Oletko voimakas itsenäinen nainen?

Anonyymi

Vai menetkö sieltä missä aita on matalin.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen, mutta olen myös kiltti samaan aikaan. Olen myös tavoitteellinen (kunnianhimo/kilpailuvietti omaa kehittymistä kohtaan).

En ymmärrä miksi heikompi epäitsenäinen nainen menisi siitä missä aita on matalin? Hänkin voi tehdä haluta tehdä asiat hyvin ja jopa paremmin esimerkiksi miellyttämisen tarpeen takia tai vain siksi, että itse haluaa.

• Anonyymi

Tämä aloitus voi viedä monelta vähäisetkin itsetunnon rippeet.

• Anonyymi

En voi sanoa olevani aina noista kumpaakaan. Noin yleisesti ottaen olen hyvin mukautuvainen yksilö. Joskus tarvitsee olla vahva ja itsenäinen ja joskus ei. Joskus on myös parempi mennä siitä mistä helpoiten pääsee.

Vähän nuorempana olin enemmän idealisti ja uskoin enemmän tuollaiseen vahvaan itsenäisyyteen aina ja kaikessa, maksoi mitä maksoi. Nyt olen oppinut, ettei tuollaisessa pelkkään periaatteeseen perustuvasta "vahvuudesta" ole oikein mitään järkeä, eikä se oikein aina ole edes vahvuutta. Joskus heikkouden näyttäminen vaatii enemmän rohkeutta kuin vahvuuden eetos.

• Anonyymi

Eipäs kuulu sinulle ;)

• Anonyymi

Miten nuo kaksi asiaa sulkisivat toisensa pois?

• Anonyymi

Olen, joskus hakkaan päätäni tiilimuuriin.

• Anonyymi

No en oo voimakas, en.

Oikeastaan kauhean laiska.

En voi sille mitteen että voim7jä ei vain ole.

En voi pinnistellä .

• Anonyymi

Portista oon yleensä kävellyt.

• Anonyymi

Kuljen aukoista ja olen voimakkaasti sisäilma myrkytetty.

• Anonyymi

Molemmat, kiitos kysymästä.

• Anonyymi

Olen voimakas ja itsenäinen nainen, tiedän mitä haluan. Olen kuitenkin myös herkkä, rakastava ja hellyyttä kaipaava huolehtiva nainen. Herkän puolen näyttäminen vaatii vain syvempää tuntemista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      343
      4010
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3610
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      5
      2332
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1714
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1668
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1369
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      103
      1005
    8. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      990
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      885
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      801
    Aihe