Häpeän työtäni, muita?

Anonyymi

Lyhyesti sanottuna siis vain hävettää kertoa kenellekään, mitä teen työkseni. Vielä kun se "mitä sä teet" tuntuu olevan kaikkien suosikkikysymys aina ja kaikkialla, niin ei tee mieli edes tutustua kehenkään enää. Olen ollut puhelinmyyjänä, siivoojana ja postinjakajana. Kaikki tuntuu olevan töitä, jotka leimaa tekijänsä muiden silmissä elämässä epäonnistujaksi melkein yhtä pahasti kuin työttömyys. Mutta mitä voin tehdä, kun en saa muutakaan? Kävin kouluja kyllä juu, mutta en onnistunut työllistymään koulutustani vastaavasti. Sekin hävettää.

8

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämmöisillä kirjoituksilla ei saa ketään valtion virkamieheksi. PISTE.

• Anonyymi

Älä unta näe! Et varmasti saa tämmöisillä kirjoituksilla työllistettyä YHTÄÄN MIHINKÄÄN!!!!! IKINÄ!!!

• Anonyymi

Vakiovastaukset:

- Töh Täh
        - Täh
        - Höh

• Anonyymi

häpeät siis vain työtäsi ?? Kuulostaa jotenkin että häpeät it....se...äsi. Koeta päästä sellaisesta ajattelusta jollain keinolla ulos.

• Anonyymi

Joo, häpeän itseäni kyllä ja suurin syy siihen on, että en koe olevani millään mittarilla menestynyt. Minun on ylipäätään vaikea löytää mitään töitä, "kiitos mielenkiinnostasi" on tosi tutuksi tullut sananparsi. Niistä harvoista töistä, jotka olen onnistunut saamaan, olen sitten joutunut kuulemaan negatiivisia asioita. Vaikea tässä on kovin ylpeäkään olla itsestään, kun on ollut hankalaa päästä edes niihin "luuseritöihin".

• Anonyymi

Postinjakaja ja siivooja ovat tärkeitä!

• Anonyymi

mainitut työt ovat töitä kuten muutkin työt. Ei niissä hävettävää ole. Yksi asia kiinnitti huomiotani. Olet tehnyt pääsääntöisesti töitä joissa ollaan aika lailla yksin omissa oloissa. Oletko joskus kokeilut hommia joissa duunia tehdään työryhmänä.

• Anonyymi

Aika usein siivoustyötä tehdään ryhmässä eikä yksin. Myöskin puhelinmyynti on melko sosiaalista. Siinä ollaan joka hetki jonkun toisen ihmisen, asiakkaan kanssa tekemisissä. Tämän lisäksi myös omien työkavereiden ja esimiesten kanssa tekemisissä. Lisäksi henkilökunta usein tekee tavalla tai toisella töitä tiimissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      176
      3407
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2171
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      54
      2117
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      1998
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      409
      1114
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      47
      903
    Aihe