Miksi ennen Norjan suuntaan oleva kamera on käänetty alaspäin?
Kelikamera Kilpisjärvellä
9
1223
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttäis taas toimivan: https://kelikamera.fi/kelikamerat/lappi/enontekio/tie-21-kilpisjarvi/norjaan2
- Anonyymi
Pilkkikisat ohi, niin voi näyttää muutakin kun tiepintaa.
- Anonyymi
Kun se on nimensä mukaankin kelikamera eikä tirkistely kamera.
- Anonyymi
Keliähän siitä yritettiin katsoa pohjoiseenpäin niin kuin se on tarkoitettu, mutta siitä näkyi vain tien pintaa, mitä kyllä näytti jo toinen kamera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keliähän siitä yritettiin katsoa pohjoiseenpäin niin kuin se on tarkoitettu, mutta siitä näkyi vain tien pintaa, mitä kyllä näytti jo toinen kamera.
Alatko haukkumaan kameran asentoa kun ei muuta haukkumista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alatko haukkumaan kameran asentoa kun ei muuta haukkumista?
Kysy ellulta,onkohan entinen pomo vienyt.
- Anonyymi
Oisko NATO kieltänyt Norjan kuvaamisen.
- Anonyymi
Kiitos kirjoituksestasi. Seuranta jatkuu. Kuvaamme kaiken minulle ei ryppyillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kirjoituksestasi. Seuranta jatkuu. Kuvaamme kaiken minulle ei ryppyillä
Kopsaaja taas asialla,kiitos kommentista.Sinun kommentit näkyy minulla aina punaisella,tiedän aina koska olet asialla.Kyllä tekniikka on mahtavaa kun sen osaa.Jatka vaan samaan malliin jos saat siitä nautintoa kopsaaja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011610- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54787Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36705Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696