Onko sussa jotain mitä pitäisi tietää

Anonyymi

ennenku syöksyy rakkaussuhteeseen kanssasi mies?

"Talla pohjaan, nyt mennään vaan
Pelon eessä ei saa luovuttaa
Ei mitään voi kai saavuttaa
Jos valmis ei oo kaatumaan
Ja niin mä selviin, love, sun kaa"

48

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen HIV-positiivinen.

      • Anonyymi

        Noh, pääasia että olet positiivinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, pääasia että olet positiivinen ihminen.

        Sivusta kommentti. Meinasin itse vastata jotain lääketieteellisempää, mutta olkoot. Mitä sitä troIlille laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, pääasia että olet positiivinen ihminen.

        🙈....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙈....

        Jokohan sinä olet herännyt tähän päivään känneilyltäsi ja joutunut taas tulemaan siihen lopputulokseen, että niin kuin vain yritätkin päästä todella teinillä ja feikillä tavalla jonkun naisen yläpuolelle, niin edelleen sama trolliukko vastailee itselleen ja pitää juuri sinunlaisten kustannuksella hauskaa ja niin muuten pitää nekin, joille yrität tuppiporukoissasi tai missä lie banderollipajoissasi satuilla jostakin ihmisestä jolle olet sairaalloisen kateellinen ja vertaat itseäsi häneen jatkuvasti ja pingahtelet muille jos sinua ei tueta jutuissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokohan sinä olet herännyt tähän päivään känneilyltäsi ja joutunut taas tulemaan siihen lopputulokseen, että niin kuin vain yritätkin päästä todella teinillä ja feikillä tavalla jonkun naisen yläpuolelle, niin edelleen sama trolliukko vastailee itselleen ja pitää juuri sinunlaisten kustannuksella hauskaa ja niin muuten pitää nekin, joille yrität tuppiporukoissasi tai missä lie banderollipajoissasi satuilla jostakin ihmisestä jolle olet sairaalloisen kateellinen ja vertaat itseäsi häneen jatkuvasti ja pingahtelet muille jos sinua ei tueta jutuissasi.

        Sinä se jaksat veisata naurettavaa virttäsi päivästä toiseen. Sun mielipiteesi ei kiinnosta yhtään senkin nobody.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat veisata naurettavaa virttäsi päivästä toiseen. Sun mielipiteesi ei kiinnosta yhtään senkin nobody.

        Eli osui ja upposi hemaiselle ja viehättävänluonteiselle ihmiselle. Hienoa, että sinusta irtoaa muutakin välillä kuin nuo emojit. En ole kyllä veistellyt tätä virttä vähään aikaan, minä kun ajattelin että sinä olisit jo mustamaalaamisessasi luovuttanut ja itseäsi tarpeeksi ryvettänyt, mutta annahan niiden nauraa selän takana vielä kerran ja teeskele itsellesi, ettet huomaa tätä ja järjestä vaikka uusi tantrumi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli osui ja upposi hemaiselle ja viehättävänluonteiselle ihmiselle. Hienoa, että sinusta irtoaa muutakin välillä kuin nuo emojit. En ole kyllä veistellyt tätä virttä vähään aikaan, minä kun ajattelin että sinä olisit jo mustamaalaamisessasi luovuttanut ja itseäsi tarpeeksi ryvettänyt, mutta annahan niiden nauraa selän takana vielä kerran ja teeskele itsellesi, ettet huomaa tätä ja järjestä vaikka uusi tantrumi

        Näytti uponneen sinuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytti uponneen sinuun!

        Näistä kukaan ei ole aloittaja sitten. En jaksanut lukea noita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentti. Meinasin itse vastata jotain lääketieteellisempää, mutta olkoot. Mitä sitä troIlille laittaa.

        Tämä ei siis ollut sivusta vaan tuo toinen, tämä oli aplta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytti uponneen sinuun!

        Millä tavalla koet uponneen? Mikään muu ei ole uppoamassa kuin naurettavat ja tuulesta temmatut väitteet ja mustamaalaukset. Järjellistä motiivia tuskin on jos on lapsenmielisestä ihmisestä kyse ja mistä saanut koko jutun edes päähänsä, tuskin täysin omaehtoisesti...


    • Anonyymi

      Olen paise, yhenlainen hoituri siis.

    • Anonyymi

      Mul on syöpä

      • Anonyymi

        Kenellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä?

        Mulla päässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla päässä

        Mikä on ennuste?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on ennuste?

        Eli ei hyvä.


      • Anonyymi

        Toiki on valhetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiki on valhetta!

        Mitä sinua tuntemattomien sairaudet kiinnostaa, onko ne totta vai ei. Vain sadistinen ihminen tulee tekemään väitteitä ja oletuksia tällaisista asioista ja kiusaa tuntemattomia. Kyllä tämä sinun epätositiedottaminen ja todellisuudesta irtaantuminen on tiedossa ja mitä tulee sairaalloisuuteen, niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinua tuntemattomien sairaudet kiinnostaa, onko ne totta vai ei. Vain sadistinen ihminen tulee tekemään väitteitä ja oletuksia tällaisista asioista ja kiusaa tuntemattomia. Kyllä tämä sinun epätositiedottaminen ja todellisuudesta irtaantuminen on tiedossa ja mitä tulee sairaalloisuuteen, niin...

        Sivusta kaikki. Kukaan ei kirjoita sairauksiaan nettipalstoille Noilla tyypeillä ei vaan ole korvien välissä oikein mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kaikki. Kukaan ei kirjoita sairauksiaan nettipalstoille Noilla tyypeillä ei vaan ole korvien välissä oikein mitään.

        Ja sinullako on kun tulet arvostelemaan? Jos kaipaat itse myötätuntoa ja huomiota, niin tee jotain positiivista sen eteen


    • Anonyymi

      Joo, on. Kiinnyyn sitten lujasti rakastamaani naiseen... hän on minulle kaikkeni! 😘

      • Anonyymi

        Ymmärrän,÷ et jätä vaimoasi.


    • Anonyymi

      Liikun luonnossa paljon nainen. Teen pitkiä lenkkejä erämaassa. K mies kommentoi.

      • Anonyymi

        Sehän kuulostaa kivalta.


    • Anonyymi

      Ei mitään hälyttävää. Loppu selviää tutustumisella.

      • Anonyymi

        Ok, sitten vaan tutustumaan.


    • Anonyymi

      Halusin aina kualla

    • Anonyymi

      Tarvitsen paljon hellyyttä, mutta myös omaa tilaa.

      • Anonyymi

        Sitä järjestyy, tai molempia. Haluan antaa hänelle paljon hellyyttä ja tarvitsen omaa aikaa itsekin.


    • Anonyymi

      Se, etten ole homo, kuten ap mies, sorry

      • Anonyymi

        Aina ei voi voittaa :D


      • Anonyymi

        Minä ap en kommentoi näille häiriintyneille enää mitään koskaan. Kommentit on aina muilta. Mä juttelen vaan kivojen kaa tunteista. Nämä on tunnepalstoja eikä avohoitopaikkoja syrjäytyneille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ap en kommentoi näille häiriintyneille enää mitään koskaan. Kommentit on aina muilta. Mä juttelen vaan kivojen kaa tunteista. Nämä on tunnepalstoja eikä avohoitopaikkoja syrjäytyneille.

        Niinhän sinä mies aina julistat, mutta teet silti seuraavadssa naista feikkaavassa aloituksessasi samalla tavalla, herjaat ja uhkailet jostä pösilöimmät saa lisää vettä myllyyn. Ja näin surullinen oravanpyäränne pyärii, tosin pösilöt käsittää pari hassua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä mies aina julistat, mutta teet silti seuraavadssa naista feikkaavassa aloituksessasi samalla tavalla, herjaat ja uhkailet jostä pösilöimmät saa lisää vettä myllyyn. Ja näin surullinen oravanpyäränne pyärii, tosin pösilöt käsittää pari hassua

        Joku taisi sulle jo vinkata jossain, että sinin juttusi ei täällä kiinnosta ketään. Olet nobody. En lue viestejäsi enää. Kerron vaan sen tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku taisi sulle jo vinkata jossain, että sinin juttusi ei täällä kiinnosta ketään. Olet nobody. En lue viestejäsi enää. Kerron vaan sen tähän.

        Samaa mieltä. Aloituksessa ei ole mitään mikä antaisi aihetta noille epäilyille.
        Vika on miss nobodyn korvien välissä ja se on tiedossa palstalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä mies aina julistat, mutta teet silti seuraavadssa naista feikkaavassa aloituksessasi samalla tavalla, herjaat ja uhkailet jostä pösilöimmät saa lisää vettä myllyyn. Ja näin surullinen oravanpyäränne pyärii, tosin pösilöt käsittää pari hassua

        Aloittaja on se nainen, joka sinä haluaisit olla. Siksi sinä kiusaat häntä. Hän on kaikkea sitä mitä sinä siellä kuzet housussa aamukrapuloissasi et voi enää olla ja tiedostat sen.

        Siinä on jankuttamisesi ja mustamaalaamisesi syy. Käyt jokaisen naisen kimppuun, joka kirjoittaa tunteistaan tänne. Olet kateellinen ja mustasukkainen heille. Mutta hei, kaada kirkasta lasiin, kyllä se katkeruutesi taas hetkeksi unohtuu. Hyvät päivänjatkot sinnekin!

        _sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Aloituksessa ei ole mitään mikä antaisi aihetta noille epäilyille.
        Vika on miss nobodyn korvien välissä ja se on tiedossa palstalla!

        No vau, tämä palsta taitaa olla sitten koko yhteiskunnan keskipiste ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on se nainen, joka sinä haluaisit olla. Siksi sinä kiusaat häntä. Hän on kaikkea sitä mitä sinä siellä kuzet housussa aamukrapuloissasi et voi enää olla ja tiedostat sen.

        Siinä on jankuttamisesi ja mustamaalaamisesi syy. Käyt jokaisen naisen kimppuun, joka kirjoittaa tunteistaan tänne. Olet kateellinen ja mustasukkainen heille. Mutta hei, kaada kirkasta lasiin, kyllä se katkeruutesi taas hetkeksi unohtuu. Hyvät päivänjatkot sinnekin!

        _sivusta

        Aika väsyttävää tykittelyä sieltä "sivusta". Olet kyllä trollaava ukko ehkä huonoin psyykkaaja ikinä ja teinimäinen itsesi puolustaminen muka eri hahmoilla näkyy kauas, eikä tee ainakaan minuun mitään vaikutusta. Sen verran paksu on nahka, eten murru jos minulle lässytetään jotain mikä ei pidä paikkaansa miltään osin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku taisi sulle jo vinkata jossain, että sinin juttusi ei täällä kiinnosta ketään. Olet nobody. En lue viestejäsi enää. Kerron vaan sen tähän.

        Niin, se mainitsija taitaa olla käytännössä ainoa ulkopuolinen joka "tosi hyvällä mielellä" vaivautuu osallistumaan näihin farsseihisi. Olette kuin kaksi marjaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vau, tämä palsta taitaa olla sitten koko yhteiskunnan keskipiste ;)

        Kyllä se sille miehelle on, jonka tuo mummo tänne kuvittelee kaikkien kirjoitusten taakse. Mieti nyt vähän, yksi mies kaikkien naisten kirjoitusten takana.
        Nauran ääneen.. vttu tää on hauskaa. Ja olen siis ap ja nainen. Nautin välillä noista huIIuista niin. Naapurin kuuluu mun nauru nyt.. tunnistaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sille miehelle on, jonka tuo mummo tänne kuvittelee kaikkien kirjoitusten taakse. Mieti nyt vähän, yksi mies kaikkien naisten kirjoitusten takana.
        Nauran ääneen.. vttu tää on hauskaa. Ja olen siis ap ja nainen. Nautin välillä noista huIIuista niin. Naapurin kuuluu mun nauru nyt.. tunnistaa :)

        Niin, se on aika naurettavan helppo kaava tunnistaa tai näin pitäisi olla jos on vaikka jollain tavalla aiheeseen soveltuva koulutus (en tohdi alleviivata missä toimialoissa ihmistuntemusta tai sosiaalista älykkyyttä pitäisi pystyä hyödyntämään). Ylipäätään sisälukutaito olisi aika jees.


    • Anonyymi

      Otan illalla tuhtin mukin piimää.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta. Onko rasvatonta vai tavallista? Ilmeisesti tavallista?


      • Anonyymi

        Ja laktoosi intoleranttina pieret paljon


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo juttu on vain tilaajille, en pääse lukemaan. Mutta mutta..


      • Anonyymi

        Ei mua hänen peliongelmansa haittaisi. Mutta en antaisi pelata mun rahoja. Pitäähän meidän syödäkin jotain.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe