Kun salilla ei ole valvontaa aamuisin käy Elvikset ei vaihda sisöäkenkiä vaan ulkokeniloä koreasti vaan talsitaan sisään.
Koske myös henkilökuntaa myyrmäessä
fitness 24 seven onneton valvonta
5
149
Vastaukset 5
- Anonyymi
Moni kunnia vieras astelee ulkojalkineilla ja noi elbiksetkin usein. Jopa sivojakin tulee ulkokengissä sisään
Asikaisen kyllä pitää vaihtaa töppöset - Anonyymi
Niin kuin salin henkilökunta kun tulee ulkokengissä sisään
- Anonyymi
Ja miksi naiset saavat treenata miesten puolella ?
Miehille vain yksi sali ja sinne suuri osa naisia tulee harjoittelemaan .
Ei siinä mitään jos olis tarpeeksi tilaa tai laitteita mutta kun on muutenkin pienet tilat miesten puolella .
Ei tällaista kahden kerroksen väkeä ole ollut missään muilla saleilla vaan miehet ja naiset treenaa samoissa tiloissa .
Eli naiset saavat samalla hinnalla kaksi salia.Onko tää nyt reilua? Tasa -arvoista? Men too!- Anonyymi
Mikäs miesten sali se sellainen on, jossa käsipainojakaan ei ole kuin 30-40 kiloon asti? Nyt äkkiä salin vaihtoon ja jätä naisille tuollaiset kaupalliset fitness-keskukset!
- Anonyymi
Myyrmäen siivoojakin tulee ulkokengissä sisään
Kuitenkin sali on. Laatuunsa nähden kallis
Soveltuu huono kielislle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568