En ymmärrä en päivääkään vaihtaisi pois tyyppejä.
En päivääkään vaihtaisi pois
21
71
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minäkin muutaman päivän jättäisin elämättä jos lehmät lentäis. Eli samaa mieltä kuin aloittaja.
- Anonyymi
Vaihtaisin montakin päivää pois
- Anonyymi
No jaa, kyllä tämä novelli kirjoitettaisiin uusiksi melkein kokonaan
- Anonyymi
En minäkään, aika paljon on sellaisia päiviä jotka vaihtaisin pois.
- Anonyymi
Minä vaihtaisin monta päivää pois.
- Anonyymi
Nuo eivät sitten ole isoja mokia tehneet.
No minä pitäisin kaikki päivät mitä on annettu. Niin hyvät kuin huonotkin.
Minun on hyvä olla itsenäni ja olen minä juuri siksi, kun olen elänyt tämän elämän.
En siihen kaipaa ymmärrystä. Päivät, niin huonot kuin hyvätkin ovat tuoneet minut tähän missä olen. Ja minun on hyvä olla. Tässä ja nyt.- Anonyymi
Kurppana on hyvä olla :))
Jos on hyvät vaihturit, niin kyllä voisin vaihtaa. Vaikkapa tylsä päivä palstalla vaihtuisi päivään, jolloin voitan Eurojackpotista 90 miljoonaa.
- Anonyymi
Mihin niitä päiviä voisi muka vaihtaa?
- Anonyymi
Oravan nahkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oravan nahkaan.
Siinä tapauksessa orava saa pitää nahkansa ja minä päiväni.
- Anonyymi
Itse en vaihtaisi päivääkään pois, paljon oppimateriaalia ja kokemusta jotka ovat tehneet itsestäni sen mitä olen.
Muutamat tilanteet ja päätökset hoitaisin kyllä toisin, ja niiden heijastusvaikutukset muuttaisivat hieman elettyä elämää. Mutta koska mennyttä ei voi muuttaa niin luodaan tulevasta sellainen minkä haluaa sen olevan.- Anonyymi
Eli vaihtaisit päiviä pois kuitenkin. Sillä tavalla olisit voinut hoitaa muutamat tilanteet ja päätökset toisin.
Ei ollut kyse päivien antamisesta pois vaan vaihtamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vaihtaisit päiviä pois kuitenkin. Sillä tavalla olisit voinut hoitaa muutamat tilanteet ja päätökset toisin.
Ei ollut kyse päivien antamisesta pois vaan vaihtamisesta.Ne päätösten ja tilanteiden hienosäädöt eivät olisi elämän kokonaiskuvaa muuttaneet olisivat vain olleet hieman tyylikkäämmin hoidettu, vaikkakin suurin osa nykyajan ihmisistä eivät edes huomaisi eroa. Eli päiviä en vaihtaisi pois vaikka elämäni ei ole helppo ollutkaan.
7.5.2003 päivän vois kyllä vaihtaa vaikka mihin.... Aivan järkyttävä päivä suomi-kiekolle. :o(
Ei sun tarttekaan ymmärtää, riittää että hyväksyt, että sellaisiakin tyyppejä on.
Itse en vaihtaisi pois päivääkään, koska kaikki koettu on opettanut pirun paljon ja tehnyt minusta sen mikä olen, niin hyvässä kuin pahassakin. On aikoja ja kokemuksia, joita mieluummin en kokisi uudelleen, mutta siksipä ne on aikanaan koettu, että oppisi toimimaan itselleen paremmalla tavalla, useimmiten samalla myös kaikille paremmalla tavalla.- Anonyymi
Joidenkin päivien vaihtamisella olisit saattanut välttää sinkut palstailun 24/7
Anonyymi kirjoitti:
Joidenkin päivien vaihtamisella olisit saattanut välttää sinkut palstailun 24/7
Olet väärässä. Ihmisen addiktioiden määrä ja voimakkuus ovat pysyvä suure, joten vaihdoin piparin jahtaamisen sinkut-palstaan, jota tosin en käytä 24/7, koska tämä on tanakampaa tavaraa suoraan suoneen, pienempi päivittäisannos riittää hyvin.
Se nyt on ihan sama vaihtaisko vai ei vaihtais, kun niitä ei kuitenkaan voi vaihtaa
- Anonyymi
Vaihtaisin kyllä. On montakin asiaa jotka haluaisin tehdä toisin. Ymmärrän ja tiedän paljon enemmän nyt. Mutta kuten pujottelija totesi, ei sillä merkitystä.
t.sxth
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674202Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423265
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232459Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa552286- 482115
- 471808
- 361760
- 301596