Toivottavasti oikeus antaa lopun tälle poliitikkojen sähläämiselle!
Kittilässä on poliitikkojen pyörittämä mafia
4
667
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä mafioosoja ei saada koskaan kiikiin. He ovat hyödyn saaneet ja ovat olleet "tuulen varjossa" kako casen ajan. Mutta olisihan se hyvä jos hämärätoiminan sinaneet poliitikot ja virkamiehet saataisiin "poliitiseen vastuuseen".
Siitäkään ei veronmaksaja hyötyä saa mutta ei varmaankaan ole kiva olla "aisankannatajan" maineessa lopun ikäänsä. - Anonyymi
Maailma on täynnä Putiniskoja. Isompia ja pienempiä. Heillä on valtava hinku valtaan. Ja kun on hinkua niin vaarana on että valtaan pääsee. Näiden Putiniskojen toimintaa yhdistää oman edun tavoitellun lisäksi kyvyttömyys johtaa asiakokonaisuuksia.
Kuten on nähty niitä tallaisia Niskoja löytyy Kittilästä, Venäjältä, lukuisista Suomen kunnista ja monesta muusta paikasta. Halveksin tallaisia "luottamushenkilöitä" äärettömästi. Samalla huomioiden että valtaosa luottamushenkilöistä ei ole Niskoja eikä Kukkulan kuninkaita. Rehtejä ja suoraselkäisiäkin luottoja löytyy, esim. Kittilästä. Ikävää että härskeimmät Niskat löytävät aina aisankannattajia joiden tuolla he pystyvät hallitsemaan. Porukoissa on aina lahjottavia, kiristettäviä ja tyhmiä joita Niskat pystyvät hyödyntämään pyrkimyksissään. - Anonyymi
Shittilässä jatkuu ihan saman ongelmat kun äänestätte samoja hyväveliverkoston jäseniä.
- Anonyymi
Sitä on joka kunnassa, valtiossa ja politiikka on nykyään pienen porukan suhmurointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756