Mitä mieltä siitä, että monilla merkeillä on nykyään ambassadoreina tavisläskejä? Pitäisikö tukieurot olla kohdistettu kovemmilla menijöille joista tavikset voivat hakea inspiraatiota, vai tavisläskeille joihin tavisten helpompi samaistua?
Juoksumerkkien ambassadorit
15
121
Vastaukset
- Anonyymi
Se päättää joka maksaa ja valitsee lähettiläät. Mitä väliä sillä on mitä mieltä joku kateellinen jantteri täällä on
- Anonyymi
Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa.
Niinpä. Hyvä avaus sulta ;-)
- Anonyymi
Ambassador ei saa rahaa.
Siksi tavis. - Anonyymi
Juoksisin Hokalla vain jos saisin lenkkareita heiltä ilmaiseksi.
- Anonyymi
En juoksisi siinäkään tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juoksisi siinäkään tapauksessa.
Sama. Ei enää ikinä Hokalla. Kerran kokeilin rummutuksen uhrina ja omituisen surkeat tohvelit oli.
- Anonyymi
Inspiroivimpia taviksille nollasta aloittaneet ja kovaan kuntoon päässeet alkoholistit.
- Anonyymi
Näitä alkoholistin näköisiä sankareita on etenkin tuolla polku-ultrien puolella. Yksi riippuvuus vaihtunut toiseen ja Hokalta saatu kengät.
- Anonyymi
soili 3.08. jukka ikkala 3.13.
tehkää perässä.- Anonyymi
Itsellä tavo 2.46 ja maksan lenkkarini itse. Hokat sopii parhaiten takan lämmikkeeksi.
- Anonyymi
Hokalla Suomi hölköttää.
- Anonyymi
Hoka rallattajat esikuvia.
Pohin tuleeko mikolta 24 enkka
Rocket X2.- Anonyymi
Hyvä se on tossuja kehua kun ilmaiseksi saa. Luotan enemmän runrepeat.com.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä se on tossuja kehua kun ilmaiseksi saa. Luotan enemmän runrepeat.com.
Hokissa kestävyys luokatonta. 300km ja pinta loppu. Mikseivät ambassadorit kommentoi tätä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686174- 1471714
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736