Lyhyesti sanottuna siis vain hävettää kertoa kenellekään, mitä teen työkseni. Vielä kun se "mitä sä teet" tuntuu olevan kaikkien suosikkikysymys aina ja kaikkialla, niin ei tee mieli edes tutustua kehenkään enää. Olen ollut puhelinmyyjänä, siivoojana ja postinjakajana. Kaikki tuntuu olevan töitä, jotka leimaa tekijänsä muiden silmissä elämässä epäonnistujaksi melkein yhtä pahasti kuin työttömyys. Mutta mitä voin tehdä, kun en saa muutakaan? Kävin kouluja kyllä juu, mutta en onnistunut työllistymään koulutustani vastaavasti. Sekin hävettää.
Häpeän työtäni, muita?
8
371
Vastaukset
- Anonyymi
Tämmöisillä kirjoituksilla ei saa ketään valtion virkamieheksi. PISTE.
- Anonyymi
Älä unta näe! Et varmasti saa tämmöisillä kirjoituksilla työllistettyä YHTÄÄN MIHINKÄÄN!!!!! IKINÄ!!!
- Anonyymi
Vakiovastaukset:
- Töh Täh
- Täh
- Höh
- Anonyymi
häpeät siis vain työtäsi ?? Kuulostaa jotenkin että häpeät it....se...äsi. Koeta päästä sellaisesta ajattelusta jollain keinolla ulos.
- Anonyymi
Joo, häpeän itseäni kyllä ja suurin syy siihen on, että en koe olevani millään mittarilla menestynyt. Minun on ylipäätään vaikea löytää mitään töitä, "kiitos mielenkiinnostasi" on tosi tutuksi tullut sananparsi. Niistä harvoista töistä, jotka olen onnistunut saamaan, olen sitten joutunut kuulemaan negatiivisia asioita. Vaikea tässä on kovin ylpeäkään olla itsestään, kun on ollut hankalaa päästä edes niihin "luuseritöihin".
- Anonyymi
Postinjakaja ja siivooja ovat tärkeitä!
- Anonyymi
mainitut työt ovat töitä kuten muutkin työt. Ei niissä hävettävää ole. Yksi asia kiinnitti huomiotani. Olet tehnyt pääsääntöisesti töitä joissa ollaan aika lailla yksin omissa oloissa. Oletko joskus kokeilut hommia joissa duunia tehdään työryhmänä.
- Anonyymi
Aika usein siivoustyötä tehdään ryhmässä eikä yksin. Myöskin puhelinmyynti on melko sosiaalista. Siinä ollaan joka hetki jonkun toisen ihmisen, asiakkaan kanssa tekemisissä. Tämän lisäksi myös omien työkavereiden ja esimiesten kanssa tekemisissä. Lisäksi henkilökunta usein tekee tavalla tai toisella töitä tiimissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k292267Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482000Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81922Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421651Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1311293Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62853Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka117845- 67836
Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️67817Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi20805