kaupan kassalla.Minun mielestäni kokopäivätyötä tekevälle ei pitäisi sallia ainakaan yli 10nen minuutin ruokataukoja ja mieluusti ruokatauko saisi olla minuutin mittainen ainakin jos työpaikalla ei ole ruokailimahdollisuutta. Kahvitauot saisivat olla 3men sekunnin mittaisia silläkin uhalla, että suu palaa ja tulee sairaspoissaoloja.Mutta se on pulleiden naisten oma syy miksi ovat läskejä.Minä olen laiha ja laihtuva laihduttaja.Ja se että ovat tyhmiä etteivät tee kuten minä eli osta 10nen kilon säkkiä hedelmätoffeeta kellariin piiloon ja käy yöllä syömässä nopeasti ettei liho.Mikä siinä on ettei tämä mene vieläkään perille?
Ainut tapa on laihtua hotkimalla(nopeasyöminen)
81
1306
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella tytöllä pitäisi olla oikeus haukata munaa. Muna tekee teinitytöille hyvän mielen eikä heillä ole enää tarvetta pilailla netissä.
- Anonyymi
Olen 60 mies ja takuu eläkkeellä ja minulla on panani.Sinulla ei ole selvästi ja siksi olet niin kiukkuinen muille ja puhut rumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 60 mies ja takuu eläkkeellä ja minulla on panani.Sinulla ei ole selvästi ja siksi olet niin kiukkuinen muille ja puhut rumia.
Miksei sinulla ole vieläkään poikaystävää, vaikka olet jo 14-vuotias? Jostain isosta kaupungista - todella isosta -saattaisi löytyä poika, joka arvostaisi uhkeita muotojasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei sinulla ole vieläkään poikaystävää, vaikka olet jo 14-vuotias? Jostain isosta kaupungista - todella isosta -saattaisi löytyä poika, joka arvostaisi uhkeita muotojasi.
Olipa tuossa todella lapsellinen kommentti Massiivikalorimieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...tuo ainainen laihduttaminen kyllä häivyttää kaiken kunnioituksen hyvää lihaa kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...tuo ainainen laihduttaminen kyllä häivyttää kaiken kunnioituksen hyvää lihaa kohtaan.
Etkös sinä laihdutakin pelkillä kasviksilla ja hiihtämällä? Siinä ei lihaa tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ole oikean massiivikalorimiehen aloitus VAAN jonkun typerän läskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sinä laihdutakin pelkillä kasviksilla ja hiihtämällä? Siinä ei lihaa tarvita.
Ei tämä ole oikean massiivikalorimiehen aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ole oikean massiivikalorimiehen aloitus.
Höpö höpö. Kyllä aidon erottaa pilailijasta, ja tämä avaus on aito. Siinä on kaikki tarkoitukselliset tekstin virherakenteet olemassa. Siis tietoiset virheet, joilla henkilö tunnistaa omat pilailunsa omista todellisista teksteistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadanossi ei ole lihaa vaan se on pananin muotoinen vihannes. Käyrä.
- Anonyymi
Eikö teillä kymppiluokalla ole läksyjä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksei sinulla ole vieläkään poikaystävää, vaikka olet jo 14-vuotias? Jostain isosta kaupungista - todella isosta -saattaisi löytyä poika, joka arvostaisi uhkeita muotojasi"
Joku 70v kalju vanha ukko kaupan kaupassa yrittää joka päivä tunkea itseään minulle ja muille alaikäisille ja ihan pikkulapsillekin poikaystäväksi ja sönköttää itsekseen kaloreista ja pyöräilystä ihmisille että hiihtää ja lämmittää monojaan kesät talvet ja mittaa pihdeillä nahkaansa. Jalassa sillä on tiukat pyöräilyhousut ja jalassa monot ja käsissä paksut rukkaset vaikka olis kuinka lämmin. Ostaa järjettömät määrät kanansiipiä, karkkia ja jäätelöä kaupasta. Käskee naisten hiplata itseään ja puhuu lapsille törkyisiä. Kun esitteli munaansakin niin kassa soitti poliisit. Toivottavasti pysyy poissa ja on päässyt hoitoon. Tai vangittu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pakkomielle sulla on nuoriin tyttöihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadanossi ei ole lihaa vaan se on pananin muotoinen vihannes. Käyrä.
Pojilta saa lihaa ja tytöiltä piirakkaa.
- Anonyymi
"Jokaisella tytöllä pitäisi olla oikeus haukata munaa. Muna tekee teinitytöille"
Pervopappa haaveilee että teinitytöt haukkaisi papan munaa. Onhan tää ollut kaikille selvää jo aika pitkään. Usko nyt ettei sinun nysästä kukaan ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Käytän lisäksi akkulämmitteisiä pohjallisia ja päälle pistän 2 det mononlämmittimet.Näillä laihtuu.Mononlämmittimillä voi paistaa myös eväs kadanossi makkarat.
- Anonyymi
Minullakin tuli joku freudilainen lapsus ja luin ensin että kyse on munanlämmittimistä.
- Anonyymi
Kananmunia ja lihaa eikä kasviksia eikä palkokasveja eikä rasvaa eikä hedelmiä eikä maitotuotteita eikä viljaa tarvitse välttämättä syödä ollenkaan.Itse en ole syönyt niistä mitään vuoteen ja hyvin olen pärjännyt.Lopetin ne siksi koska ne aiheuttaa kolestroolia.Tilalle hedelmätoffeesäkki 10nen kiloinen ja täytekakkukahvit 6desti päivässä ettei mene herkutteluksi.Sen hotkii nopeasti eikä aiheuta kolesterooolia eikä sokeria eikä ne ehdi imeytyä kroppaan vaikka niissä kolesterooolia olisikin.Jos käyttää akkukäyttöisiä pohjallisia ne imee kolesterooolit elimistöstä.Mutta kanan munan kolesteroooliin nekään ei tehoa.Olen kokeillut joten tämän pitäisi nyt vähitellen mennä kaikille perille.
- Anonyymi
Olen päätynyt syömään vain kaurapuuroa, sillä pelkkä voi kasviklset ovat alkaneet sellaisenaan kyllästyttämään. Voiko puuron lämmittää kengissä kengänlämmitinpohjallisilla samaan aikaan kun pyöräilee 3 sta 4 ään tuntia?
Ps. Olen kohta luopumassa toffeesta kellarissa ja mansikkakusta suksien takapaksissa. Proteenin saan nykyisin hengitysilman kautta, jolle Maradou on myöntänyt 10 nen vuoden patentin.- Anonyymi
Levotonta tekstiä lahjakkaalta tytöltä, jolla ei ole kykyjä vastaavia työtehtäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Levotonta tekstiä lahjakkaalta tytöltä, jolla ei ole kykyjä vastaavia työtehtäviä.
Ota danaani ja ole iloinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö tyttö-sanaa vähättelytarkoituksessa?
-Ihminen - Anonyymi
Kyllä voi käyttää.Mutta pitää SYÖDÄ myös FASUPALOJA että laihtuu.Puurosta alkaa poistua kolestrooli 3,5 den tunnin pyöräilyn jälkeen.Poistuu VARMASTI kaikki kolestroooli varsinkin jos on akkukäyttöiset mononlämmittimet eikä tarvi pitkää johtoa ja VERKKOVIRTAA.Pyöräilymatka ei silloin ole kovin pitkä.Paras tulos olisi pyöräillä 53lme kilometriä ja laittaa monoihin myös vanha malliset sukset.Ostin niitä kirpputorilta 64jät parit.Puuro on kylläkin viljaa joten se on aika tarpeeton kun sen voi korvata fasupaloilla.Ne on törkeän hyviä.Päälle täytekakkukahvit.Pääasia että ruoka on HYVÄNMAKUISTA.sitä voi silloin syödä uunipellillisen koska maha ei VENY lainkaan vaan ruokaa voi syödä niin PALJON kuin jaksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota danaani ja ole iloinen
Ota beibi pojan kalu käteen ja ole iloinen niin kuin ikätoverisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota beibi pojan kalu käteen ja ole iloinen niin kuin ikätoverisi
Joku haaveilee oudoista asioista laihdutuspalstalla. Siitä puhe mistä puute vai mikä syynä siihen että laihdutuksesta tulee moisia fantasioita.
- Anonyymi
Olen epäillyt syyksi epäterveellistä ruokavaliota, jossa aivan liikaa lisäaineita. Jos sitten tällainen hentoluinen ja vähälihainen (joskin runsasrasvainen) neitokainen syö pelkästään sellaista ruokaa, hänelle tulee vääjäämättä käytöshäiriöitä ym. oireita (kuten kutinaa ja ahdistuneisuutta).
- Anonyymi
Onko teillä sieltä kymppiluokallta lomaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä sieltä kymppiluokallta lomaa?
On. Ja vaikka ei olisi, se ei pieniä pilailuita estäisi.
- Anonyymi
On hienoa, että tulee tämän kaltaisia asiallisia avauksia. Asialliset avaukset ovat valitettavan harvinaisia.
Massiivikalorihöpöttäjä sanoi, että hänen avauksensa ovat saaneet yli 6000 vastausta. MKH siis pitää kirjaa omista avauksistaan. Se kertoo kaiken tarvittavan.- Anonyymi
Ei tämä ole oikean massiivikalorimiehen aloitus VAAN jonkun typerän roskaruokaa syövän läskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ole oikean massiivikalorimiehen aloitus VAAN jonkun typerän roskaruokaa syövän läskin.
Minun ohjeitani lukee 80000 ihmistä ja moni kiittää minua kun annan niin hyviä laihdutus neuvoja.Täällä ei vaan tunnu menevän perille mikään vaikka olen itse kokeillut ja havainnut että vain minun ohjeilla LAIHTUU.OLEN laihtunut useita satoja kiloja.Syö sinäkin FASUPALOJA nopeasti 68 ksan kappaletta joka päivä niin ei tarvi olla lihava.Ja jätä ptzat pitzerioihin.Minua ärsyttää kun pulleat naiset syö pitzaa.Minun tekee heti mieli näyttää naisille panania.Ja uuden malliset monot kauppaan.Vanhanmalliset on paljon paremmat koska niihin ei jää lunta varsinkaan TOUKOKUUSSA.Ne saa tiukasti kiinni myös pyörän polkimiin pulteilla.Vaikka on kuumassa vedessä lämmitetyt kinttaat kädessä.Näillä ohjeilla LAIHTUU uskokaa nyt jo viimein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti on aito ja asiallinen. Massiivikaloriukko kertoi että hänelle on vastattu yli 6000 kertaa. Hyvällä suomen kielellä kertoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti on aito ja asiallinen. Massiivikaloriukko kertoi että hänelle on vastattu yli 6000 kertaa. Hyvällä suomen kielellä kertoi.
Hiplaa sinä sitä hyvää kieltäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Massiivikaloriukko on näköjään saanut sukset pois jalasta. Tai pysähtynyt kirjoittamaan kesken hiihdon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Massiivikaloriukko on näköjään saanut sukset pois jalasta. Tai pysähtynyt kirjoittamaan kesken hiihdon.
Sinulla on tasan kuukausi aikaa hommata itsellesi helluntaiheila tai muuten saat hiplata itseäsi loppuvuodenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on tasan kuukausi aikaa hommata itsellesi helluntaiheila tai muuten saat hiplata itseäsi loppuvuodenkin.
Hyvin sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jumalavita sinulla on hiplaamista vastaan, tyttö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jumalavita sinulla on hiplaamista vastaan, tyttö!
Käytätkö tyttö- ja nainen-sanoja loukkaavassa ja solvaavassa tarkoituksessa?
-Ihminen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on käynyt mielessä että onkohan tuo hiihto ja pyöräily jotain mielikuvitusmatkailua....
Sen verran ympäri vuorokauden tuo namusetä ehtii kirjoitella ja uhkailla. Että missä välissä näitä lenkkejä edes vetää. Varsinkin kun syö yökaudet karkkia ja jäätelöä kellarissaan. 🤔 Epäilen kyllä että ilmeisesti ainut lenkki mitä kirjoittaja vetää on hookoon sininen tai "kadanossi". Ehkä sukset on jalassa, ja mononlämmittimet.
- Anonyymi
> Useat meistä syyllistyvät viettään liika aikaa syömisen kanssa ja syö siksi kokoajan liikaa ja lihoo kuten minä 35iisi kiloa vaikka olen laiha koska pyöräilen ja lämmitän monot sähkölämmittimellä joka aamu.
Kyllä. Monot pitää lämmittää aina ennen hiihtolenkkejä.
Tässä alla on loistava esimerkki kunnollisesta hiihtämisestä, jolloin ei juoda ollenkaan mutta voidaan kyllä syödä jotakin. 3000 kaloriota päivässä. Siihen on otettava proteenia päälle.
HIIHTÄMINEN ON HOTKIMISEN LISÄKSI TOINEN TAPA LAIHDUTTAA.
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/205f4042-cf3d-43ff-81c0-9b97bd752cfd
Jal*** 14. lokakuuta 2021 alkanut hiihtokausi päättyi vappuaattona. Hiihtokilometrejä kertyi 12 506, hiihtokertoja 198 ja keskimääräinen kalorikulutus oli hieman vajaat kolme tonnia. Mies hiihti kerran päivässä, joten ainoa välipäivä tuli 5. marraskuuta.
– Nyt on totuttelemista tavalliseen rytmiin, sillä viime viikot olen herännyt aamuöisin kello kolmelta ja jo neljältä olen ollut hiihtämässä. Aamuisin kello kymmeneen mennessä yleensä luisto huononi merkittävästi, mutta minä olin siihen mennessä jo lenkkini tehnyt.
Kyllä hiihtäminen ja hotkiminen kannattaa aina.- Anonyymi
Minä lämmitän mononi joka aamu sähkölämmittimellä vaikken hiihdä ollenkaan.Sillä konstin LAIHTUU.En ole koskaan hiihtänyt.Ettekö jo usko vaikka olen tämän asian moneen kertaan selittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lämmitän mononi joka aamu sähkölämmittimellä vaikken hiihdä ollenkaan.Sillä konstin LAIHTUU.En ole koskaan hiihtänyt.Ettekö jo usko vaikka olen tämän asian moneen kertaan selittänyt.
Olipa hyvin sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko monojen sijaan lämmittää saunan tai lihapiirakan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi, mutta VAIN lämpimillä monoilla voi laihtua. Ja kadanossilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi, mutta VAIN lämpimillä monoilla voi laihtua. Ja kadanossilla.
Hyvin sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se lihapiirakka jota olet tarjonnut pojille ei ole kenellekään kelvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se lihapiirakka jota olet tarjonnut pojille ei ole kenellekään kelvannut.
Tarjosin Massiivikalorihöpöttäjän sivujuonteelle lihapiirakkaa, mutta hän puhui vain kaloreista, kasviksista ja pyöräilystä.
- Anonyymi
Mikähän tuommoisen itsensä rääkkäämisen syynä vanhuksella mahtaa olla. Ei se ainakaan nuorenna pätkääkään.
- Anonyymi
Ja sen pituinen se.
- Anonyymi
Kyllä aloitus on minun eikä kenenkään muun tekemä.Minä olen TIKKULAIHA.
- Anonyymi
Toki, toki, mutta sinulla on sähköllä lämmitettävät monot. Muilla on vain sähkökiuas tai televisio.
- Anonyymi
Tarkenee heinäkuussa hyvin ohuemmallakin takilla ja monoissa ei tarvitse olla lämmittimiä päällä niinkuin ennen.Silloin kun laihduin varpaat oli jääkylmiä vaikka oli lämpöasteita 30 ja kahdet mononlämmittimet ja akkupohjalliset päällä.Paksut kintaat meinasi alkaa hikoilemaan 54jän kilometrin kohdalla.Kadanossi makkara vähän painaa jalkapohjaa kun se paistuu monoissa.Väliin otan monot olkalaukkuun ja hiihdän sukilla.
- Anonyymi
Käytätkö homo-sanaa loukkaamistarkoituksessa?
- Anonyymi
Tekeekö fasupalat väkivaltaiseksi?
- Anonyymi
Sitä se liikkumattomuus tekee. Ei auta mononlämmittimet pitkään jos ei tosiaan tee muuta kuin istuu yöt sukset jalassa kellarissa ja vetää karkkia ja kermajäätelöä. 😆
- Anonyymi
Mulla on tuosta kylmäraajaisuudesta kommentti.
Itse suosittelisin kylmistä jaloista ja käsistä kärsivälle ennemmin kylmähoitoa kuin esilämmitettyjä kenkiä. Kylmä nimittäin parantaa verenkiertoa ja lämmön ja kylmyyden vaihtelu tekee verisuonet elastisiksi. Kaikille ei kylmä tietenkään sovi. Mutta kaikki jotka kylmäuintia harrastaa niin kokee näitä samoja muutoksia just siinä että sormia ja varpaita ei ikinä palele kun ääreisverenkierto paranee. Ja tulee hyvät unet ja stressitasot laskee ja mieliala kohoaa niin että velat tuntuu saatavilta, nivel -ja lihaskivut häipyy.
Kun kylmäuintia alkaa harrastaa niin kylmä voi jopa aiheuttaa kipua kun verisuonet supistuu ja laajenee mutta elimistö tottuu siihen ja kipu häipyy.
Nyt on parhaat uintikelit kun ilma on jo aika lämmin ja vesi kuitenkin viileää. Tänään mittasin 7. En silti kovin pitkään ole yhdellä pulahduksella, tommosen minuutin kerrallaan. Toissa aamulla oli tullut jäätä niin että joutui rikkomaan vähä sitä käsillä että pääsi kastautumaan. Eli olen kylmäuintia harrastanut enemmän ja vähemmän kohta 14 vuotta.
T kn - Anonyymi
Tänä yönä jäätelyä ja hedelmätoffeeta sulatettuna niin syö NOPEAMMIN. 1000 grammaa vaniliaa.Oli tarjouksessa.Sulatin mononlämmittimellä ja sain syötyä mahan TÄYTEEN ja oli HYVÄNMAKUISTA. Nyt aamulla laihdutan ja syön vain kaalia aamupäivän että illalla saa syödä taas karkkia.Ja yöllä loput jäätelöt.Tämä laihdutus on ainoa OIKEA joka toimii.Olen tikkulaiha laihtuva laihduttaja.Ettekö te VIELÄKÄÄN saa tätä perille?
- Anonyymi
Sinun pitäisi leipoa piirakkaa pojille eikä ilkkua vanholle sedille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitäisi leipoa piirakkaa pojille eikä ilkkua vanholle sedille.
Keille vanhoille sedille.Minä puhun itsestäni.Olen tikkulaiha.
- Anonyymi
Lopeta kommentointi tänne.Tämä on laihduttamiseen tarkoitettu palsta.
Sinä olet väärällä palstalla.Valitse lihavuus palsta eläkä häiriköi tällä laihduttajia.- Anonyymi
Laihduttaja SAA herkutella kunhan ei liikaa.Minä en koskaan herkuttele liikaa.
- Anonyymi
Kalorit ei nopealla syönnillä kerkiä tarttua kroppaan kun syö äkkiä.Tässä lyhyesti ideani ja se TOIMII.
- Anonyymi
Paljonko sinulla ON paino JA vyötärönympärysmitta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko sinulla ON paino JA vyötärönympärysmitta?
Pihtimitta 0.51 ksi ylhäältä ja 0,57män alhaalta.
- Anonyymi
Mene hoitoon.
- Anonyymi
Tänään huomasin että HOTKIMINEN on toimivin laihdutus.Voi syödä MAHAN täyteen kun syö lujaa ja nyt leivoin panani pannukakkua ja söin pellillisen 3 messa minuutissa ja silti pihtimitta ylävatsan 62 ja alavatsa 85.Kakku ei ehdi lihottaa YHTÄÄN.kaloreita ei tartu.Voit varmuudeksi juoda SIIRAPPIA pullosta että kakku menee äkkiä alas.Kesällä tämä laihdutus TOIMII parhaiten kun taas mononlämmittimet talvella koska ne imee kalorit ja kolestroolin ja proteenin tehokkaasti.Läskit ei vaan tiedä ja siksi lihoo.Minulla on salaista tietoa.Minä tiedän kun gookletin.Eikö tämä jo mene perille.
- Anonyymi
Tyttö kulta. Mitäpä jos ryhtyisit deittailemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö kulta. Mitäpä jos ryhtyisit deittailemaan?
Tekstistä päätellen kyseessä on miespuolinen henkilö. Miksi tuputat tuota tyttöä joka paikkaan - se on todella kyllästyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstistä päätellen kyseessä on miespuolinen henkilö. Miksi tuputat tuota tyttöä joka paikkaan - se on todella kyllästyttävää.
Pilailija on teini-ikäinen tyttö tai peräkammarin pulska neito, ei pojat jaksa olla noin näppäriä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilailija on teini-ikäinen tyttö tai peräkammarin pulska neito, ei pojat jaksa olla noin näppäriä!
Sinä olet miesoletettu, kutsumanimeltäsi Massiivikalorihöpöttäjä eli Välituntivalvoja ja Äikänope.
- Anonyymi
Kiitos kun sinä viitsit valistaa meitä tietämättömiä hyvillä laihdutus ohjeilla. En ole mistään lukenut näin hyvää tietoa. En olisi tätäkään ymmärtänyt jos et olisi meitä valistanut. Kirjoita jatkossakin näitä fiksuja vinkkejä.
- Anonyymi
Ettekö ole lukeneet aiempia kommenttejani miten pitää laihtua?Katson youtude fideoista ohjeet.
- Anonyymi
Olen kokeillut tätä ja hyvin toimii.
- Anonyymi
hmijat mättävät lautasen kukkuroilleen kaikkea, Liekkelekalat ja lihaleikkeleet sekä lämmin ruoka sekaisin samaan mössöön ja onnessaan syömään.
En voinut olla kerran huomaamatta kun herra mätti lautaselle lihapullia, ruskeaa kastiketta, perunoita ja tönkkösuolattuja neulamuikkuja. Herkut huipussaan.
Kyllä tuollaisen sötkötyksen mielellään nopeasti tunkeekin kurkustaan alas. - Anonyymi
Hiihto ON samanaikaista airoopista liikuntaa ja voimaharjoittelua.
- Anonyymi
Laihtua voi vain siten että merkkaa alekkain taulukkoja.Myös siitä mitä ei syö ja mitä ei tee.Eilen merkkasin vasempaan vihkoon että en hypänny penji hyppyä enkä syönyt kallista jäätelö tötteryä kioskilla.Hiihtämiseen taas pitää suunnitella pukeutumistaulukko mitä vaatetta millekkin kelille laittaa,ei sinne kannata palelemaan lähtä.Itselläni on myös monoissa akkukäyttöiset pohjalliset ja kahdet mononlämmittimet päällekkäin.Otan mukaan aina olkalaukkuun hyvin ohuen ja hieman paksumman lämmittelytuulipuvun jonka laitan päälle alussa ja pistän ne laukkuun heti kun lähden hiihtämään ja otan pois kun istun syömään kahvikakkua ja fasupaloja.Näin helteellä yhdetkin mononlämmittimet joskus riittää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859