Lyhyesti sanottuna siis vain hävettää kertoa kenellekään, mitä teen työkseni. Vielä kun se "mitä sä teet" tuntuu olevan kaikkien suosikkikysymys aina ja kaikkialla, niin ei tee mieli edes tutustua kehenkään enää. Olen ollut puhelinmyyjänä, siivoojana ja postinjakajana. Kaikki tuntuu olevan töitä, jotka leimaa tekijänsä muiden silmissä elämässä epäonnistujaksi melkein yhtä pahasti kuin työttömyys. Mutta mitä voin tehdä, kun en saa muutakaan? Kävin kouluja kyllä juu, mutta en onnistunut työllistymään koulutustani vastaavasti. Sekin hävettää.
Häpeän työtäni, muita?
8
265
Vastaukset
- Anonyymi
Tämmöisillä kirjoituksilla ei saa ketään valtion virkamieheksi. PISTE.
- Anonyymi
Älä unta näe! Et varmasti saa tämmöisillä kirjoituksilla työllistettyä YHTÄÄN MIHINKÄÄN!!!!! IKINÄ!!!
- Anonyymi
Vakiovastaukset:
- Töh Täh
- Täh
- Höh
- Anonyymi
häpeät siis vain työtäsi ?? Kuulostaa jotenkin että häpeät it....se...äsi. Koeta päästä sellaisesta ajattelusta jollain keinolla ulos.
- Anonyymi
Joo, häpeän itseäni kyllä ja suurin syy siihen on, että en koe olevani millään mittarilla menestynyt. Minun on ylipäätään vaikea löytää mitään töitä, "kiitos mielenkiinnostasi" on tosi tutuksi tullut sananparsi. Niistä harvoista töistä, jotka olen onnistunut saamaan, olen sitten joutunut kuulemaan negatiivisia asioita. Vaikea tässä on kovin ylpeäkään olla itsestään, kun on ollut hankalaa päästä edes niihin "luuseritöihin".
- Anonyymi
Postinjakaja ja siivooja ovat tärkeitä!
- Anonyymi
mainitut työt ovat töitä kuten muutkin työt. Ei niissä hävettävää ole. Yksi asia kiinnitti huomiotani. Olet tehnyt pääsääntöisesti töitä joissa ollaan aika lailla yksin omissa oloissa. Oletko joskus kokeilut hommia joissa duunia tehdään työryhmänä.
- Anonyymi
Aika usein siivoustyötä tehdään ryhmässä eikä yksin. Myöskin puhelinmyynti on melko sosiaalista. Siinä ollaan joka hetki jonkun toisen ihmisen, asiakkaan kanssa tekemisissä. Tämän lisäksi myös omien työkavereiden ja esimiesten kanssa tekemisissä. Lisäksi henkilökunta usein tekee tavalla tai toisella töitä tiimissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006