Muutoslupa

Anonyymi

Jäiköhän hakematta luvat kun muutettiin harraste tiloiksi navetta?

21

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hyvä piettää silmällä mitä ihmiset tekee, onhan sekin tekemistä.

    • Anonyymi

      Hyvä että huomasit .pittää alkaa kyselheen.?

      • Anonyymi

        Eihän se muutakuin ruvetaan tämänki otsikon alla oikein porukalla haukkumaan Jupon Erän tekemisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se muutakuin ruvetaan tämänki otsikon alla oikein porukalla haukkumaan Jupon Erän tekemisiä.

        Ei muuta ko aletaan.Siinä sitä onki hommaa.On niin paljon mistä niitä voi moittia ja lisää löytyy koko ajan.


    • Anonyymi

      Ja tuet haettava takasi mitä väärintiedoin erehetetty tuen maksajia

      • Anonyymi

        On se Jupon Erän johto hyvin hoitanu kaikki asiat ja kateellisia riittää.Etelän herratkin ihailee seuran toimintaa.Ja vielä jos saisivat hommattua ilmasta rahaa seuran kehittämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se Jupon Erän johto hyvin hoitanu kaikki asiat ja kateellisia riittää.Etelän herratkin ihailee seuran toimintaa.Ja vielä jos saisivat hommattua ilmasta rahaa seuran kehittämiseen.

        Entäs se kunnan laina? Ihailevatkos etelän herrat sitäki että jätethään lainat maksamatta takasin? Vaikea uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs se kunnan laina? Ihailevatkos etelän herrat sitäki että jätethään lainat maksamatta takasin? Vaikea uskoa.

        Eikös lainat ole sovittu kunnan kanssa?
        Nehän on hoidettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös lainat ole sovittu kunnan kanssa?
        Nehän on hoidettu!

        Hoidettu ja sovittu ei ole sama asia. On sovittu, että hoidetaan mutta ei ole pystytty.
        Milläs persaukinen maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoidettu ja sovittu ei ole sama asia. On sovittu, että hoidetaan mutta ei ole pystytty.
        Milläs persaukinen maksaa?

        Onhan korot maksettu ja muuten hyvässä hengessä asiat hoijossa.Eikös kuntakin voi vähän Jupoakin sponsata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan korot maksettu ja muuten hyvässä hengessä asiat hoijossa.Eikös kuntakin voi vähän Jupoakin sponsata.

        Kukas ne korot on muka maksanu? Eikä avustusta pyyetä sillä laila, että pyyethään ensin lainaa ja jätethään se sitte maksamatta. Ne semmoset on sutkien ja huijarien hommia mutta senhän sie varmasti tiät ennestäänki.


    • Anonyymi

      Saiko tukea rakkihalliin

      • Anonyymi

        Kaikki ajallaan puhalletaan yhteen hiileen ja haetaan lisää näkyvyyttä Jupon Erälle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ajallaan puhalletaan yhteen hiileen ja haetaan lisää näkyvyyttä Jupon Erälle!

        Täälähän sitä näkyvyyttä tullee aivan riittävästi. Piilopaikanhaku tässä ennemin tullee mieleen. Se olis kohta tärkeämpi ko näkyvyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälähän sitä näkyvyyttä tullee aivan riittävästi. Piilopaikanhaku tässä ennemin tullee mieleen. Se olis kohta tärkeämpi ko näkyvyys.

        Onko sitä olemassa semmosta näkymättömyyspulveria tai pilleriä että ko semmosen nielasee niin muuttuu näkymättömäksi.Jos on niin niitä vois jäsenille hommata.Olis paljon mukavampi liikkua kylilä ko ei tarttis niin hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sitä olemassa semmosta näkymättömyyspulveria tai pilleriä että ko semmosen nielasee niin muuttuu näkymättömäksi.Jos on niin niitä vois jäsenille hommata.Olis paljon mukavampi liikkua kylilä ko ei tarttis niin hävetä.

        Eikös sillä koko kaupungin Vinskillä elokuvassa ollut näkymättömyyspulveria. Sitä samaa jupolaisille niin heittää hävettämästä kepulikerhon jäsenyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sillä koko kaupungin Vinskillä elokuvassa ollut näkymättömyyspulveria. Sitä samaa jupolaisille niin heittää hävettämästä kepulikerhon jäsenyys.

        Tiedetään. Tiedä tähän että Jeesus elää. Jos ei jo ehtinyt kuolla.


    • Anonyymi

      Savua tullee silmille kun puhallus käy niin pontevasti.
      Kulminaatiopiste jo löytynyt, silloin ei sotketa ukrainaa unkariin tai ulvilaan.
      Vähä kuin EUn pakotteet. Että vahingoittaa ittea enemman kuin venäjää, ne energiapakotteet.

    • Anonyymi

      Oliko sitä muutoslupaa vai ei,oliko käytetty tukiaisia vääriin projekteihin

    • Anonyymi

      Maataloustuella rakennettuko

    • Anonyymi

      Aloittaja on kyylä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe