Mies puhuu mitä kaikkea järjesti ex-vaimolle

Anonyymi

Olen tapaillut jonkun aikaa par vuotta sitten avioeronnutta miestä. Suhteesta meidän välillä ei olla puhuttu, on vain tapailtu suhteellisen säännöllisesti.

Mitä pitää päätellä, kun mies tuo puheissaan esille, mitä kaikkea hän järjesti exälleen, "koska se halusi, no kun se halusi". Mies kertoilee, miten järjesti matkoja, luottokortteja, veneen exän nimellä ym.

Olen pyytänyt, että hän ei puhuisi näistä. Väillä kuluu aikaa ettei puhukaan, kunnes sitten tulee taas puhetta, miten hän järjesti ex-vaimolle sitä ja tätä, jotta hän pystyi tekemään sitä ja tätä.

Olen tullut nyt ajatuksiin. että jos miehellä on tarvetta puhua exästä ja häneen tekemistään panostuksista, mies ei ole päässyt erostaan yli.

Mitä mieltä muut olette tilanteesta?

Kiitos näkemyksistänne.

14

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kieltämättä tuo sama asia itsellenikin tulisi mieleen. Ei ole pääsyt yli, asioita on käsittelemättä ja edelleen ahdistaa. Ei tainnut mies olla vielä valmis uuteen suhteeseen.

      • Anonyymi

        Sekon vaikuttaa, että mikä se tyyli puhua noista on. Onko se katkeraa valistusta, vai pöyhkeää leveilyä?


      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi. Näin se täytyy ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekon vaikuttaa, että mikä se tyyli puhua noista on. Onko se katkeraa valistusta, vai pöyhkeää leveilyä?

        Puhetyyli on vaihdellut.

        Alkuun oli juuri tuollaista pöyhkeää leveilyä.

        Sitten sävy muuttui katkeraksi.

        Sen jälkeen oli pitkä puhumaton kausi.

        Nyt kun puhui viikonloppuna pitkän tauon jälkeen, sävy oli neutraali. Ei ollut havaittavissa tunteita mihinkään suuntaan.


      • Anonyymi

        Kiitos kommentistasi. Näin olen nyt päätellyt.


    • Anonyymi

      Taitaa olla napanuora kiinni vielä

      • Anonyymi

        Kiitos kommentistasi. Siltä se vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Haluaa tuoda julki, ettei ole pihi mies, ennemminkin reilu ja tottunut ostamaan naisen puolelleen. Laadukas nainen vaatii lahjoja, jotta elo yhdessä ja sovussa onnistuu. Hän osaa lahjoa naista, jonka valitsee rinnalleen ja sen tuo näin julki. Arvostaa laadukkaita naisia, jotka lahjottavissa. Raha on valtaa, siihen perustaa oman vahvuutensa.

      • Anonyymi

        Hyvä näkökulma, joka on hyvä ymmärtää.

        Luulen, että jos entisessä elämässään on mennyt tämän logiikan mukaan, niin jatkossa tätä ei tule enää tapahtumaan.

        Minulle eli kysyjälle tämä on uutta tietoa, että miehet voivat toimia näin, joten paljon kiitoksia kommentistasi.


    • Anonyymi

      Eikö tuo ole mielestäsi suhde?
      Panosuhdekin on suhde..

    • Anonyymi

      Enemmän seksiä ja vähemmän puhetta. Niin unohtuu se exä.

    • Anonyymi

      Ei se taida sinusta hakea kuin sitä yhtä asiaa jota kaikki ukot vonkaavat.

    • Anonyymi

      Kuulostaa odellakin että mies hakee sinusta vain ....

      Mitähän jos nostaisit katseesi hiukan korkeammalle ja etsisit ystäviä ylemmältä tasolta. Mikään laki ei vaadi sinua olemaan kynnysmatto!

    • Anonyymi

      Hmmm. Entä jos kysyt suoraan, koetko siis tulleesi hyväjsikäytetylsi ja huijatuksi suhteessanne. Joka kerta kun ottaa esille sanot, että niin, kannattaa katsoa kehen sitä rahojaan tuhlaa....
      Ei kai tuo nyt välttämättä mistään muusta kerro kun tosuaa siitä, et maksanut sitä sun tätä. Tuskin mitään heidän välilleen tulee jos noin katkera rahoistaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe