En päivääkään vaihtaisi pois

Anonyymi

En ymmärrä en päivääkään vaihtaisi pois tyyppejä.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä minäkin muutaman päivän jättäisin elämättä jos lehmät lentäis. Eli samaa mieltä kuin aloittaja.

    • Anonyymi

      Vaihtaisin montakin päivää pois

    • Anonyymi

      No jaa, kyllä tämä novelli kirjoitettaisiin uusiksi melkein kokonaan

    • Anonyymi

      En minäkään, aika paljon on sellaisia päiviä jotka vaihtaisin pois.

    • Anonyymi

      Minä vaihtaisin monta päivää pois.

    • Anonyymi

      Nuo eivät sitten ole isoja mokia tehneet.

    • No minä pitäisin kaikki päivät mitä on annettu. Niin hyvät kuin huonotkin.

      Minun on hyvä olla itsenäni ja olen minä juuri siksi, kun olen elänyt tämän elämän.

      En siihen kaipaa ymmärrystä. Päivät, niin huonot kuin hyvätkin ovat tuoneet minut tähän missä olen. Ja minun on hyvä olla. Tässä ja nyt.

      • Anonyymi

        Kurppana on hyvä olla :))


    • Jos on hyvät vaihturit, niin kyllä voisin vaihtaa. Vaikkapa tylsä päivä palstalla vaihtuisi päivään, jolloin voitan Eurojackpotista 90 miljoonaa.

    • Anonyymi

      Mihin niitä päiviä voisi muka vaihtaa?

      • Anonyymi

        Oravan nahkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oravan nahkaan.

        Siinä tapauksessa orava saa pitää nahkansa ja minä päiväni.


    • Anonyymi

      Itse en vaihtaisi päivääkään pois, paljon oppimateriaalia ja kokemusta jotka ovat tehneet itsestäni sen mitä olen.
      Muutamat tilanteet ja päätökset hoitaisin kyllä toisin, ja niiden heijastusvaikutukset muuttaisivat hieman elettyä elämää. Mutta koska mennyttä ei voi muuttaa niin luodaan tulevasta sellainen minkä haluaa sen olevan.

      • Anonyymi

        Eli vaihtaisit päiviä pois kuitenkin. Sillä tavalla olisit voinut hoitaa muutamat tilanteet ja päätökset toisin.
        Ei ollut kyse päivien antamisesta pois vaan vaihtamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vaihtaisit päiviä pois kuitenkin. Sillä tavalla olisit voinut hoitaa muutamat tilanteet ja päätökset toisin.
        Ei ollut kyse päivien antamisesta pois vaan vaihtamisesta.

        Ne päätösten ja tilanteiden hienosäädöt eivät olisi elämän kokonaiskuvaa muuttaneet olisivat vain olleet hieman tyylikkäämmin hoidettu, vaikkakin suurin osa nykyajan ihmisistä eivät edes huomaisi eroa. Eli päiviä en vaihtaisi pois vaikka elämäni ei ole helppo ollutkaan.


    • 7.5.2003 päivän vois kyllä vaihtaa vaikka mihin.... Aivan järkyttävä päivä suomi-kiekolle. :o(

    • Ei sun tarttekaan ymmärtää, riittää että hyväksyt, että sellaisiakin tyyppejä on.

      Itse en vaihtaisi pois päivääkään, koska kaikki koettu on opettanut pirun paljon ja tehnyt minusta sen mikä olen, niin hyvässä kuin pahassakin. On aikoja ja kokemuksia, joita mieluummin en kokisi uudelleen, mutta siksipä ne on aikanaan koettu, että oppisi toimimaan itselleen paremmalla tavalla, useimmiten samalla myös kaikille paremmalla tavalla.

      • Anonyymi

        Joidenkin päivien vaihtamisella olisit saattanut välttää sinkut palstailun 24/7


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joidenkin päivien vaihtamisella olisit saattanut välttää sinkut palstailun 24/7

        Olet väärässä. Ihmisen addiktioiden määrä ja voimakkuus ovat pysyvä suure, joten vaihdoin piparin jahtaamisen sinkut-palstaan, jota tosin en käytä 24/7, koska tämä on tanakampaa tavaraa suoraan suoneen, pienempi päivittäisannos riittää hyvin.


    • Se nyt on ihan sama vaihtaisko vai ei vaihtais, kun niitä ei kuitenkaan voi vaihtaa

    • Anonyymi

      Vaihtaisin kyllä. On montakin asiaa jotka haluaisin tehdä toisin. Ymmärrän ja tiedän paljon enemmän nyt. Mutta kuten pujottelija totesi, ei sillä merkitystä.
      t.sxth

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe