Meitä on kaksi siskosta, ikäeroa 5.5 vuotta. Minä se nuorempi joka miettii seuraavaa. Sisko ei pitkiin aikoihin tuntunut enää siskolta. Sen sijaan Facebookissa eräs hänen ystävänsä on kuulema hänen systeri. Ihmettelen miksi joku ventovieras voi olla... En enää jaksa ymmärtää siskoni käytöstä minua kohtaan enkä niitä kännissä soitteluita. Mitä ilmeisimmin en merkitse siskolle mitään. Hän aivan toista maata mitä itse. Onko muilla vastaavaa tilannetta...
Kun sisko ei tunnu siskolta
Anonyymi
1
218
Vastaukset
Kyllä mustakin usein tuntuu, että ei ole sisarusten kanssa mitään yhteistä ja en heidän kanssaan sillä tavalla kovin läheinen ole. Uskon kyllä, että olet silti tärkeä siskollesi, voi olla ettei hän vain osaa ilmaista sitä mitenkään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi953983Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693817Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442235Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562204- 582094
- 521766
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101228Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183- 601119