Kertokaas suoraan

Anonyymi

Kuinka monelle naiselle peppuseksi on ehdoton tabu, eli siitä ei keskustella saati kokeilla.

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parisuhteessa mikään seksiin liittyvä ei ole mulle tabu. Kaikesta voi ja pitääkin ainakin puhua. N41

• Anonyymi

Samaa mieltä, voi heti suoralta kädeltä sanoa, että ei niin ei tarvitse suotta arpoa

• Anonyymi

Ei käy mulle!

• Anonyymi

Kyllä sinäkin siihen vielä lopulta luisut. Kaikkeen tottuu, myös normaaliin seksiin. Jostain täytyy saada ennen pitkää uusia virikkeitä. Virike voi toki olla myös jokin muu akti kuin itse anaalileikit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinäkin siihen vielä lopulta luisut. Kaikkeen tottuu, myös normaaliin seksiin. Jostain täytyy saada ennen pitkää uusia virikkeitä. Virike voi toki olla myös jokin muu akti kuin itse anaalileikit.

En luisu. Minua ei alisteta mihinkään mistä en pidä.
        Olet kyllä omalaatuinen pöhelö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luisu. Minua ei alisteta mihinkään mistä en pidä.
        Olet kyllä omalaatuinen pöhelö.

Kiitos. Otan tuon kohteliaisuutena. Olen jo kauan aikaa ollut sitä mieltä että itseäni kuvaa parhaiten adjektiivi "erilainen". Tänään olen muutes viimeksi tehnyt käsitöitä kun katselin miehen työntyvän netin syövereissä juuri sinne minne hänen pitikin 😉.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Otan tuon kohteliaisuutena. Olen jo kauan aikaa ollut sitä mieltä että itseäni kuvaa parhaiten adjektiivi "erilainen". Tänään olen muutes viimeksi tehnyt käsitöitä kun katselin miehen työntyvän netin syövereissä juuri sinne minne hänen pitikin 😉.

Jokainen meistä on erilainen, turha omia tuota ominaisuutta itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luisuu, luisuu.

• Anonyymi

Miehet treenaa ensin keskenään.

• Anonyymi

Baariin testaamaan ja viisuja vetämään.

• Anonyymi

Puhuttu on ja mies on halunnut kokeilla joten päädyttiin peppupanoon myös omasta halustani vaan eipä ollut kovin ihmeellistä. Nuo panot jäi yhden käden sormiin laskettuna eikä mieskään enää niitä sen jälkeen halunnut.

• Anonyymi

Hyik, ei ikinä!

• Mä lähinnä ihmettelen tota monien miesten pakkomiellettä kakkosesta. Ensin vingutaan äidin tissiltä alkaen piparia ja kun sitä on kerran saatu, aletaan hinkumaan b-rapun perään. Oisko parempi pitäytyä omassa kädessä, laittaa välillä vaihteluks käteen villatumpun tai työrukkasen?

• Anonyymi

Voin sanoa että on paljon naisiakin jotka haluu, ainakin kokeilla, yleensä vähän nuorempia.

• Anonyymi kirjoitti:

Voin sanoa että on paljon naisiakin jotka haluu, ainakin kokeilla, yleensä vähän nuorempia.

En mä sitä sanonutkaan, etteivätkö halua vähintään kokeilla, mutta kun juttujen perusteella isohkolla osalla miehiä se kakkonen on pakkomielle.

• Anonyymi

Nuorena ei ollut mutta nykyään ei voisi vähempää kiinnostaa...

• Anonyymi

Jaa, no ei se mikään tabu ole. Saahan sitä kaikesta jutella, jos mieli tekee. Kyseiseen hommaan en tule suostumaan, kun seksin ei musta kuulu tuntua vessakäynniltä, mutta puhua saa tietysti.

• Anonyymi

Mä haluisin tietää, miks miehet haluaa kakkosta? Tai naiset?

Itse en halua, mutta tää kyllä kiinnostaa...

• Anonyymi

Jotkut miehet haluavat siksi kun aikuisviihteessäkin tehdään niin. Ja lopulta siitä tulee heille pakkomielle.

• Anonyymi

Taannoin joku nuori nainen ilmoitti että saa panna mihin reikään haluaa, koska hän tarvitsee rahaa.

• Anonyymi

En halua

Arka asia

• Anonyymi

Kaikkea voi koittaa paitsi vanhaa setää...

• Anonyymi

Homo haluaa häväistä naisen ja epäluonnolliset
      seksi asiat on yksi konsti.Homo ei voi tuntea rakkautta,koska homous on pahuutta ,eli sen isäntä
      on piru.

• Anonyymi

Kyllä parisuhteessa pitää pystyä keskustelemaan ihan kaikesta. Kaikkea ei tarvitse lähteä kokeilemaan jos jo ajatus tuntuu epämiellyttävältä, mutta asioista puhuminen ei saa olla tabu.

Meillä puhuttiin, kokeiltiin, todettiin ettei kumpikaan välittänyt puuhasta. Tulipahan testattua.

• Anonyymi

Toi on kai yleistä kuten meilläkin kävi, kokeilut ei innostaneet jatkoon.

• Anonyymi

Jos haluaa tietää, että suunnilleen kuinka monelle se on ehdoton ei, pitäisi suorittaa kattava kyselytutkimus.
      Nykyään noita kyselyitä voi kuka tahansa tehdä itse netissä. Siitä vaan suunnittelemaan ja levittämään kyselyä niin saat tilastoa tehtyä!

• En tiedä kuinka monelle naiselle asia on tabu, mutta reilusti yli puolet ei harrasta sitä ollenkaan.

Tuntuu olevan muutenkin kovasti ikäsidonnaista.

Nuorista ja nuorista aikuisista sitä harrastaa jopa 40 % ja vanhemmissa ikäryhmissä vain muutama %.

Joten jos mies kovasti tykkää peppuseksistä, niin myytti, että naiset olisivat vapautuneempia varttuneena on murrettu.

• Anonyymi

Vakiintuneessa parisuhteessa voi kokeilla jos niikseen, mutta eihän se kovin mukavaa ole.

• Anonyymi

Ei kiitos sellaista seksiä koskaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: Sofia Belorf haki terapeutilta apua - Avautuu Stefan Thermanista: "Räjähdysherkkä ilotulite"

Sofia Belórf avautuu miesystäviensä Stefan Thermanin ja Niko Ranta-ahon yhteisistä piirteistä Seiskalle. Therman heitti Sofian tavarat ulos ikkunasta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      5909
    2. Raju tilitys Stefan T, nyt aloitti Sofia haukkumiset ja käy terapiassa.

Siitä nähtiin taas, Sofia alkoi heti syyttelyt ja kaikki kertonut Seiskassa,ei osannut tätäkään nainen pitää suutaan kiinni erosta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      3715
    3. Rane lähettää terveisiä Sofialle ja Stefulle instassa

Case: 2020-luvun Matti ja Mervi Näiden kahden sankarin elämään en ole liittynyt enää pariin vuoteen. Olen vankilaan asti kuullut mitä hurjimpia tarino
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1719
    4. Ukrainalaiset varastivat kaikki ruoat

Olimme leipäjonossa, kuten ennen eläkepäivää muutenkin. Oli jo hyvissä ajoin Ukrainan pojat tulleet. Kun ovet aukesivat, niin kaksin käsin kantoivat
      Maailman menoa
      228
      1561
    5. Millä vitun mandaatilla Sanna Marin

Menee Ukrainaan heilumaan, sehän antaa Venäjälle, lisäsyyn operoida Suomeenkin?! :x
      Maailman menoa
      322
      1208
    6. Sofian piti taas matkia Martina ja ostaa samanlainen nahkatakki.

Miksi seuraa Martina ja pukeutuu ja ostaa samoja vaatteita, on kuin kiusan tekoa .?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1020
    7. Vanhemmalle södelle naiselle

Olithan ihan mukava, ei siinä mitään mutta pysy jo kauempana minusta. Sydämeni kuuluu nyt naiselle joka voisi ikänsä puolesta olla sinun oma tyttäresi
      Tunteet
      70
      957
    8. Mä haluisin niin paljon nähdä

Sinut.. voi tätä haluamisen määrää.. :(
      Ikävä
      32
      844
    9. Et sä kehtaisi kumminkään

Et kehtaisi seistä vierelläni! Vai kehtaisitko? naiselle mieheltä
      Ikävä
      59