Eipä löydy paljoa huippulaatua euroviisuista 2022

Anonyymi

Ehkä oon turhan kova kriitikko, mutta ei oikein yksikään nouse huipputasolle mutta on siellä ainakin 2-3 jotka pääsee mun kirjoissani huipputasolle. Se yksi on se erikoinen biisi jonka esittää zdob si zdub&fatii advahov ja toinen josta pidän on citi zenin biisi koska tuossa biisissä ottaa korvaani hienolla tavalla rytmikkään svengaavat rytmit jotka hivelee aivonystyröitäni upealla tavalla.

5

1088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Euroviisut keskittyy nykyään enemmän lavashowhun kuin itse kappaleeseen. Ennen viisut oli sävellys-ja sanoituskilpailu, joissa palkittiin yhtälailla myös kappaleiden säveltäjiä ja sanoittajia tai ainakin jollain lailla tuotiin esiin. Ajat muuttuu ja nykyään ihmiset kaipaa vissiin isompia lavasteita ja kaikenlaista muuta rekvisiittaa eikä enää riitä pelkkä laulaja laulamassa orkesterin edessä. Pitää olla taustatanssijaa ja kaikenlaista voimistelijaa taustalla ja näyttävä lavastus. Itselle riittäisi kyllä myös pelkkä orkesteri ja laulaja, mutta kansa haluaa sirkusta ja eipä sille tavallinen katsoja voi mitään, jos ajan muuttuminen on osunut myös Euroviisuihin. Siinähän se kerran vuodessa tapahtuva show menee, kyllä sitä katsoo, tosin aika pitkä ja myöhään tulee, joten alkaa jossain viheessa yleensä enemmän tai vähemmän väsyttää.

• Anonyymi

No eri musiikkimakuja on varmaan olemassa yhtä paljon kuin on ihmisiä.
      Omasta mielestäni tämän vuoden Euroviisut olivat ehkä tasoltaan yksi parhaista koskaan, ellei paras. Kaikkia kappaleita kaikilta vuosilta en toki ole kuullut, mutta sen perusteella mitä olen kuullut sanoisin, että tämä pitää aika hyvin paikkaansa.
      Minä rankkasin kaikki tämän vuoden kappaleet järjestykseen, ja niitä huippulaatuisia kappaleita (jotka saivat minulta ylimmän arvosanan 5 tähteä) oli yhteensä 12. 4 tähteä annoin yhteensä 11 kappaleelle. Ja mukiinmeneviä 3 tähden kappaleitakin oli 7 kappaletta. Se jätti siis huonoiksi luokittelemiani kappaleita (2 ja 1 tähteä) vain 10 kappaletta. Eli kuunneltavia viisuja yhteensä 40 viisusta oli 30. Ja niitä huippulaaatuisia siis 11, ja melkein huippulaatuisia 12. Aika kova taso siis mielestäni oli kyllä.

• Anonyymi

Tuli ajatusvirhe tuossa yhteenvedossa. Piti sanomani, että huippulaatuisia kappaleita oli 12 ja melkein huippulaatuisia 11. Tämä lipsahdus johtui siitä, että katsoin kahta eri listaa, jotka olin tehnyt. Toisessa arvioin studioversiot kappaleista, jossa huippulaatuisia oli 12 ja toisessa arvioin viisut live-esitysten perusteella, jossa yksi huippulaatuinen kappale ei aivan täyttänyt odotuksia.

• Anonyymi

Aikaisemmin viisujen voittajasta ja muistakin kärkibiiseistä tehtiin nopeasti suomalaisversioita mutta ei enää pitkään aikaan,niin huonoiksi viisut ovat menneet,ja vaikea kuvitella kuka tekisi oman versionsa ukrainan kappaleesta..

• Anonyymi

Kertaköyttlrallatuksia, kuka muistaa edes yhden viisun v2023?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4700
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2441
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      574
      1841
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1673
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      105
      1530
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      988
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe