Kenen puolella se Nyrkki-Niinistö (pressa) oikein on?

Anonyymi

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs sinä haluaisit?

      Sitäkö, että Suomi olisi "puolueeton", eli käytännössä olisimme osa Venäjän etupiiriä?

      Pysyisimme hiljaa ja emme kommentoisi - tekipä Venäjä mitä vain ja missä vain? Mieluusti tietenkin myös eroon EU:sta ja kauppasuhteet vain Kiinaan ja Vejäön ja Pohjois-Koreaan?

      Siinä sivussa maahan uusi hallitus, jossa Turtiainen. Väyrynen ja ehkäpä myös Bäckman?

      • Anonyymi

        Joo. En halua Suomesta mitään sotahullujen taistelutannerta.

        Jatketaan siis kuten tähänkin saakka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. En halua Suomesta mitään sotahullujen taistelutannerta.

        Jatketaan siis kuten tähänkin saakka.

        Mitä se tarkoittaa se "jatkaminen"? Se nyt ei näytä nykyoloissa mahdolliselta. Käsitätkö sitä? Toimintaympäristömme on muuttunut.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Mitä se tarkoittaa se "jatkaminen"? Se nyt ei näytä nykyoloissa mahdolliselta. Käsitätkö sitä? Toimintaympäristömme on muuttunut.

        Mikään ei ole muuttunut. Nykyinen Venäjä on sotinut slaavisotiaan jo 1990-luvulta saakka. Suomi ei kiinnosta Venäjää muutoin kuin kauppakumppanina.

        Ottakaa sotakiimaiset ne lasinne jo päästänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei ole muuttunut. Nykyinen Venäjä on sotinut slaavisotiaan jo 1990-luvulta saakka. Suomi ei kiinnosta Venäjää muutoin kuin kauppakumppanina.

        Ottakaa sotakiimaiset ne lasinne jo päästänne.

        Jos nykyinen Suomi ei kiinnosta Venäjää kuin kauppakumppanina, miksi se kommentoi Suomen liittymistä Natoon? Onko Venäjän ajatus siis se, että Suomi yhtäkkiä Naton jäsenenä olisi jotakin muuta kuin mitä se on nyt? Miksi? Kun Suomi kerran "ei kiinnosta", miten kuuluminen puolustusliittoon yhtäkkiä muuttaisi tilannetta?

        Ja muuten: mielenkiintoinen tuo käsite "natokiima". Mistä se tulee? Oletko sinä sitä mieltä, että aidosti isänmaan turvallisuudesta huolissaan olevat ihmiset ovat jossakin "kiimassa", eli kyvyttömiä rationaaliseen ajatteluun? Vain sinäkö olet ajattelukykyinen?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Jos nykyinen Suomi ei kiinnosta Venäjää kuin kauppakumppanina, miksi se kommentoi Suomen liittymistä Natoon? Onko Venäjän ajatus siis se, että Suomi yhtäkkiä Naton jäsenenä olisi jotakin muuta kuin mitä se on nyt? Miksi? Kun Suomi kerran "ei kiinnosta", miten kuuluminen puolustusliittoon yhtäkkiä muuttaisi tilannetta?

        Ja muuten: mielenkiintoinen tuo käsite "natokiima". Mistä se tulee? Oletko sinä sitä mieltä, että aidosti isänmaan turvallisuudesta huolissaan olevat ihmiset ovat jossakin "kiimassa", eli kyvyttömiä rationaaliseen ajatteluun? Vain sinäkö olet ajattelukykyinen?

        Venäläisten horinoista ei tarvitse välittää. Jo edesmennyt "Suomen syöjä" Zirinovski käytti samaa retoriikkaa 1990-luvulla.

        Sotahullut ovatkin nyt herkällä päällä. Näkevät venäläisiä kaikkialla.

        Kuten jo aiemmin on todettu, mm. koronapelleilyn myötä, niin populaatiosta 9/10 on vedätettävissä. Markkinavoimatkin hyödyntävät tuota ihmisten idioottimaisuutta. Nyt samaa käyttää nato-kiimaiset. Pelotellaan pösilöt tekemään kuinka käsketään.

        Kyllä, minä näen metsän puilta. Kuulun siihen pienempään 1/10 osuuteen.


      • Anonyymi

        Virolaisia hyysää Niinistö Suomalaisten kustannuksella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäläisten horinoista ei tarvitse välittää. Jo edesmennyt "Suomen syöjä" Zirinovski käytti samaa retoriikkaa 1990-luvulla.

        Sotahullut ovatkin nyt herkällä päällä. Näkevät venäläisiä kaikkialla.

        Kuten jo aiemmin on todettu, mm. koronapelleilyn myötä, niin populaatiosta 9/10 on vedätettävissä. Markkinavoimatkin hyödyntävät tuota ihmisten idioottimaisuutta. Nyt samaa käyttää nato-kiimaiset. Pelotellaan pösilöt tekemään kuinka käsketään.

        Kyllä, minä näen metsän puilta. Kuulun siihen pienempään 1/10 osuuteen.

        Ahaa. Eli sinusta siis Venäjän viralliset edustajat puhuvat ihan pötyä. Heistä ja heidän jutuistaan ei tarvitse piitata yhtään mitään?

        Mikä sinusta muuten mahtaa omasta mielestäsi tehdä tuollaisen valioyksilön? Vankka koulutus? Korkea älykkyys? Kokemus kansainvälisestä politiikasta? Kertoisitko?

        Ja mitä luulet: miltä jutut näyttävät ulkopuolisesta? Itsekin mietin kohdallasi sitä, oletko täydellisen seonnut sekopää vai ehkä itseään hyvinkin hauskana pitävä provoilija. Mitä itse sanoisit?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Ahaa. Eli sinusta siis Venäjän viralliset edustajat puhuvat ihan pötyä. Heistä ja heidän jutuistaan ei tarvitse piitata yhtään mitään?

        Mikä sinusta muuten mahtaa omasta mielestäsi tehdä tuollaisen valioyksilön? Vankka koulutus? Korkea älykkyys? Kokemus kansainvälisestä politiikasta? Kertoisitko?

        Ja mitä luulet: miltä jutut näyttävät ulkopuolisesta? Itsekin mietin kohdallasi sitä, oletko täydellisen seonnut sekopää vai ehkä itseään hyvinkin hauskana pitävä provoilija. Mitä itse sanoisit?

        Kuten sanottu, niin venäläisten horinoista ei tarvitse välittää. Se on heillä pelkkää sisäpolitiikkaa. Tämä on nähty menneinä vuosikymmeninä, jos on vähänkään seurannut naapurimaan touhuja.

        Korkea älykkyys tekee minusta paremman ajattelijan kuin populaation enemmistöstä. Esimerkiksi sinua viedään kuin kuuluisaa kuoriämpäriä. Olet pelkkä tavallinen tallaaja, vailla omia ajatuksia.

        Valitettavaa toki on, että vain niin pieni osa ihmisistä osaa ajatella. Yhteiskuntakin kehittyisi paremmaksi, jos yhä useampi älyäisi asioiden väliset syy-seuraussuhteet.

        Osaatko lopettaa virkkeen muuhunkin kuin kysymysmerkkiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, niin venäläisten horinoista ei tarvitse välittää. Se on heillä pelkkää sisäpolitiikkaa. Tämä on nähty menneinä vuosikymmeninä, jos on vähänkään seurannut naapurimaan touhuja.

        Korkea älykkyys tekee minusta paremman ajattelijan kuin populaation enemmistöstä. Esimerkiksi sinua viedään kuin kuuluisaa kuoriämpäriä. Olet pelkkä tavallinen tallaaja, vailla omia ajatuksia.

        Valitettavaa toki on, että vain niin pieni osa ihmisistä osaa ajatella. Yhteiskuntakin kehittyisi paremmaksi, jos yhä useampi älyäisi asioiden väliset syy-seuraussuhteet.

        Osaatko lopettaa virkkeen muuhunkin kuin kysymysmerkkiin?

        Esitän sinulle kysymyksiä, koska esität sen tyyppisiä väitteitä, että en oikein kykene ottamaan niitä vakavasti. Juuri tuon tyyppinen perusteeton potaskan heittäminen on sitä, mitä täällä on tyypillisesti esillä.

        Minä lähden liikkeelle siitä, että kun joku jotakin väittää, olisi asiallista perustella ne väitteet muutenkin kuin hieman koomisilla julistuksilla omasta älykkyydestä. Ainakin minä olen huomannut sen asian, että oikeasti älykkäät ihmiset harvoin julistavat omaa älykkyyttään. Sen tyyppinen elvistely onkin hieman koomista - tekipä sen tosissaan tai huumorimielellä.

        Minä lähtisin liikkeelle siitä tosiasiasta, että olen elämässäni ensiksikin aivan riittävästi opiskellut ja kokenut. En kuvittele olevani mikä ihmiskunnan valio, mutta eiköhän tästä maasta löytyne vähemmälläkin yleissivistyksellä varustettuja yksilöitä kuin minä. En myöskään pidä itseäni erehtymättömänä, toisin kuin sinä tunnut tekevän.

        Edellisestä johtuen, tekstisi tyyppiset länkytykset tekevät sinusta lähinnä tahattoman koomisen paikan puhujan ja saavat lukijan naurahtelemaan ihan väärissä paikoissa.

        Oliko sinulla muuta?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Esitän sinulle kysymyksiä, koska esität sen tyyppisiä väitteitä, että en oikein kykene ottamaan niitä vakavasti. Juuri tuon tyyppinen perusteeton potaskan heittäminen on sitä, mitä täällä on tyypillisesti esillä.

        Minä lähden liikkeelle siitä, että kun joku jotakin väittää, olisi asiallista perustella ne väitteet muutenkin kuin hieman koomisilla julistuksilla omasta älykkyydestä. Ainakin minä olen huomannut sen asian, että oikeasti älykkäät ihmiset harvoin julistavat omaa älykkyyttään. Sen tyyppinen elvistely onkin hieman koomista - tekipä sen tosissaan tai huumorimielellä.

        Minä lähtisin liikkeelle siitä tosiasiasta, että olen elämässäni ensiksikin aivan riittävästi opiskellut ja kokenut. En kuvittele olevani mikä ihmiskunnan valio, mutta eiköhän tästä maasta löytyne vähemmälläkin yleissivistyksellä varustettuja yksilöitä kuin minä. En myöskään pidä itseäni erehtymättömänä, toisin kuin sinä tunnut tekevän.

        Edellisestä johtuen, tekstisi tyyppiset länkytykset tekevät sinusta lähinnä tahattoman koomisen paikan puhujan ja saavat lukijan naurahtelemaan ihan väärissä paikoissa.

        Oliko sinulla muuta?

        Väitätkö siis populaation enemmistön olevan keskimääräistä älykkäämpää?

        Miksi et muuten pysy aiheessa, vaan hyökkäät keskustelijan kimppuun?

        Loppuiko argumentit?

        Miksi et vastannut kysymykseen, vaan kirjoittelit rivikaupalla omasta huonosta olostasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei ole muuttunut. Nykyinen Venäjä on sotinut slaavisotiaan jo 1990-luvulta saakka. Suomi ei kiinnosta Venäjää muutoin kuin kauppakumppanina.

        Ottakaa sotakiimaiset ne lasinne jo päästänne.

        Hippinä sinä et luultavasti ole aseissa venäläisiä vastassa, oltiin natossa tai ei. Olenko väärässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläisten horinoista ei tarvitse välittää. Jo edesmennyt "Suomen syöjä" Zirinovski käytti samaa retoriikkaa 1990-luvulla.

        Sotahullut ovatkin nyt herkällä päällä. Näkevät venäläisiä kaikkialla.

        Kuten jo aiemmin on todettu, mm. koronapelleilyn myötä, niin populaatiosta 9/10 on vedätettävissä. Markkinavoimatkin hyödyntävät tuota ihmisten idioottimaisuutta. Nyt samaa käyttää nato-kiimaiset. Pelotellaan pösilöt tekemään kuinka käsketään.

        Kyllä, minä näen metsän puilta. Kuulun siihen pienempään 1/10 osuuteen.

        Kiihkovassari idealistit ovat ihan harmittomia. Saat minulta luvan jatkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö siis populaation enemmistön olevan keskimääräistä älykkäämpää?

        Miksi et muuten pysy aiheessa, vaan hyökkäät keskustelijan kimppuun?

        Loppuiko argumentit?

        Miksi et vastannut kysymykseen, vaan kirjoittelit rivikaupalla omasta huonosta olostasi?

        Väitän, että sinun tekstisi eivät ainakaan minussa synnytä mielikuvaa mistään poikkeusyksilöstä - varsinkaan positiivisessa mielessä. Mikäli sinulla on aihepiiriin liittyen jotakin meriittejä esittää, tutustun niihin mielelläni.

        Kysymyksestäsi: minä kysyn sinulta asioita ja perusteluja, koska argumenttisi eivät vakuuta. Näyttää siltä, että et kykene puhumaan aiheesta. Toki tällainen laadukas keskustelu kaltaisesi älykön kanssa on viihdyttävää.

        Oliko sinulla muuta?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Väitän, että sinun tekstisi eivät ainakaan minussa synnytä mielikuvaa mistään poikkeusyksilöstä - varsinkaan positiivisessa mielessä. Mikäli sinulla on aihepiiriin liittyen jotakin meriittejä esittää, tutustun niihin mielelläni.

        Kysymyksestäsi: minä kysyn sinulta asioita ja perusteluja, koska argumenttisi eivät vakuuta. Näyttää siltä, että et kykene puhumaan aiheesta. Toki tällainen laadukas keskustelu kaltaisesi älykön kanssa on viihdyttävää.

        Oliko sinulla muuta?

        Sinähän aloit älykkyydestä kyselemään. Älä nyt uhriudu, kun jäit alakynteen.

        Olet juuri sellainen kuten aiemmin todettiin. Olet samaa mieltä kuin lauma. Jos "kansan enemmistö" olisi Nato-jäsenyyttä vastaan, niin sinäkin vastustaisit Natoa henkeen ja vereen.

        Eikö näin ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei ole muuttunut. Nykyinen Venäjä on sotinut slaavisotiaan jo 1990-luvulta saakka. Suomi ei kiinnosta Venäjää muutoin kuin kauppakumppanina.

        Ottakaa sotakiimaiset ne lasinne jo päästänne.

        Vai ei Suomi kiinnosta? Putin kyseenalaisti Suomen itsemääräämisoikeuden - kahteen kertaan. Oletko ylipäätään hereillä, vai etkö ymmärrä asioiden merkitystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, niin venäläisten horinoista ei tarvitse välittää. Se on heillä pelkkää sisäpolitiikkaa. Tämä on nähty menneinä vuosikymmeninä, jos on vähänkään seurannut naapurimaan touhuja.

        Korkea älykkyys tekee minusta paremman ajattelijan kuin populaation enemmistöstä. Esimerkiksi sinua viedään kuin kuuluisaa kuoriämpäriä. Olet pelkkä tavallinen tallaaja, vailla omia ajatuksia.

        Valitettavaa toki on, että vain niin pieni osa ihmisistä osaa ajatella. Yhteiskuntakin kehittyisi paremmaksi, jos yhä useampi älyäisi asioiden väliset syy-seuraussuhteet.

        Osaatko lopettaa virkkeen muuhunkin kuin kysymysmerkkiin?

        "Kuten sanottu, niin venäläisten horinoista ei tarvitse välittää. Se on heillä pelkkää sisäpolitiikkaa. "

        Vai ovat Suomeen kohdistuvat vaatimukset sisäpolitiikkaa? Voi tyhmyyden ylistys!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kuten sanottu, niin venäläisten horinoista ei tarvitse välittää. Se on heillä pelkkää sisäpolitiikkaa. "

        Vai ovat Suomeen kohdistuvat vaatimukset sisäpolitiikkaa? Voi tyhmyyden ylistys!

        Periaatteessa tuo ajatus on sikäli totta, että suurvaltojen kohdalla ulkopolitiikka tuppaa usein olemaan sisäpolitiikkaakin.

        Se ei kuitenkaan tietenkään merkitse sitä, että erilaiset ulkopolitiikan johdin esittämät lausumat voisi tuosta vainbohittaa olankohautuksella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän aloit älykkyydestä kyselemään. Älä nyt uhriudu, kun jäit alakynteen.

        Olet juuri sellainen kuten aiemmin todettiin. Olet samaa mieltä kuin lauma. Jos "kansan enemmistö" olisi Nato-jäsenyyttä vastaan, niin sinäkin vastustaisit Natoa henkeen ja vereen.

        Eikö näin ole?

        Kuules sankari: katsohan omia sanomisiasi. Sinä itse se elvistelet kuuluvasi johonkin armoitettuun valiojoukkoon, joka ainoana oikein ymmärtää asioita.

        Minä uhriudun? Pikemminkin olen sitä mieltä, että höpinöissäsi sekoilua on varsin viihdyttävää lukea. Et ole verbaalisesti aivan sillä tasolla kuin ehkä luulet.

        En usko, että minun mielipiteelläni Natosta on merkitystä. En ole mikään intoilija, mutta pitkälti uskon Suomen kuitenkin kuuluvan länsimaihin. Siksi Nato luultavasti on järkiratkaisu tässä paikassa.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Kuules sankari: katsohan omia sanomisiasi. Sinä itse se elvistelet kuuluvasi johonkin armoitettuun valiojoukkoon, joka ainoana oikein ymmärtää asioita.

        Minä uhriudun? Pikemminkin olen sitä mieltä, että höpinöissäsi sekoilua on varsin viihdyttävää lukea. Et ole verbaalisesti aivan sillä tasolla kuin ehkä luulet.

        En usko, että minun mielipiteelläni Natosta on merkitystä. En ole mikään intoilija, mutta pitkälti uskon Suomen kuitenkin kuuluvan länsimaihin. Siksi Nato luultavasti on järkiratkaisu tässä paikassa.

        Itse aloit kyselemään älykkyydestäni. Jos vastaus ei miellytä, niin älä kysele.

        Olet heikoilla, kun ainoat itse keksimäsi argumentit liittyvät muiden keskustelijoiden haukkumiseen.

        Mutta sellaisia te Nato-trollit olette. Toistatte ennalta opetettua mantraa, ja luulette olevanne oikeassa, kun jankutatte ohjaajanne käsikirjoituksia. Itsenäiseen ajatteluun ette kykene. Kuulutte siihen 9/10 väestönosaan, joka menee lauman mukana mihin käsketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse aloit kyselemään älykkyydestäni. Jos vastaus ei miellytä, niin älä kysele.

        Olet heikoilla, kun ainoat itse keksimäsi argumentit liittyvät muiden keskustelijoiden haukkumiseen.

        Mutta sellaisia te Nato-trollit olette. Toistatte ennalta opetettua mantraa, ja luulette olevanne oikeassa, kun jankutatte ohjaajanne käsikirjoituksia. Itsenäiseen ajatteluun ette kykene. Kuulutte siihen 9/10 väestönosaan, joka menee lauman mukana mihin käsketään.

        Olet nolannut itseäsi jo niin paljon, että koeta nyt edes ymmärtää lopettaa ajoissa. Ei itsensä häpäisemisessä nyt tarvitse sentään piehtaroida.

        Voimia sinulle. Tarvitset niitä.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Olet nolannut itseäsi jo niin paljon, että koeta nyt edes ymmärtää lopettaa ajoissa. Ei itsensä häpäisemisessä nyt tarvitse sentään piehtaroida.

        Voimia sinulle. Tarvitset niitä.

        Uhriutujana haluat näemmä viimeisen sanan, vaikka osoitit olevasi trolli.

        Harmittaako?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uhriutujana haluat näemmä viimeisen sanan, vaikka osoitit olevasi trolli.

        Harmittaako?

        En ole uhriutunut ymmärtääkseni mitenkään. Olen vain todennut, miten sinä käyttäydyt. Mikäli jokin sanomiseni on sinusta uhriutumista, voit osoittaa sen. Vai keskitytkö tuttuun tapaasi vain tuohon äärimmäisen noloon räkyttämiseen?

        Lisäksi, jos minä olen sinusta trolli, mikä sinä olet? En näe, että olisit sanonut täällä mitään keskustelua hyödyttävää. Anonyyminä keekoilemisesi pikemminkin osoittaa sinut itsesi lähinnä teinin tasolle jääneeksi ressukaksi.

        Oliko sinulla muuta? Minä nimittäin En tunne kiinnostusta käyttää aikaani tasoisesi ihmisen kanssa. Jos jotakin sanottavaa on, anna tulla vain.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        En ole uhriutunut ymmärtääkseni mitenkään. Olen vain todennut, miten sinä käyttäydyt. Mikäli jokin sanomiseni on sinusta uhriutumista, voit osoittaa sen. Vai keskitytkö tuttuun tapaasi vain tuohon äärimmäisen noloon räkyttämiseen?

        Lisäksi, jos minä olen sinusta trolli, mikä sinä olet? En näe, että olisit sanonut täällä mitään keskustelua hyödyttävää. Anonyyminä keekoilemisesi pikemminkin osoittaa sinut itsesi lähinnä teinin tasolle jääneeksi ressukaksi.

        Oliko sinulla muuta? Minä nimittäin En tunne kiinnostusta käyttää aikaani tasoisesi ihmisen kanssa. Jos jotakin sanottavaa on, anna tulla vain.

        Miten narsistilla kyselijäpösilöllä on työnhakemusten kirjoittelu onnistunut ensimmäisen viikon aikana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten narsistilla kyselijäpösilöllä on työnhakemusten kirjoittelu onnistunut ensimmäisen viikon aikana?

        Olen hakenut työtä viimeksi 1997. Sen jälkeen ei ole tarvinnut. Miten sinun laitasi? Yhteiskunnan piikkiin?


    • Anonyymi

      No ei ainakaan kansan puolella, koska perui kansanäänestyksen nato-asiassa. Kenen puoella hän on? Sanoisin että vastaus on tuntematon. En tiedä kuka ja mitkä motiivit häntä ohjailevat.

    • Anonyymi

      Niinistö jää sivistyneen länsimaailman puolelle. Ne, joille se ei kelpaa, voivat vapaasti poistua.

    • Anonyymi

      Pohjoismainen arvoyhteisö on mielestäni kaikkea muuta kuin linnoitus.
      Silti se on se viiteryhmä, johon nähdäkseni Suomen tulee Naton sisällä kiinnittyä.

      Nato-maa Turkin kohdalla näkökulma on välimerellis-mustamerellinen ja siksi eroaa pohjoismaisista tavoitteista Natossa:

      "Turkki on yksi Naton merkittävistä jäsenmaista, toteaa turkkilaisen Edam-ajatushautomon johtaja Sinan Ülgen puhelimitse työmatkalta Brysselistä."

      "Ülgen pohtii, että Suomen olisi hyvä myös huomioida Naton jakolinjat ennen Venäjän hyökkäystä Ukrainaan. Hän kuvaa, että Baltiassa ja Pohjois-Euroopassa uhkana on nähty Venäjä, kun taas Välimeren maat ovat aiemmin keskittyneet useampiin uhkiin kuten etelämpänä oleviin romahtaneisiin tai romahduksen partaalla oleviin valtioihin ja radikalisoitumiseen."

      "Tietysti sota Ukrainassa on muuttanutta tilannetta. Suomen tulisi kuitenkin tiedostaa, että kun Turkki tarkastelee maailmaa, kyse ei ole ainoastaan Venäjästä, Ülgen sanoo."

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/turkki-haluaa-jotain-vastineeksi-suomen-nato-jasenyydesta-uskoo-asiantuntija/8421284

    • Anonyymi

      Varmasti uskollinen niin hengelliselle kuin aatteelliselle tehtävälleen ollen enemmistön kannalla.Olipa se kansakunnan kehityksen kannalta kannattavaa taikka ei.

    • Anonyymi

      Kenen puolella? No ei ainakaan teidän putinistihörhöjen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe