Vanha joo... missä olet? Oispa mukavaa nähdä ja kuulla
Niin ikävä J:tä
24
4716
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko ostaa vokaalin?
- Anonyymi
Okke🌝.
Aloitus mulla, nimeen en puutu. Lähdetään liikkeelle muistoista
Vokaalit paikkaan missä halittiin ja suudeltiin eka kerran? Vaikea paljon konsonantteja.
Vokaalit paikkoihin missä usein kohdattiin ja siitä jatkettiin💃🍺? Samoin vaikea...konsonanttivoittoinen.
En paljasta jos menee oikein. Kerro vain vokaalit tai konsonantit, mutta älä molempia. Palkinnoksi saat viestin🙊- Anonyymi
d, n.
- Anonyymi
A O Ä Ö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
d, n.
Muistan/tiedän paikan, t:J.
- Anonyymi
Paikka vokaali ä, y
- Anonyymi
Usein kohdattiin konsonantti p
- Anonyymi
Ahaa
- Anonyymi
Muutakuin silmäluomet auki ja ja tulpat korvista pois niin avot.
-j- - Anonyymi
Ei ole vokaalia ensimmäinen kirjain, toinen on o ja neljäs on e ja viimeinen on i 😍
- Anonyymi
Naurettavaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavaa..
Kyllä on muuten harvinaisen naurettavaa, että jaksat vieläkin tässä ätmin kestosadussa arpoa metsäsieni otsassa🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on muuten harvinaisen naurettavaa, että jaksat vieläkin tässä ätmin kestosadussa arpoa metsäsieni otsassa🤭
Tämän vedätyksen vesittyminen taitaa oikeasti ottaa pattiin kaikkein eniten, kun yksi konsonantti ei ihan riitä.
- Anonyymi
Tuuliviiri huutelee.
- Anonyymi
Mitä huutelee?
...tuuli tuule sinne missä muruseni on
Leiki hetki hänen hiuksillaan
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin
Kerro, häntä ootan yhä vaan…" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huutelee?
...tuuli tuule sinne missä muruseni on
Leiki hetki hänen hiuksillaan
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin
Kerro, häntä ootan yhä vaan…"Hyi hitsi, mikä biisi. Kamala. Kertoo lapsen kohtukuolemasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huutelee?
...tuuli tuule sinne missä muruseni on
Leiki hetki hänen hiuksillaan
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin
Kerro, häntä ootan yhä vaan…"Kauhee itkuvirsi. Junttia.
- Anonyymi
Jos olet P -nainen, niin lähetä viesti, J
- Anonyymi
Tumputa
- Anonyymi
Ihanaa kun vielä kaipaat
J- Anonyymi
Eiköhän tuo jo ole unohtanut.
- Anonyymi
todellakin kaipaan J:tä. Kaikki muu tuntuu niin laimealta kun tiedän mitä on tarjolla. Vähän tuli viba että on lakannu kiinnostelemasta ni enpä viitsi häiritä. Vaikea erottaa vainoamisen ja jumaloimisen väliä ni olen ihan hissukseen ja elelen miten elelen.
- Anonyymi
Olen purkanut lähestymiskiellon, voit hyvin olla taas yhteyksissä.
J - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen purkanut lähestymiskiellon, voit hyvin olla taas yhteyksissä.
JKovaa läppää ätmi sun feikkidialogissa taas, sehän onkin just sellainen ilmoitusluontoinen asia, että ei nyt sitten jaetakaan kylää puoliksi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560