Mulla on ollut oikeassa olkavarressa välillä kipua. Nyt kymmenen vuoden tauon jälkeen olen taas innostunut liikunnasta. Pari päivää sitten olin bodypump -tunnilla jossa oli pitkiä sarjoja ojentajalle ja sitten hauikselle. Ne pystyi tekemään kivutta, mutta penkillä tandon ylösnostot teki todella kipeää ja jouduin ottamaan välillä pienen tauon. Eilen kädet oli todella kipeät, suoristaminen lähes mahdotonta. :DD
Eilen kävin vielä astangajoogassa ja kaikki sujui oikeastaan ihan hyvin ja sain taas loistaa. ;)
Illalla huomasin, että oikea käsivarteni on todella turvoksissa olkavarresta kyynärpäähän asti, jota ei ole ollut ennen ikinä?? Käsivarsi on edelleen todella turvoksissa, enkä ymmärrä miksi.
Samantapainen sattunut noin kymmenen vuotta sitten kun pari kuukautta kipuilleen polvikivun jälkeen oikea pohkeeni ja nilkkani turposi. Menin päivystykseen jossa ei todettu veritulppaa vaan Bakerin kystan hajonneen ja nesteiden valumisen alas. Olisiko tässä kuitenkin kyseessä samanlainen tapahtuma?
Veritulppa käsivarressa??
7
281
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että sinun pitäisi ottaa yhteyttä terkkaan eikä S24. Osaavat jo puhelimessa sanoa, onko kiire tulla tarkistettavaksi vai ei.
Käden turvotus voi olla oire veritulpasta tai muustakin vakavasta asiasta, joka on syytä tarkistaa.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Mietin itsekin, että jollei mene ohi niin menen huomanna näyttämään arvausasemalle. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Mietin itsekin, että jollei mene ohi niin menen huomanna näyttämään arvausasemalle. :)
Jatkan vielä. Vaikka tuskin veritulppa ihan helposti iskee käsivarteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuullut että voi tulla myös käteen. Ihan järjetön turvotus mulla nyt ainakin koko käsivarressa. Tuskin treeni sellaista vaikutusta saa aikaan, ei ainakaan ennen koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.duodecimlehti.fi/duo10843
Tässä on kuitenkin tutkimalla poissuljettu syvän laskimotukoksen mahdollisuus eli ihan mahdollista se käsivarressakin on.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös sydänongelmat voi tuntua olkavarren kipuna (jolloin olisi kiire!) ja myös kai keuhkosyöpä josssin tapauksissa, hermoratojen ongelmat ja polysytemiavera oireili noin myös yhdellä tutulla. En ole lääkäri tai hoitsu, joten osaa arvioida tilannetta, mutta sinuna kuitenkin kävisin lääkärissä ja ehkä jopa soittaisin jos kunnasta löytyy Terveysneuvonta tai terkan neuvova puhelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös sydänongelmat voi tuntua olkavarren kipuna (jolloin olisi kiire!) ja myös kai keuhkosyöpä josssin tapauksissa, hermoratojen ongelmat ja polysytemiavera oireili noin myös yhdellä tutulla. En ole lääkäri tai hoitsu, joten osaa arvioida tilannetta, mutta sinuna kuitenkin kävisin lääkärissä ja ehkä jopa soittaisin jos kunnasta löytyy Terveysneuvonta tai terkan neuvova puhelin.
Täytyy ensi viikolla ottaa yhteyttä terveysasemalle, koska tuo kiou häiritsee sen verran paljon. Kiitos kun otit kantaa.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078