Vanha joo... missä olet? Oispa mukavaa nähdä ja kuulla
Niin ikävä J:tä
24
4427
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko ostaa vokaalin?
- Anonyymi
Okke🌝.
Aloitus mulla, nimeen en puutu. Lähdetään liikkeelle muistoista
Vokaalit paikkaan missä halittiin ja suudeltiin eka kerran? Vaikea paljon konsonantteja.
Vokaalit paikkoihin missä usein kohdattiin ja siitä jatkettiin💃🍺? Samoin vaikea...konsonanttivoittoinen.
En paljasta jos menee oikein. Kerro vain vokaalit tai konsonantit, mutta älä molempia. Palkinnoksi saat viestin🙊- Anonyymi
d, n.
- Anonyymi
A O Ä Ö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
d, n.
Muistan/tiedän paikan, t:J.
- Anonyymi
Paikka vokaali ä, y
- Anonyymi
Usein kohdattiin konsonantti p
- Anonyymi
Ahaa
- Anonyymi
Muutakuin silmäluomet auki ja ja tulpat korvista pois niin avot.
-j- - Anonyymi
Ei ole vokaalia ensimmäinen kirjain, toinen on o ja neljäs on e ja viimeinen on i 😍
- Anonyymi
Naurettavaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavaa..
Kyllä on muuten harvinaisen naurettavaa, että jaksat vieläkin tässä ätmin kestosadussa arpoa metsäsieni otsassa🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on muuten harvinaisen naurettavaa, että jaksat vieläkin tässä ätmin kestosadussa arpoa metsäsieni otsassa🤭
Tämän vedätyksen vesittyminen taitaa oikeasti ottaa pattiin kaikkein eniten, kun yksi konsonantti ei ihan riitä.
- Anonyymi
Tuuliviiri huutelee.
- Anonyymi
Mitä huutelee?
...tuuli tuule sinne missä muruseni on
Leiki hetki hänen hiuksillaan
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin
Kerro, häntä ootan yhä vaan…" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huutelee?
Kerro, häntä ootan yhä vaan…"Hyi hitsi, mikä biisi. Kamala. Kertoo lapsen kohtukuolemasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huutelee?
Kerro, häntä ootan yhä vaan…"Kauhee itkuvirsi. Junttia.
- Anonyymi
Jos olet P -nainen, niin lähetä viesti, J
- Anonyymi
Tumputa
- Anonyymi
Ihanaa kun vielä kaipaat
J- Anonyymi
Eiköhän tuo jo ole unohtanut.
- Anonyymi
todellakin kaipaan J:tä. Kaikki muu tuntuu niin laimealta kun tiedän mitä on tarjolla. Vähän tuli viba että on lakannu kiinnostelemasta ni enpä viitsi häiritä. Vaikea erottaa vainoamisen ja jumaloimisen väliä ni olen ihan hissukseen ja elelen miten elelen.
- Anonyymi
Olen purkanut lähestymiskiellon, voit hyvin olla taas yhteyksissä.
J - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen purkanut lähestymiskiellon, voit hyvin olla taas yhteyksissä.
JKovaa läppää ätmi sun feikkidialogissa taas, sehän onkin just sellainen ilmoitusluontoinen asia, että ei nyt sitten jaetakaan kylää puoliksi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074768Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744021462- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11942tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11938Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876