Miksi ennen Norjan suuntaan oleva kamera on käänetty alaspäin?
Kelikamera Kilpisjärvellä
9
1231
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttäis taas toimivan: https://kelikamera.fi/kelikamerat/lappi/enontekio/tie-21-kilpisjarvi/norjaan2
- Anonyymi
Pilkkikisat ohi, niin voi näyttää muutakin kun tiepintaa.
- Anonyymi
Kun se on nimensä mukaankin kelikamera eikä tirkistely kamera.
- Anonyymi
Keliähän siitä yritettiin katsoa pohjoiseenpäin niin kuin se on tarkoitettu, mutta siitä näkyi vain tien pintaa, mitä kyllä näytti jo toinen kamera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keliähän siitä yritettiin katsoa pohjoiseenpäin niin kuin se on tarkoitettu, mutta siitä näkyi vain tien pintaa, mitä kyllä näytti jo toinen kamera.
Alatko haukkumaan kameran asentoa kun ei muuta haukkumista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alatko haukkumaan kameran asentoa kun ei muuta haukkumista?
Kysy ellulta,onkohan entinen pomo vienyt.
- Anonyymi
Oisko NATO kieltänyt Norjan kuvaamisen.
- Anonyymi
Kiitos kirjoituksestasi. Seuranta jatkuu. Kuvaamme kaiken minulle ei ryppyillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kirjoituksestasi. Seuranta jatkuu. Kuvaamme kaiken minulle ei ryppyillä
Kopsaaja taas asialla,kiitos kommentista.Sinun kommentit näkyy minulla aina punaisella,tiedän aina koska olet asialla.Kyllä tekniikka on mahtavaa kun sen osaa.Jatka vaan samaan malliin jos saat siitä nautintoa kopsaaja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976