Viikonloppu ja palstan sinkut viettää viikonloppua yksin.
Oi voi sentään
25
180
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain hand job meininkiä palstalaisilla on tänään illalla.
- Anonyymi
Jazuli ja disse pitävät seuraa.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Ehkä tänään, pari seuraavaa päivää pitäis käyttää pihamaalla. Sä voit tuurata.
Onneksi ei tarvitse. Olet jo hoitanut koko ketjun.
Miltä tuntuu? Onko aihetta olla ylpeä? Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse. Olet jo hoitanut koko ketjun.
Miltä tuntuu? Onko aihetta olla ylpeä?Mene helvettiin siitä taas lässyttämästä tota egoistista törinääs.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Mene helvettiin siitä taas lässyttämästä tota egoistista törinääs.
Onneksi sinä olet taas kerran onnistunut altruismissaan.
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sinä olet taas kerran onnistunut altruismissaan.
Ja sinä et onnistu missään. Onnittelut.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Ja sinä et onnistu missään. Onnittelut.
Well... That´s just your opinion...
https://www.youtube.com/watch?v=Z-xI1384Ry4 Anonyymi kirjoitti:
Well... That´s just your opinion...
https://www.youtube.com/watch?v=Z-xI1384Ry4Mielipide siinä missä sinullakin.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Mielipide siinä missä sinullakin.
Well... F!U!
https://www.youtube.com/watch?v=siZQX98TsJ0 Anonyymi kirjoitti:
Well... F!U!
https://www.youtube.com/watch?v=siZQX98TsJ0Boring.
https://youtu.be/yfN2qQ0KfOc
- Anonyymi
No voi vattu kun ei taaskaan saa olla yksin. Muksulla on synttärin ja niitä pitää juhlia, talo täynnä porukkaa.
Viime viikonloppuna oli äitienpäivä. Sitä ennen oli vappu ja sitten vielä lakkokin niin ei saanut viikollakaan olla yksin töiden kera. Sitten oli pääsiäistä ja kaikenmaailman arkipyhää. Ei tässä kuule saa ikinä olla yksin.Joku piilopirtti olis kyllä kiva mihin vois välillä vetäytyä pariksi päiväksi perhevapaalle. Vähän omaa aikaa.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Joku piilopirtti olis kyllä kiva mihin vois välillä vetäytyä pariksi päiväksi perhevapaalle. Vähän omaa aikaa.
Se olis kyllä kiva. Vaan jos tässä nyt vielä jokusen vuoden jaksais, niin ehkä sitten vois välillä saada omaakin aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olis kyllä kiva. Vaan jos tässä nyt vielä jokusen vuoden jaksais, niin ehkä sitten vois välillä saada omaakin aikaa.
Nykyäänhän se menee niin, että sitä omaa aikaa pitää ottaa myöhäisillasta ja tulee mentyä liian myöhään nukkumaan. Kun vaan nauttii siitä rauhasta.
Anonyymi kirjoitti:
Saako udella miten monta noin on jokunen vuosi? :)
Mun mukelot viihtyy niin tiiviisti kotona, että ei ne teininäkään varmaan kaus kotiovelta kävele. :D
Ei vaan, ei pitäs narista, mutta joskus vaan tosiaan viihtys muutaman päivän yksikseenkin.- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Saako udella miten monta noin on jokunen vuosi? :)
Mun mukelot viihtyy niin tiiviisti kotona, että ei ne teininäkään varmaan kaus kotiovelta kävele. :D
Ei vaan, ei pitäs narista, mutta joskus vaan tosiaan viihtys muutaman päivän yksikseenkin.No syksyllä menee kouluun ja kyllä sitten voi alkaa pikkuhiljaa jo jättämään hetkeksi yksikseenki, kun se puuha alkaa toimia. Mitään vapaita iltoja tai viikonloppuja nyt tuskin on tarjolla vielä pitkään aikaan, mutta jos nyt vaikka vois mennä rauhassa kävelylle itsekseen.
Anonyymi kirjoitti:
No syksyllä menee kouluun ja kyllä sitten voi alkaa pikkuhiljaa jo jättämään hetkeksi yksikseenki, kun se puuha alkaa toimia. Mitään vapaita iltoja tai viikonloppuja nyt tuskin on tarjolla vielä pitkään aikaan, mutta jos nyt vaikka vois mennä rauhassa kävelylle itsekseen.
Okei. Mun nuorempi menee myös ekalle. Ja mun pitäis keksiä itselleni joku uusi työ tai koulutus. Niin omakin syksy menee pähkiessä.
Tarttis olla joku ystävä, tuttava jolle voisi mennä muksu kylään välillä, niin pääsisit silloin tällöin ees yksin kävelylle.
On se omanajankin tarve valtava, etenkin jos sitä ei juuri koskaan ole, omaa aikaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No syksyllä menee kouluun ja kyllä sitten voi alkaa pikkuhiljaa jo jättämään hetkeksi yksikseenki, kun se puuha alkaa toimia. Mitään vapaita iltoja tai viikonloppuja nyt tuskin on tarjolla vielä pitkään aikaan, mutta jos nyt vaikka vois mennä rauhassa kävelylle itsekseen.
Seki olis jo kova sana, jos sais vaikka katsoa yhden jakson jotain kivaa sarjaa, ilman että sen keskeyttää 10 "äitiiii" huutoa. :P
Anonyymi kirjoitti:
Seki olis jo kova sana, jos sais vaikka katsoa yhden jakson jotain kivaa sarjaa, ilman että sen keskeyttää 10 "äitiiii" huutoa. :P
Ymmärrän. Hyvinkin. :D
Sitten vielä morkkis, jos yhtään laistaa äidin palveluista.
No lohduttaudutaan sillä, että ei ne ikuisesti huutele äitiii. :)
Voi joutuu ite soittelee perään. :"D- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Ymmärrän. Hyvinkin. :D
Sitten vielä morkkis, jos yhtään laistaa äidin palveluista.
No lohduttaudutaan sillä, että ei ne ikuisesti huutele äitiii. :)
Voi joutuu ite soittelee perään. :"DJuu, en mä tuosta tosissani valita. Kyllä tätä ehtii vielä moneen kertaan kaihoissaan muistella, sitten kun mukeloa ei näy eikä kuulu mailla halmeilla. :D
Anonyymi kirjoitti:
Juu, en mä tuosta tosissani valita. Kyllä tätä ehtii vielä moneen kertaan kaihoissaan muistella, sitten kun mukeloa ei näy eikä kuulu mailla halmeilla. :D
Joo, ei silleen tosi tosissaan, mutta vähän hymyilyttäs jos olis se pieni breikki ja olis taas uutta virtaa sen myötä. :)
Sitten valvotaan yöt ja käppäillään luuri kädessä ja takki valmiina toisessa, perhana penska missä se luuhaa pari minuuttia jo myöhässä. :D
- Anonyymi
Jännä peli lätkässä tulossa illalla, naapurimaat vastakkain. Toivottavasti saadaan katsomosta yksi lisä pelaaja ratkaisemaan voiton kotiin.
- Anonyymi
Pidän palsta naiselle seuraa viikonlopun.
- Anonyymi
Olen tänään palstan naisen kanssa käynyt grillillä syömässä. Haettiin myös herkkuja kaupasta illan jäkis matsia varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?
Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai1363808Stepuli itkee facessa
Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä1623445Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.
Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii7211966Minä menetän sinut kokonaan
Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.761563Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina
Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato811388Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571051122Surettaa sun vuoksesi
Minusta tuntuu, että olet jollain lailla luovuttanut elämän suhteen. Et ehkä tarkoituksellisesti, mutta pikkuhiljaa elämäsi on luiskahtanut käsistäsi.99980Martina on niin nolo
Nyt vetää teatteria et on hyvä äiti ja on lasten kanssa lintsillä. Pitäähän lippispojalle näyttää, että touhuaa lasten kanssa kaikkea kivaa. Lippispoj103966Juristi Jaana Kavonius valmistelee maanpetossyytteitä Niinistölle ja Marinille
Hän myös kannattaa kuolemanrangaistuksen palautusta maanpetoksesta226935Oon päättänyt että palstailu loppuu kohta
Aion lähestyä sinua oikeasti ja ottaa selvää onko sulla tunteita. Loppuu nämä arpomiset, toivomiset ja kuvittelut.98920