Jäiköhän hakematta luvat kun muutettiin harraste tiloiksi navetta?
Muutoslupa
21
1965
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä piettää silmällä mitä ihmiset tekee, onhan sekin tekemistä.
- Anonyymi
Hyvä että huomasit .pittää alkaa kyselheen.?
- Anonyymi
Eihän se muutakuin ruvetaan tämänki otsikon alla oikein porukalla haukkumaan Jupon Erän tekemisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se muutakuin ruvetaan tämänki otsikon alla oikein porukalla haukkumaan Jupon Erän tekemisiä.
Ei muuta ko aletaan.Siinä sitä onki hommaa.On niin paljon mistä niitä voi moittia ja lisää löytyy koko ajan.
- Anonyymi
Ja tuet haettava takasi mitä väärintiedoin erehetetty tuen maksajia
- Anonyymi
On se Jupon Erän johto hyvin hoitanu kaikki asiat ja kateellisia riittää.Etelän herratkin ihailee seuran toimintaa.Ja vielä jos saisivat hommattua ilmasta rahaa seuran kehittämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se Jupon Erän johto hyvin hoitanu kaikki asiat ja kateellisia riittää.Etelän herratkin ihailee seuran toimintaa.Ja vielä jos saisivat hommattua ilmasta rahaa seuran kehittämiseen.
Entäs se kunnan laina? Ihailevatkos etelän herrat sitäki että jätethään lainat maksamatta takasin? Vaikea uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs se kunnan laina? Ihailevatkos etelän herrat sitäki että jätethään lainat maksamatta takasin? Vaikea uskoa.
Eikös lainat ole sovittu kunnan kanssa?
Nehän on hoidettu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös lainat ole sovittu kunnan kanssa?
Nehän on hoidettu!Hoidettu ja sovittu ei ole sama asia. On sovittu, että hoidetaan mutta ei ole pystytty.
Milläs persaukinen maksaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoidettu ja sovittu ei ole sama asia. On sovittu, että hoidetaan mutta ei ole pystytty.
Milläs persaukinen maksaa?Onhan korot maksettu ja muuten hyvässä hengessä asiat hoijossa.Eikös kuntakin voi vähän Jupoakin sponsata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan korot maksettu ja muuten hyvässä hengessä asiat hoijossa.Eikös kuntakin voi vähän Jupoakin sponsata.
Kukas ne korot on muka maksanu? Eikä avustusta pyyetä sillä laila, että pyyethään ensin lainaa ja jätethään se sitte maksamatta. Ne semmoset on sutkien ja huijarien hommia mutta senhän sie varmasti tiät ennestäänki.
- Anonyymi
Saiko tukea rakkihalliin
- Anonyymi
Kaikki ajallaan puhalletaan yhteen hiileen ja haetaan lisää näkyvyyttä Jupon Erälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ajallaan puhalletaan yhteen hiileen ja haetaan lisää näkyvyyttä Jupon Erälle!
Täälähän sitä näkyvyyttä tullee aivan riittävästi. Piilopaikanhaku tässä ennemin tullee mieleen. Se olis kohta tärkeämpi ko näkyvyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälähän sitä näkyvyyttä tullee aivan riittävästi. Piilopaikanhaku tässä ennemin tullee mieleen. Se olis kohta tärkeämpi ko näkyvyys.
Onko sitä olemassa semmosta näkymättömyyspulveria tai pilleriä että ko semmosen nielasee niin muuttuu näkymättömäksi.Jos on niin niitä vois jäsenille hommata.Olis paljon mukavampi liikkua kylilä ko ei tarttis niin hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sitä olemassa semmosta näkymättömyyspulveria tai pilleriä että ko semmosen nielasee niin muuttuu näkymättömäksi.Jos on niin niitä vois jäsenille hommata.Olis paljon mukavampi liikkua kylilä ko ei tarttis niin hävetä.
Eikös sillä koko kaupungin Vinskillä elokuvassa ollut näkymättömyyspulveria. Sitä samaa jupolaisille niin heittää hävettämästä kepulikerhon jäsenyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sillä koko kaupungin Vinskillä elokuvassa ollut näkymättömyyspulveria. Sitä samaa jupolaisille niin heittää hävettämästä kepulikerhon jäsenyys.
Tiedetään. Tiedä tähän että Jeesus elää. Jos ei jo ehtinyt kuolla.
- Anonyymi
Savua tullee silmille kun puhallus käy niin pontevasti.
Kulminaatiopiste jo löytynyt, silloin ei sotketa ukrainaa unkariin tai ulvilaan.
Vähä kuin EUn pakotteet. Että vahingoittaa ittea enemman kuin venäjää, ne energiapakotteet. - Anonyymi
Oliko sitä muutoslupaa vai ei,oliko käytetty tukiaisia vääriin projekteihin
- Anonyymi
Maataloustuella rakennettuko
- Anonyymi
Aloittaja on kyylä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483