Lyhyesti sanottuna siis vain hävettää kertoa kenellekään, mitä teen työkseni. Vielä kun se "mitä sä teet" tuntuu olevan kaikkien suosikkikysymys aina ja kaikkialla, niin ei tee mieli edes tutustua kehenkään enää. Olen ollut puhelinmyyjänä, siivoojana ja postinjakajana. Kaikki tuntuu olevan töitä, jotka leimaa tekijänsä muiden silmissä elämässä epäonnistujaksi melkein yhtä pahasti kuin työttömyys. Mutta mitä voin tehdä, kun en saa muutakaan? Kävin kouluja kyllä juu, mutta en onnistunut työllistymään koulutustani vastaavasti. Sekin hävettää.
Häpeän työtäni, muita?
8
428
Vastaukset
- Anonyymi
Tämmöisillä kirjoituksilla ei saa ketään valtion virkamieheksi. PISTE.
- Anonyymi
Älä unta näe! Et varmasti saa tämmöisillä kirjoituksilla työllistettyä YHTÄÄN MIHINKÄÄN!!!!! IKINÄ!!!
- Anonyymi
Vakiovastaukset:
- Töh Täh
- Täh
- Höh
- Anonyymi
häpeät siis vain työtäsi ?? Kuulostaa jotenkin että häpeät it....se...äsi. Koeta päästä sellaisesta ajattelusta jollain keinolla ulos.
- Anonyymi
Joo, häpeän itseäni kyllä ja suurin syy siihen on, että en koe olevani millään mittarilla menestynyt. Minun on ylipäätään vaikea löytää mitään töitä, "kiitos mielenkiinnostasi" on tosi tutuksi tullut sananparsi. Niistä harvoista töistä, jotka olen onnistunut saamaan, olen sitten joutunut kuulemaan negatiivisia asioita. Vaikea tässä on kovin ylpeäkään olla itsestään, kun on ollut hankalaa päästä edes niihin "luuseritöihin".
- Anonyymi
Postinjakaja ja siivooja ovat tärkeitä!
- Anonyymi
mainitut työt ovat töitä kuten muutkin työt. Ei niissä hävettävää ole. Yksi asia kiinnitti huomiotani. Olet tehnyt pääsääntöisesti töitä joissa ollaan aika lailla yksin omissa oloissa. Oletko joskus kokeilut hommia joissa duunia tehdään työryhmänä.
- Anonyymi
Aika usein siivoustyötä tehdään ryhmässä eikä yksin. Myöskin puhelinmyynti on melko sosiaalista. Siinä ollaan joka hetki jonkun toisen ihmisen, asiakkaan kanssa tekemisissä. Tämän lisäksi myös omien työkavereiden ja esimiesten kanssa tekemisissä. Lisäksi henkilökunta usein tekee tavalla tai toisella töitä tiimissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133