Huijarit netissä...

Tekeeköhän noita huijausjuttuja joku ihminen täyspäiväisesti? Joku mukamas nainen jotain usasta tai venäjältä, vai onkohan ne huijarit keksineet jonkun botin, joka osaa vastata vähän sinnepäin?

Joskus vuosia sitten kirjoittelin jonkun mukamas venäläisen naisen kanssa ja yllätys, kun ois pitänyt lähettää rahaa lentolippua varten vähäsen... ilmoitin kyllä, ettei tarvitse reittikoneeseen tyytyä, että voin hakea yksityisjetilläni, mutta hänestä se oli liiallisuutta, joku 470 dollaria ois riittänyt vaatimattomasti vaan. 🤣

Tänään leikittelen Usalaisen kanssa...katson, onko ne oppineet mitä uutta? Tään mä voin hakea jahdilla. Onks Bostoni rannassa? 😁

46

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🫣🫢🫣😬🫢

      • Aha... just joo, niin ja selvä...


    • Osa operoi varmaan hiukan pienemmillä kuvioilla, mutta on noita ihan oikeasti sellaisiakin tahoja, joilla on iso halli täynnä ihmisiä vieri vieressä soittelemassa, ihan kuin kattoisi jonkun ison puhelinmyyntifirman toiminnan esittelyä. Huijauspuhelut on joillekin duunia siinä missä tavallinenkin puhelinmyynti.

      Juu, Boston on Atlantin rannassa, laita jahti valmiiksi vaan 😂

      • No mä en tälle oo mitään tietoa antanut, enkä todellakaan soita. Mut pitää nyt vejättää, että saa tehdä kunnolla töitä. 😁

        Harmi... mä oisin voinut hakee sisämaasta sen helikopterilla. Onhan mulla jahdilla sellainenkin. Mutta käy sit lentelee myöhemmin, kun lady on kyyvissä. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä en tälle oo mitään tietoa antanut, enkä todellakaan soita. Mut pitää nyt vejättää, että saa tehdä kunnolla töitä. 😁

        Harmi... mä oisin voinut hakee sisämaasta sen helikopterilla. Onhan mulla jahdilla sellainenkin. Mutta käy sit lentelee myöhemmin, kun lady on kyyvissä. 😄

        Toi on hyvä idea, ensin jahdilla paremmille rannoille ja sitten vispilällä katselemaan "tiluksia" yläilmoista 😆


    • Anonyymi

      En usko, että huijaavat. Kyllä noihin voi luottaa!

      • Anonyymi

        Niin voi, ite lähettäny rahaa tilille monta kertaa.


      • Joo. Mäkin lähden etsii treffikumppanii Instagramista ja jostain Grönlannista. Helppoa.. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Mäkin lähden etsii treffikumppanii Instagramista ja jostain Grönlannista. Helppoa.. 🤣

        kuljet onnesi ohi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi, ite lähettäny rahaa tilille monta kertaa.

        Ja nainen on tullut? 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuljet onnesi ohi.

        Niin... mieti, jos joku Grölantilainen eskimo tulis ja tois hylkeen sisällä mädätettyä merilohta tullessaan tuliaisiksi. 😋


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ja nainen on tullut? 😃

        Varmasti, mutta etänä.


    • Anonyymi

      eli nyt olet naimaton kun hylkäsit venäläisen anjushkan.

      • Ei Vladminja, mikä lie innostunut mun matkasuunnitelmista...😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei Vladminja, mikä lie innostunut mun matkasuunnitelmista...😁

        Sieltä päin haetaan sukellusveneellä, menitkö helikopteria tarjoamaan? Ounou :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä päin haetaan sukellusveneellä, menitkö helikopteria tarjoamaan? Ounou :(

        Se oli jostain keskrltä venäjää... ei kurskit kulje siellä. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Se oli jostain keskrltä venäjää... ei kurskit kulje siellä. 😁

        😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂

        Joo, ropellit vaan pöllyyttäis tyhjää. Tankilla pitäis tuolta lyyli koukkasta. Varsinkin kun katselin paikallisia tieolosuhtrita uteliaisuuttani Guuglemäpsillä. 😄


    • Anonyymi

      Joskus tuli itselleni venäjältä naisilta viestejä että ne haluaa tavata ja lähettivät kuviaan ja kuvissa olivat tosi kauniin näköisiä nuoria naisia. Kirjoittelin vaikka tiesin että ne on huijareita. Kyllä ne pyysi rahaa lentolippuun ja viisumiin monet kerrat.

      Kirjoittelin kerran myös usalaisen naisen kanssa. Epäilin huijariksi mutta se ei ollutkaan huijari. Sanoi haluavansa matkustaa suomeen ja tavata. Rahaa ei pyytänyt ja sitten kun tavattiin niin nainen oli tosi ihana ja mukava. Se viipyi suomessa kaksi viikkoa. Käytiin lapissa korvatuntirilla ja vuokrattiin mökki ja se tykkäsi saunasta vaikka ei ollut koskaan saunassa ollut.

      • No mähän vedätän tätä Usalaista kunnolla. Jos sillä riittää pokkaa, niin mikäs tässä on? Eikun vaan tupsahtaa tänne. Kyllä mä voin tuota neitosta täällä pari viikkoa pitää mielellään. 😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mähän vedätän tätä Usalaista kunnolla. Jos sillä riittää pokkaa, niin mikäs tässä on? Eikun vaan tupsahtaa tänne. Kyllä mä voin tuota neitosta täällä pari viikkoa pitää mielellään. 😃

        Jotain hybriditoimintaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotain hybriditoimintaa.

        Joo. Pitää niille hybridintoimittajillekin koittaa saada hommia. Ikävä on näppistä yksin näpytellä. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mähän vedätän tätä Usalaista kunnolla. Jos sillä riittää pokkaa, niin mikäs tässä on? Eikun vaan tupsahtaa tänne. Kyllä mä voin tuota neitosta täällä pari viikkoa pitää mielellään. 😃

        Ja kuka sitten paljastuisikin huijariksi....


    • Boston oli rannassa ainakin 250 vuotta sitten kun ensimmäiset usalaiset veroja vastustaessaan kippasivat teelastin mereen Bostonin satamassa.

      • No suunnistsn sit Early greyn tuoksua kohti, ohoi! 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No suunnistsn sit Early greyn tuoksua kohti, ohoi! 😁

        Vaikka ollaan jo aika kaukana aiheesta niin otan vapauden täsmentää aihetta perusteet. Kyseessähän oli jaarli Grey, Boris Johnssonin kaukainen edeltäjä, jolla oli kuulemma niin pahaa vettä, että teesta tuli hyvää vain voimakkaasti sitruksella ryyditettynä. Hyvä reseptihän se.


      • scrg kirjoitti:

        Vaikka ollaan jo aika kaukana aiheesta niin otan vapauden täsmentää aihetta perusteet. Kyseessähän oli jaarli Grey, Boris Johnssonin kaukainen edeltäjä, jolla oli kuulemma niin pahaa vettä, että teesta tuli hyvää vain voimakkaasti sitruksella ryyditettynä. Hyvä reseptihän se.

        Jotkuthan käyvät nurkalla "viskaamassa vettä", jonka luulen tarvitsevsn aika paljon sitruunaa ja ties mitä, että olisi siedettävää. 🤢


    • Hauska kun joko botti, tai oikea henkilö laittoi saman tuumauksen niin Instassa, kuin myöhemmin sähköpostissa muutaman tunnin pääästä. 😄

      Sitten kuitenkin yritys on kova. Hällä on koiria. Jees, mutta kun pyydän kuvia koirista js hänestä, niin vaihtuu nainen, tai ainakin kulmakarvojfn muoto ja luomia tulee ja lisäksi silmien väri muuttuu. 😁

      Ja muutrnkin vuodessa näyttää ihan eri naiselta...kannattais hävittää vuosiluvut, vai oonko mä liian tarkka ja kriittinen? 😁

      • Anonyymi

        Taitaa olla Nigeriasta.


    • Anonyymi

      Ihan sekä että. Ihmiset tekee huijauksia täyspäiväisesti, mutta myös botit hommissa.

    • Anonyymi

      Eiköhän ne ole vaan rikollisia iehiä jotka vaan kirjoittelee naisten nimillä. Kuvia varastavat jostain jos tarvii lähettää mutta rikollisia ne on. Yllättävät moni nainen suomestakin on uskonut ja menettänyt aurevaaralle satoja tuhansia rahaa. Joku upseeri muka tarvii sitä ja tota ja tulossa on suuri perintö niin pyytää naiselta rahaa ja lupaa maksaa takas. Sitten tulee lisää raha pyyntöjä ja koska mies on komea niin nainen lähettä aina vaan lisää rahaa. Niin se homma aina menee.

      • Joo, no kaikkea ne tietenkin yrittää, mutta kyllä saa olla aika sinisilmäinen, että tuollaisiin uskoo...


    • Anonyymi

      Niinpä niin, ainoastaan naiset osaavat huijata ?!!! Koko ketjuko on sitä mieltä, ei se huijaustaito ole ainoastaan toisen sukupuolen hallussa!
      Ihan vaan tiedoksi; ett tarpeeksi usein huijatuksi tulleena, voi kummasti toteuttaa myös omanlaisensa huijauksen... enkä koe edes huonoa omatuntoa!
      Kyse ei ollut edes rahasta!

      Kyllä mulla on sellainen tunne, ett kaikenmaailman Auervaarat, ovat aikojen alusta jo huijanneet varakkaita hieman vanhempia naisia. Just luin jonkun jutun... Naantalissa huhtikuussa 1936 syntynyt Pertti Ylermi opittiin tuntemaan 1950-luvulta lähtien kreivi Lindgreninä. Oikeasti vuonna 2015 edesmennyt mies oli kaikkea muuta kuin aatelinen. Hän oli tuomion saanut huijari.

      Tuula, 74, jahtaa häikäilemättömiä nettihuijareita: "Minulta on pyydetty rahaa 200 kertaa" Helsinkiläinen Tuula on käräyttänyt jo neljä vuotta kestäneessä huijarijahdissa 6 500 Facebookissa toimivaa auervaaraa.

      Mutt pitäkääpä tekin omaa hauskaanne nettihuijareiden kanssa, ovtpahan sitten miehiä tai naisia.
      Tuli mieleen vaan täälläkin naisena esiintyvä Wuwweli... ja toisinaan taas on miespuolinen parrakas... ota näistä nyt selvää, ja kuitenkin ollaan keskustelu palstalla... eli ei kuitenkaan mitään rahallista hyötyä ainakaan tavoittele.

      Karkasin muuten töistä, nukuttaa niin vietävästi... pakko päästä nukkumaan 2-3 tunniksi. Sen lipaston ehdin hankkia myöhemminkin. Litran rasian muusia ja broileripyöryköitä varasin meille syötävää kotiin. Maito näyttää olevan melko loppu, joten viereisessä kaupassa mun on käytävä, ennen iltaa.
      Mimmi ja Iitu lähti pihalle leikkimään, mä kaadun sohvalle nukkumaan.
      Iitu saa kyllä ruokaa mikrotettua, jos heillä on nälkä ja maitokin riitää juur ja juur heille yhteen ruokailuun.

      • No näistä nettihuijareista ei tiedä mitä sukupuolta he edustavat. Ja onhan niitä vaikka mitä...

        Sitäkin vaan mietin, että onko se vielä nykyään kannattavaa?

        Mutta kai se on ja joku noitakin hommia tekee....

        Kunhan taas vaan "äänen mietin".


    • Anonyymi

      Nainen suomalainen yritti huijata minulta 4 tonnia kerran. Aloin epäilemään sitä jo aikaisin ja kävi ilmi että sen ex poikaystävä oli juonessa mukana.

      • Joo, ei kannata vieraille laindilla mitään...


    • Anonyymi

      Puhelimeen tuli huijausviesti, kiitettiin tilauksesta ja todettiin, että €25/viikko menee maksua ja jos haluaa perua tilauksen, niin alla oli linkki.
      Selvä huijausviesti, eikä tuollaista linkkiä pidä mennä avaamaan, silloinhan on kusessa ja varmasti lähtee 25€ viikossa rahaa huijarille.
      Operaattori totesi, että huijaus on.
      Jotkut uskoo tällaisiin ja menee sitten klikkaamaan linkkiä ja huonosti käy.

      • Joo. Tuollsisia tulee jokasuunnasta nykyään. Varsinkin someen ja sähköpostiin. 🙄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Tuollsisia tulee jokasuunnasta nykyään. Varsinkin someen ja sähköpostiin. 🙄

        Juu, ei kannata mennä klikkaileen linkkejä, joita niihin on liitetty.
        Moni menee paniikkiin, kun on tuollainen viesti, että on muka jotain tilanut ja menee klikkaan linkkiä, jossa tilauksen voi peruuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei kannata mennä klikkaileen linkkejä, joita niihin on liitetty.
        Moni menee paniikkiin, kun on tuollainen viesti, että on muka jotain tilanut ja menee klikkaan linkkiä, jossa tilauksen voi peruuttaa.

        Joo. Kaikkee ne yrittää. 🙄

        Ilmeisesti kaikenmaailman huijailut kannattaa, että niitä tehtaillaan. Vaikka sitä mä mietin aina, että kyllä niihin joutuu näkrmään monesti sikamoisen vaivan, eikä välttämättä kostu mitään. 🤔


    • Anonyymi

      Medhanit Minassie niminen nainen yrittää huijata miehiltä rahaa. Vanhemmat valkoiset miehet vaarassa tämän käärmeen kanssa.

    • Anonyymi

      pikkupojaty vaqstaneet s-pankin raqhojaq, joo pojillwa ei loppuelämä riitä rikollistern rahojen taqsin maksuun ...

    • Anonyymi

      Rebe Gomez Helsingissä oleva nuori meksikolainen strippari yrittää ryöstää miehiä.

    • Anonyymi

      yliopistostra kun maisteriksi eli viininj maistelijqk vqlmiw5uu niin vuosi palkka on noinj 12 s3nttiä..

      laqitan mi56ä 653k33kin..
      Nogilan
      Cja
      Kuyk
      Hick
      Jaulutna

    • Anonyymi

      niin Jari on qina huiJa34o. eeöo ,olrpåoöe,oe3s-

    • Anonyymi

      niin me lkoin3n ki4jain65en sudoku juo nmame4-tekee nimiä toisista yhdiswt3l33

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe