Tässä kaikeille äideille

Anonyymi

Tänään radiossa soi tämä ihana "äideistä parhain" -laulu. Muistan kun lauloi tämän c-kasetille omalle äidilleni yhdessä ja erikseenkin omalle äidille ja kuuntelutettiin sitten tämä. Minulle jäi sillä hetkellä tunne, ettei hän tykännyt, mutta nyt jälkeenpäin ymmärrän että liikuttui tai alkoi miettimään omaa riittävyyttään. Jos minulle laulettaisiin tämä, niin voisi tulla tunne, että olenko oikeasti ollut noin hyvä äiti.

https://youtu.be/IigxQawA7no

10

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis siskoni kanssa yhdessä laulettiin. :D

• Anonyymi

Tässä on kyllä niin voimakkaat sanat ja äiti kuvaillaan lähes täydellisenä. Se voi olla syynä oman äitini tunnereaktioon.

• Anonyymi

Tästä tulee mieleen äitienpäivä silloin, kun oma äitini joutui leikkaukseen juuri ennen äitienpäivää, ei onneksi ollut mitään vakavaa. Sairaala oli 200 kilometrin päässä. Minä ja siskoni soitimme hänelle ja soitimme tätä laulua jota hän kuunteli puhelimesta. Kaikki itkimme.

• Anonyymi

Tämä on kaunis.

• Anonyymi

Kun lasta kantaa kohdussa, hänestä tulee yhtä äidin kanssa. Se side on luja ja pysyvä koko elämän ajan. Omat lapset ovat äidille rakkaimmat ihmiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun lasta kantaa kohdussa, hänestä tulee yhtä äidin kanssa. Se side on luja ja pysyvä koko elämän ajan. Omat lapset ovat äidille rakkaimmat ihmiset.

Totta.

• Anonyymi

Tässä laulussa luvataan huolehtia äidistä kun hän on vanha. Minä en ehtinyt, kun äiti oli vain 50 vuotias kun kuoli äkillisesti. Hän olisi edelleenkin melko "nuori" ja kun tapaan sen ikäisiä kuin äiti olisi nyt, niin mietin mitä minä ja lapset ollaan menetetty. äitini olisi edelleenkin melko nuori ja olisi ollut hienoa viettään hänen kanssaan edelleenkin yhteistä aikaa.:(

• Anonyymi

Olimme läheisiä äitimme kanssa ja soittelimme lähes päivittäin. Jonkin aikaa hänen kuolemansa jälkeen mieleen tuli usein milloin missäkin tilanteessa, että täytyy soittaa äidille ja kertoa tämäkin.
        Minä olin vasta 30-vuotias äidin kuollessa ja koin, että olisi tarvinnut häntä vielä, hän oli tärkeä minulle. Lapseni ikävöivät myös mummiaan. Ala-asteikäinen tyttäreni kertoi kerran hakeutuneensa hautausmaalle suoraan koulusta kertoen kävelleensä siellä ja katselleensa kesyjä oravia. :( En ollut edes ajatellut lapseni osaavan sinne, mutta ikävä oli sen verran kova, että tie löytyi.
        No, nyt tästä on jo aikaa, mutta lähestyvä äitienpäivä tuo taas muistot mieleen, myös ikävät sellaiset.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomi24 ei tykkää kuin äitiboteista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      4426
    2. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
      Tunteet
      303
      2007
    3. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
      Maailman menoa
      425
      1644
    4. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      535
      919
    5. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      912
    6. Onko meillä tilanne mies

Vai kuvittelenko vaan? Onko puoleltasi kaikki täysin ohi?
      Ikävä
      60
      875
    7. Nytkö se taas alkaa - apinarokko ja rokotuspainostus

Valmistautukaa concoy väki. Wef ja muut globalistit eivät saaneet koronalla tarpeeksi kiusattua ihmisiä. Nyt pukkaa kuitenkin taas uutta riesaa: htt
      Maailman menoa
      181
      821
    8. Oot sekottanut mut

Enkä enää tiedä miten päin olla, kiitos tästä ärsyttävän ihana mies 🙃🥰🔥😤🤯😞
      Ikävä
      37
      757
    9. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      49
      700
    10. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      51
      690
    Aihe